راهنمای خرید گوشی ایسوس

جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی‌های ایسوس از گوشی‌های هوشمند اندرویدی بازار هستند که با وجود قیمت نسبتا مناسب و امکانات‌شان در بعضی از سری‌ها توانسته‌اند با استقبال مواجه شوند.
تبلیغات

خیلی‌ها فکر می‌کنند در خرید گوشی‌های اندرویدی باید سراغ آن‌هایی بروند که قیمت پایین‌تری دارند چون این گوشی‌ها فرق چندانی باهم ندارد، در صورتی که برای خرید یک گوشی خوب که سال‌ها بتواند کار کند و دل را نزند باید به مواردی هم توجه کرد. اگر قصد خرید گوشی ایسوس را دارید به این نکته‌ها توجه کنید.

۱) موقع خرید گوشی ایسوس سراغ آن‌هایی بروید که از حافظه بالایی برخوردارند. گوشی‌های دارای حافظه داخلی ۴ یا ۸ گیگابایت زود پر می‌شوند و مدام باید گوشی‌تان را خالی کنید. گوشی‌های دارای حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایت بهترین گزینه‌اند. بیشتر گوشی‌های ایسوس از حافظه بالایی برخوردارند ولی اگر خواستید گوشی به اندازه کافی برای برنامه‌ها و عکس‌ها فضا داشته باشد ZenFone 2 (ZE551ML) ،Zenfone Selfie ZD551KL  و ZenFone 2 Deluxe مدل ZE551ML ،Zenfone 4 Selfie ZD553KL و Zenfone 3 Zoom S ZE553KL  هرکدام با ۶۴ گیگابایت حافظه از جمله گوشی‌های ایسوس با حافظه بالا هستند. این گوشی‌ها علاوه بر اینکه خودشان حافظه بالایی دارند، از قابلیت نصب کارت حافظه هم برخوردارند.

۲) یکی از مهم‌ترین نکات در خرید گوشی ایسوس، توجه به کیفیت صفحه نمایش است. دقت داشته باشید که شما می‌خواهید با گوشی‌تان عکس و فیلم ببینید و هرچقدر صفحه نمایشگر بهتر باشد، از گوشی راضی‌تر هستید. کیفیت صفحه نمایش نباید از رزولوشن 720p یا همان HD کمتر باشد. از جمله گوشی‌های ایسوس که دارای صفحه نمایش باکیفیت هستند، همه گوشی‌های سری زنفون۲ با‌ 1920x1080 پیکسل، Zenfone Max Plus M1 ZB570TL با رزولوشن صفحه نمایش 2160x1080  پیکسل، Zenfone Selfie ZD551KL با 1920x108 پیکسل و Zenfone 3 ZE520KL با صفحه نمایش 1920x1080 پیکسل هستند که جزو بهترین‌ها قرار می‌گیرند.

۳) اگر تعداد تماس‌هایتان زیاد است و دارای دو سیم کارت هستید، موقع خرید به دو سیم‌کارته بودن گوشی هم توجه کنید. ممکن است یک گوشی دارای ویژگی‌های بالا باشد، ولی شما مجبور به حمل همزمان دو گوشی باشید یا مدام سیم‌کارت‌‌هایتان را تعویض کنید. از جمله گوشی‌های ایسوس که قابلیت نصب دو سیم‌کارت را دارند، Zenfone 3 ZE520KL ،Zenfone Max Plus M1 ZB570TL و Zenfone 3 ZE520KL  است.

۴) همه این‌ها را گفتیم ولی در انتخاب، قیمت نقش تعیین کننده‌ای دارد و باید براساس بودجه دست به انتخاب زد. باتوجه به اینکه بسیاری دنبال خرید گوشی ارزان قیمت هستند در جدول زیر لیست قیمت خرید گوشی ایسوس را نوشته‌ایم. با مراجعه به سایت دیوار می‌توانید از قیمت سایر مدل‌های گوشی ایسوس هم مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات