قیمت تبلت سامسونگ در سایت دیوار

چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تبلت؛ وسیله‌ای است که تا چند سال پیش برای خیلی از ما غریبه بود. ورود ابتدایی آن با نسخه گران‌قیمت آیپد همراه شد؛ شروعی طوفانی و البته منفی. بعدها اما مدل‌های ویندوزی و اندرویدی به بازار آمدند.
تبلیغات

سامسونگ که تبلت‌هایش عمدتا با عنوان اختصاری Tab آغاز می‌شود، با همان هدف همیشگی اقدام به طراحی این وسیله الکترونیکی کرد: دسترسی همه اقشار به آن.

تبلت‌های میان رده و بالا رده سامسونگ در ایران نیز خرید و فروش می‌شود، در انواع کارکرده و آکبند. اما به نظر شما با کمتر از سه میلیون تومان، خرید تبلت دست دوم سامسونگ در چه مدل‌هایی صورت می‌گیرد؟

کمتر از یک میلیون تومان

«تبلت سامسونگ کمتر از یک میلیون تومان؟ محال است.» احتمالا اگر به سراغ مغازه‌های خرید و فروش موبایل و تبلت و لپ تاپ بروید و سراغی از تبلت‌های سامسونگ با این قیمت بگیرید، با چنین پاسخی مواجه شوید.

واقعیت اما چیز دیگری است. کافیست به بخش خرید تبلت دست دوم سامسونگ در سایت دیوار بروید و فیلتر قیمت را حداکثر یک میلیون تومان تعیین کنید؛ بیش از 50 آگهی برایتان ظاهر خواهد شد. مثلا در این سایت Galaxy tab 3 به همراه قاب، بدون تعمیر و خط و خش، 950 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین گلکسی تب 2، با صفحه نمایش 7 اینچی به قیمت 700 هزار تومان به فروش می‌رسد.

به گفته فروشنده این تبلت به شرط تست به مشتری تحویل داده خواهد شد. گلکسی نوت 8 در سایت دیوار 850 هزار تومان آگهی شده است، البته: «یک طرف این تبلت یک ترک جزئی دارد، اما از نظر نرم افزاری و سخت افزاری کاملا سالم است».

یک تا دو میلیون تومان

Galaxy tab A6، در حد نو به همراه گارانتی یک میلیون و 530 هزار تومان در سایت دیوار به فروش می‌رسد. از خصوصیات این تبلت می‌توان به صفحه نمایش 7 اینچی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی آن اشاره کرد. فروشنده می‌گوید از این تبلت تنها 2 ماه استفاده کرده و نمونه آکبند آن در بازار در حال حاضر حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان ارزش دارد.

گلکسی تب E نیز در این سایت در یک آگهی، به قیمت یک میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد. تبلت Galaxy Tab E دارای نمایشگر 9.6 اینچ است. پردازنده 4 هسته‌ای، رم 1.5 و حافظه داخلی 8 گیگابایتی از دیگر مشخصات این تبلت عنوان می‌شود.

اما مهم‌تر از همه این‌ها، قابلیت اتصال سیم کارت به آن است. از مزیت‌های تبلت‌های سیم کارت خور دسترسی به اینترنت در همه نقاط است. ناگفته نماند که نمونه‌های آکبند Galaxy Tab E، حدود 2 میلیون و 300 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

دو تا سه میلیون تومان

تبلت‌های سامسونگ تا حدود 8 میلیون تومان نیز در بازار معامله می‌شود. با این حال چنانچه بودجه‌ای مابین دو تا سه میلیون تومان در دست دارید، می‌توانید به خرید تبلت دست دوم سامسونگ در مدل‌های بالا رده یا آکبند در مدل‌های میان رده فکر کنید.

به عنوان مثال در سایت دیوار تبلت سامسونگ P555 قلم‌دار، دو میلیون و 800 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. صفحه نمایش این تبلت 9.7 اینچ و به گفته فروشنده تبلت در حد نو است.

همچنین در آگهی دیگری، خرید تبلت دست دوم سامسونگ مدل Galaxy tab S با سایز 8.4 اینچی در حد نو، به قیمت دو میلیون و 900 هزار تومان امکان پذیر است. به گفته فروشنده این تبلت به شرط تست و به همراه فاکتور خرید، فروخته می‌شود. این تبلت رم 3 گیگابایتی دارد، اما در عین حال کارت حافظه هم روی آن قابل نصب است. پردازنده آن نیز قوی توصیف می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات