مایکروسافت پیامرسان کایزالا را به‌صورت جهانی منتشر می‌کند

چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت پیام‌رسان کایزالا را که به اپلیکیشن واتساپ شباهت دارد، به‌صورت جهانی و رایگان برای مشتریان تجاری آفیس ۳۶۵ منتشر می‌کند.
تبلیغات

کایزالا نام پیام‌رسانی است که برای محیط‌های تجاری در نظر گرفته شده است. این اپلیکیشن که به‌واسطه‌ی پروژه‌ی مایکروسافت گاراژ توسعه یافته، در ابتدا منحصراً تنها برای بازار هند در دسترس قرار گرفته بود. از آن زمان تاکنون، مایکروسافت این اپلیکیشن را به بازارهای جدیدی وارد کرده است. حال در آخرین خبری که در این رابطه منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد نسخه‌ی پرو این پیام‌رسان را به‌صورت جهانی و کاملاً رایگان در اختیار مشتریان تجاری آفیس ۳۶۵ قرار دهد.

اگر با کایزالا آشنایی ندارید، خوب است بدانید که این پیام‌رسان اپلیکیشنی است که شما می‌توانید نسخه‌ عادی آن را به‌صورت کاملاً رایگان از طریق فروشگاه‌های نرم‌افزاری گوگل‌پلی و اپ‌استور برای اندروید و iOS دریافت کنید. با این حال، اگر قصد دارید از ویژگی‌های پیشرفته‌ی آن در راستای ارتقاء ارتباطات کاری خود استفاده کنید، می‌توانید با پرداخت ۱.۵۰ دلار بابت هر ماه، به قابلیت‌های نسخه‌ی Pro دست یابید. 

نسخه‌ی پیشرفته‌ی این پیام‌رسان شامل ابزارهای بیشتری برای مدیریت گروه، گزارش‌دهی پیشرفته و تجزیه‌ و تحلیل است که در نسخه‌ی رایگان در دسترس قرار ندارند.

از جهاتی می‌توان کایزالا را به نسخه‌ی مایکروسافتی واتساپ تشبیه کرد. درست به‌مانند واتساپ، کایزالا نیز به شما امکان می‌دهد تا به تشکیل گروه بپردازید و با بخش‌های مختلف تیم خود گفتگو داشته باشند؛ با این حال، امکان برقراری تماس تصویری در کایزالا وجود ندارد و بر مبنای پلتفرم ابری آژور توسعه یافته است.

به‌نظر می‌رسد که امسال ردموندی‌ها قصد دارند جایگاه پیام‌رسان خود را در بین کارمندان و کارکنان کسب‌و‌کار تثبیت کنند.

در حالی که این اپلیکیشن در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار دارد؛ اما در صحبتی که مایکروسافت انجام داده، به‌نظر نمی‌رسد که آن‌ها در آینده‌ی نزدیک برنامه‌ای برای عرضه‌ی نسخه‌ای مختص به سیستم‌عامل خود، یعنی ویندوز ۱۰ داشته باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات