خرید از آمازون با ایگرد

شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
گجت به ابزاری اطلاق می‌شود که به‌تازگی معرفی شده و فناوری نو و منحصربفردی در آن‌ بکار رفته باشد. کار‌کردن با آن‌ها بسیار لذت‌بخش است و می‌توانند انجام کارهای مختلف را برای ما آسان‌تر کنند. امروزه گجت‌­ها جزء جدایی‌­ناپذیر زندگی ما شده‌­اند و زندگی بدون آن­ها تقریباً غیرممکن است.
تبلیغات

بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین دنیا یا همان آمازون، یکی از بهترین وب­‌سایت‌ها برای یافتن گجت‌های تازه معرفی شده است و خیلی از شرکت‌های کوچک استارتاپی سعی در فروش محصولات خود در این ابَر فروشگاه آنلاین دارند، چراکه آمازون مخاطبان بسیاری داشته و باعث اعتبار بخشیدن به برندشان می‌شود.

بسیاری از این گجت‌­های جدید یا در ایران موجود نیستند یا به سختی می­‌توان آن‌­ها را تهیه کرد. شاید تا چند وقت پیش خرید از آمازون و وب‌‌سایت‌‌های خارجی یک رؤیا به نظر می‌رسید. استفاده از راه‌های غیرمستقیم خرید از آمازون علاوه‌بر داشتن هزینه‌های گزاف، ضمانتی برای دریافت درست کالا نیز نداشتند. اما حالا ایگرد تمامی مشکلات سفارش و خرید از آمازون را برطرف کرده است. فقط کافی است محصول مورد نظر خود را در آمازون پیدا کنید، سپس لینک محصول را کپی کرده و در قسمت مربوطه در سایت Egerd وارد کنید تا قیمت نهایی آن را تحویل در منزل‌تان ببینید!!! فرآیند خرید به همین سادگی‌ است و پرداخت هزینه‌های دلاری آن کاملاً به‌صورت ریالی انجام می‌شود.

چه محصولاتی را از آمازون خریداری کنیم؟

با توجه به افزایش قیمت ارز در چند ماه اخیر، شاید خیلی از افراد خرید از سایت­‌های خارجی را به‌­صرفه ندانند. اما تیم ایگرد با بررسی که روی محصولات موجود در سایت آمازون انجام داده خرید سه دسته محصول زیر را از سایت آمازون پیشنهاد می­‌کند:

  • کالاهای خاصی که در ایران موجود نیستند و شما به دنبال تهیه آن هستید. محصولاتی که اصل بودن آن­ها برای شما مهم است و مشابه تقلبی بسیاری در بازار دارند که به‌عنوان محصول اورجینال فروخته می­‌شوند. (مانند عینک و ساعت) کالاهایی که تخفیف بسیار مناسبی در آمازون خورده‌اند.

در این صورت خرید از آمازون می تواند بهترین گزینه برای خرید محصول مورد نظر شما باشد.

ویژگی منحصربفرد ‌وب‌سایت ایگرد اعلام هزینه‌ی نهایی آن در هنگام خرید کالا است که در صورت نوسان قیمت ارز و موارد دیگر، مشتری پس از خرید هیچ‌­گونه هزینه‌ی اضافی دیگر پرداخت نخواهد کرد و ایگرد موظف است خرید مشتری را با همان قیمت اعلام شده انجام دهد.

در ادامه به معرفی دو گجت فوق‌­العاده که می‌­توان آن­ها را از آمازون تهیه کرد می­‌پردازیم:

۱. لنز مومنت: شرکت مومنت در سال ۲۰۱۴ با جذب ۶ میلیون دلار از Kickstarter کار خودش را در حوزه ساخت لنزهای گوشی همراه آغاز کرد، این شرکت اخیراً با معرفی چهار لنز جدید Super Fish و Wide و Tele Portrait و Macro خودش را به‌عنوان یک رقیب جدی برای دوربین های DSLR معرفی کرده است، به نحوی که خیلی از عکاسان در بسیاری از مواقع استفاده از این لنز را به‌جای خرید دوربین ترجیح می دهند. این لنز در سایت آمازون قیمتی در حدود ۱۱۸ دلار دارد.

خرید گجت‌ های خاص و مدرن عکاسی از آمازون

 برای دیدن این محصول در  وب‌سایت ایگرد می­توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

https://egerd.com/product/show/B07DYTWW54

۲. پرینتر Hp sprocket: خیلی از ما کلی عکس از خاطراتمان داخل گوشی همراهمان داریم که چاپ نشده‌اند، با این گجت فوق‌العاده کوچک و خارق‌العاده می‌توانید عکس­‌های گرفته شده توسط گوشی موبایل خود را به‌راحتی هرچه تمام‌­تر چاپ کنید و به دیوار خانه بزنید، این پرینتر پرتابل به‌راحتی داخل جیب شما جا می­‌گیرد و دیگر نیازی به پرینترهای بزرگ برای چاپ عکس‌هایتان ندارید. فقط کافیست اپلیکشن مرتبط با آن را روی گوشی همراه خود نصب و عکس‌ها را چاپ کنید. قیمت این گجت فوق­ العاده در سایت آمازون ۱۲۰ دلار است. برای دیدن این محصول در سایت ایگرد کافی است روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید گجت‌ های خاص و مدرن عکاسی از آمازون

https://egerd.com/product/show/B01LBWEMP4 

ضمانت سلامت و اصالت بدون دریافت هزینه اضافه

ایگرد تمامی سفارشات خود را به‌صورت پیش‌فرض گارانتی می‌کند و برای این امر هیچ هزینه‌ی اضافی از مشتریانش دریافت نمی‌­کند.

در این صورت اگر به هر دلیلی سفارش شما در هر مرحله‌ دچار مشکلی شود یا به شکل سالم و همان‌طور که سفارش داده‌اید به دستتان نرسد، ایگرد متعهد به ثبت سفارش مجدد یا عودت تمام وجه پرداختی شماست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات