افتتاح اولین مگا هتل مجازی ایران با برند میهمان شو

یک‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
انتخاب آسان و سریع یک اقامتگاه مناسب یا یک ویلا برای داشتن یک سفر فراموش نشدنی با مگا هتل میهمان شو آغاز می‌شود.
تبلیغات

حتما تاکنون نام پرآوازه‌ی مگامال را در بازار شنیده‌اید. کسب‌وکارهای مختلفی در ابعاد بسیار بزرگ شکل گرفته‌اند که گستردگی خدمات آنها از کسب‌وکارهای معمولی فراتر رفته است و واژه‌ی مگا نیز به دلیل ابعاد آنها انتخاب شده است. در این بین در بحث اسکان و اقامت موقت، مگا هتل ایران با برند «میهمان شو» و داشتن بیش از صدها اتاق و سوییت در سراسر ایران قدرت انتخاب بالایی از لحاظ کیفیت و قیمت برای تمام اقشار فراهم ساخته است. در مگا هتل «میهمان شو» تمامی اتاق‌ها، سوییت‌ها یا حتی ویلاها توسط خود افراد عامه فراهم می‌شود و هر روز این گستردگی بیشتر می‌شود که باعث بهره‌برداری بهینه از ظرفیت فراموش‌شده در صنعت گردشگری خواهد شد و در واقع میهمان شو هتلی به وسعت ایران است.

شاید تاکنون بارها پیش آمده که شما یا دوستان‌تان قصد سفر به یک شهر، روستا یا دل طبیعت کرده باشید و تمامی اسباب سفر جز محل اقامت برای شما فراهم شده باشد، حتی ممکن است بخواهید تعطیلات آخر هفته را با یک فضای کاملاً صمیمی در یک ویلا یا اقامتگاه بوم‌گردی بگذرانید بدون اینکه نگران محل اقامت خود یا هزینه‌ی گزاف هتل باشید. مگا هتل میهمان شو در همین جا از طریق اپلیکیشن یا آدرس اینترنتی www.mihmansho.com به کمک شما می‌آید و با در اختیار گذاشتن صدها انتخاب جهت اجاره روزانه ویلا،  اجاره روزانه خانه و اقامتگاه بوم‌گردی و نمایش تصاویر مختلف از محل اقامت و جزییات دقیق آنها در کمترین زمان ممکن، امکان رزرو آنلاین را برای شما فراهم میکند، همچنین تنوع خدمات جانبی جهت بهبود و ارتقاء تجربه‌ی شیرین یک سفر نیز از شاخص‌های اصلی این مجموعه است و با فراهم کردن بستری جهت ارائه‌ی خدمات گردشگری آنلاین در بحث گشت و گذار و تورهای طبیعت‌گردی، بکرگردی، شهرگردی، کویر و تورهای ماجراجویانه همچون آفرود، رفتینگ و... سعی کرده راهنمایان گردشگری و میزبانان و میهمانان بسیاری را دور هم جمع کند.

وب سایت میهمان شو

مهم‌ترین ویژگی وب‌سایت میهمان شو در سادگی آن است. این وب‌سایت سعی کرده است تمامی فرآیند رزرو آنلاین ویلا، خانه، سوییت یا اتاق به ساده‌ترین شکل ممکن اتفاق بیفتد و در این میان بهره‌گیری از گرافیک ساده اما جذاب از مهمترین خواسته‌های تیم مدیریتی آن بوده است. برای یک رزرو کافی است با یک ثبت نام خیلی ساده و انتخاب تاریخ ورود و خروج درخواست خود را به میزبان ارسال کنید تا پس از تأیید و پرداخت آنلاین مبلغ بدون هیچ دغدغه یا نگرانی از واریز وجه اضافه از سفر خود لذت ببرید، همچنین در تمامی طول رزرو و اقامت، کارشناسان و یاوران بخش پشتیبانی به صورت کامل پاسخگوی میهمانان خواهند بود تا تجربه‌‌‌ی فراموش نشدنی یک سفر برای شما رقم بخورد.

میهمان شو یک بنگاه اشتغال‌زایی نیز هست، حتما با خود می‌پرسید چگونه؟ میهمان شو یک سبک جدید در درآمدزایی برای تمامی اقشار مردم را معرفی می‌کند، هر فرد در صورت داشتن یک اتاق اضافه در خانه خود، یا داشتن یک ویلا یا اقامت‌گاه حتی برای یک مدت کوتاه چند روزه می‌تواند به عنوان یکی از میزبانان این وب‌سایت فعالیت کند و از محل اجاره آن درآمد کسب کند، کافی است با مراجعه به وب‌سایت بر روی گزینه‌ی «میزبان شوید» کلید کنید و در چند مرحله کوتاه با ثبت ملک خود به یک میزبان تبدیل شوید. توصیه می‌کنیم حتی اگر اتاق یا خانه اضافه هم ندارید و برای چند روز قصد سفر دارید باز هم به میزبان شدن فکر کنید.       

میهمان شو فعالیت فرهنگی نیز دارد، این وب‌سایت با داشتن یک تیم تولید محتوا می‌کوشد تا از طریق مجله‌ی گردشگری میهمان شو دغدغه‌ها و مشکلات سفر را بررسی کند و با ارائه راه‌حل‌های مختلف یک منبع کاملاً قابل اتکاء در سفر را برای شما فراهم سازد. سعی شده مقالات تولیدی به صورت کاربردی باشند و نیازهای سفر را پوشش دهند. بسیاری از دوستان عاشق سفر یا طبیعت‌گرد می‌توانند با استفاده از راه‌کارهای ارائه شده در این مجله، اطلاعات مفیدی را کسب کنند. بد نیست از طریق لینک موجود در ‌وب‌سایت میهمان شو یک نگاهی به این مجله داشته باشید.

اگر قصد سفر به هر منطقه از ایران را دارید، اگر قصد سفر به شمال، جنوب یا کویر مصر، کویر ورزرنه، ماسال، کرمان، شیراز، مشهد یا هر نقطه از ایران را دارید می‌توانید با یک اشاره، یکی از میهمانان این وب‌سایت باشید. میهمان شو تلاش می‌کند میهمان‌نوازی در شأن شما باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات