زوم اپ: Parallel Space؛ اپلیکیشنی برای ایجاد چندین حساب کاربری به‌صورت همزمان

شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
با اپلیکیشن اندرویدی Parallel Space می‌توانید در اپلیکیشن‌های مورد نظر خود دو یا چند حساب کاربری جداگانه و مجزا ولی به‌صورت همزمان ایجاد کنید.
تبلیغات

آیا برای شما هم چنین شرایطی پیش آمده است که بخواهید همزمان دو یا چند حساب کاربری مجزا روی یک اپلیکیشن داشته باشید؟ مثلا تصور کنید اپلیکیشن بازی دانلود و روی گوشی هوشمند یا تبلت اندروید‌ی‌تان نصب کرده‌اید و می‌خواهید به دو حساب کاربری مجزا وارد برنامه شوید.

پارلل اسپیس یکی از اپلیکیشن‌های محبوب اندرویدی است که تاکنون بیش از ۹۰ میلیون کاربر در سراسر جهان، آن را روی سیستم‌های اندرویدی خود نصب کرده‌اند. کاربران Parallel Space به‌راحتی می‌توانند چندین حساب کاربری موازی روی دستگاه خود داشته باشند. گاهی اوقات امکان دو بار نصب کردن یک اپلیکیشن و داشتن دو یا چند حساب کاربری روی همان برنامه مقدور نیست. در برخی مواقع هم حافظه‌ی سیستم به کاربر اجازه‌ی چند بار نصب کردن برنامه‌ای خاص را نمی‌دهد. در چنین شرایطی که کاربر نیاز دارد همان اپلیکیشن را با حساب کاربری دیگری در اختیار داشته باشد، پارالل اسپیس بسیار کارآمد و مفید خواهد بود.

کافی است برنامه‌ی محبوب پارالل اسپیس را روی گوشی هوشمند یا تبلت خود نصب کنید، برنامه با رعایت حریم خصوصی شما، اجازه‌ی باز کردن دو حساب کاربری همزمان در اپلیکیشن‌های مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهد و شما می‌توانید اپلیکیشن مورد نظر خود را در فضایی کاملا موازی و مجزا اجرا کنید. شاید برایتان جالب باشد بدانید که پارالل اسپیس از ۲۴ زبان زنده‌ی دنیا پشتیبانی می‌کند و با اکثر برنامه‌های اندرویدی سازگار است. همچنین با حفظ حریم شخصی کاربر، امکان سفارشی‌کردن برنامه و مدیریت بر حساب‌های کاربری مختلف را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

Parallel Space

کاربران پارالل اسپیس می‌توانند به حساب‌های کاربری چندگانه‌ی خود در اپلیکیشن‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی یا حتی اپلیکیشن‌های مختلف بازی به‌صورت همزمان، آن‌هم از طریق یک دستگاه وارد شوند. همان‌طور که گفته شد پارالل اسپیس از اکثر اپلیکیشن‌های اندرویدی که نیاز به ایجاد حساب کاربری دارند، پشتیبانی می‌کند و جالب است بدانید که حساب‌های کاربری با یکدیگر تداخل پیدا نخواهند کرد. یکی از امکاناتی که برنامه در اختیار کاربران قرار می‌دهد این است که می‌توانید اپلیکیشن را به‌صورت مخفی روی سیستم خود داشته باشید. همچنین برنامه دارای قفل امنیتی است و نیازی نیست نگران چیزی باشید. 

از دیگر مزایای پارالل اسپیس، تم‌های زیبا و سفارشی آن است. می‌توانید فضای موازی ایجادشده را با تم سفارشی و مورد نظر خودتان مورد استفاده قرار دهید و فضای منحصربه‌فردی را تجربه کنید. همچنین شما می‌توانید به‌سرعت بین حساب‌های کاربری مختلف‌تان سوئیچ کنید؛ یا حتی به‌صورت همزمان در هر دو حساب کاربری فعال باشید و حساب‌های کاربری مختلف خودتان را مدیریت کنید. 

پارالل اسپیس، اپلیکیشنی محبوب، قدرتمند و در عین حال ساده است. رابط کاربری ساده و خوبی دارد و تجربه‌ای منحصربه‌فرد را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. باید یادآور شویم که به‌عنوان مثال وقتی در اپلیکیشن اصلی از شما در مورد به‌اشتراک‌گذاشتن موقعیت مکانی اجازه گرفته می‌شود؛ حساب کاربری دوم در پارالل اسپیس هم همین ویژگی‌ها را دارد و برنامه از شما در مورد برخی موضوعات از جمله به‌اشتراک‌گذاشتن موقعیت مکانی سوال می‌پرسد و اجازه می‌گیرد. 

Parallel Space

یکی از ویژگی‌های خوب پارالل اسپیس این است که ظرفیت حافظه‌ی زیادی اشغال نمی‌کند، باعث مصرف بیش از حد باتری سیستم شما نمی‌شود و در عین حال باعث مصرف بیش از حد بسته‌ی اینترنتی دستگاه شما نخواهد شد. کاربران می‌توانند برای مشاهده‌ی جزئیات مصرف برنامه به قسمت Storage و Task Managerمراجعه کنند که در قسمت «تنظیمات» یا Settings برنامه‌ی پارالل اسپیس وجود دارد. 

تمامی اعلان‌ها و نوتیفیکیشن‌های مربوط به حساب‌های کاربری مختلف دریافت می‌شود و به‌همین دلیل اپلیکیشن Parallel Space برای شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به‌راحتی مورد استفاده قرار گیرد. البته در نظر داشته باشید که در برخی از شبکه‌های اجتماعی که کاربر با شماره تلفن همراه خود وارد حساب کاربری می‌شود، امکان استفاده از همان شماره‌ی سیم‌کارت برای حساب کاربری دیگر مقدور نیست. طبیعی است که نمی‌توان در برخی اپلیکیشن‌ها با یک شماره‌ی سیم‌کارت، دو حساب کاربری ایجاد کرد. کاربر می‌تواند در چنین شرایطی دو شماره سیم‌کارت تهیه کند ولی همزمان دو نسخه واتساپ روی گوشی هوشمند خود داشته باشد. همان‌طور که می‌دانید در شرایط عادی نمی‌توانید دو بار اپلیکیشن واتساپ را روی دستگاه خود نصب کنید. با پارالل اسپیس می‌توانید همزمان دو حساب کاربری واتساپ روی یک دستگاه و به‌صورت همزمان داشته باشید. 

نکات مثبت

  • طراحی ساده 
  • امکان سوپیچ کردن سریع بین حساب‌های کاربری
  • حفظ حریم خصوصی کاربر 
  • اشغال ظرفیت کمی از حافظه
  • عدم مصرف زیاد باتری و اینترنت دستگاه
  • پشتیبانی از ۲۴ زبان زنده دنیا 

نکات منفی

  • عدم پشتیبانی از سیستم عامل iOS

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات