فروش ۱۰۰ هزار دستگاه نوبیا ایکس تنها در ۵۷ ثانیه

دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
در نخستین‌ دور از فروش فوق‌العاده‌ی نوبیا ایکس زد‌تی‌ای، در مدت‌زمان ۵۷ ثانیه، ۱۰۰ هزار دستگاه از این گوشی هوشمند به‌ فروش رفت.
تبلیغات

ZTE چند روز پیش به‌صورت رسمی از گوشی جدید خود تحت عنوان نوبیا ایکس رونمایی کرد. این دستگاه که از دو نمایشگر عاری از بریدگی بهره می‌برد، دارای پردازنده‌‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام است و قیمتی در حدود ۴۵۰ یورو دارد.

ZTE ساعاتی پیش نخستین دور از فروش فوق‌العاده‌ی ۱۰۰ هزار واحد از این گوشی را آغاز کرد؛ در اتفاقی جالب، تمامی این دستگاه‌ها طی مدت‌زمان تنها ۵۷ ثانیه به‌فروش رسیدند. Nubia X در سه مدل جداگانه و در سه رنگ خاکستریِ ژرف، طلاییِ تیره و آبی دریایی روانه‌ی بازار می‌شود.

نوبیا با انتشار ویدیویی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو، به‌صورت رسمی اعلام کرد که دور اول فروش این گوشی پس از گذر ۵۷ ثانیه به پایان رسیده است. این شرکت در نظر دارد تا دور دوم فروش گوشی نوبیا ایکس را به‌صورت رسمی از نیمه‌شب یازدهم نوامبر (۲۰ آبان ۱۳۹۷) آغاز کند. 

سه مدل این گوشی با ۶ گیگابایت رم / ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ۸ گیگابایت رم / ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۸ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، به‌ترتیب با قیمت ۴۷۳، ۵۳۰ و ۶۰۲ دلار عرضه خواهند شد.

نظر شما در این زمینه چیست؟ شما می‌توانید برای مشاهده‌ی مشخصات فنی کامل این گوشی، به صفحه‌ی نوبیا ایکس در دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ در این بخش از سایت، خواهید توانست به قیمت گوشی‌های مختلف نیز دسترسی پیدا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات