ابزاری جدید برای مقایسه گوشی توسط 19 کالا

پنج‌شنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
نزدیک کردن تجربه‌ی خرید به‌صورت اینترنتی به تجربه‌ی خرید از فروشگاه‌های فیزیکی یکی از اقداماتی است که فروشگاه ۱۹ کالا سعی کرده از طریق توسعه‌ی قابلیت‌هایی نظیر شبیه‌ساز رابط کاربری آن را پیاده کند.
تبلیغات

گسترش شهرها در کنار ظهور اینترنت باعث شده تا پدیده‌ای به نام فروشگاه‌های اینترنتی متولد شده و عناصر جدیدی وارد زندگی انسان‌ها شود که به نوعی فرهنگ خرید را تحت تأثیر خود قرار داده است. خرید اینترنتی محصولات به اندازه‌ای در میان کاربران اینترنت رشد کرده که نتیجه‌ی آن تولد غول‌هایی نظیر آمازون است که هر روز بیش‌ازپیش رشد کرده و ارزشی برابر با کمپانی‌هایی چون اپل یافته‌اند.

البته نباید از این موضوع غافل شد که تجربه‌ی خرید اینترنتی هنوز به خوبی خرید به‌صورت فیزیکی نیست، چراکه کاربران بدون داشتن تجربه‌ی تعامل با محصول مورد نظر اقدام به خرید می‌کنند، حال آنکه وجود گزینه‌هایی چون بازگشت رایگان محصول در صورت معیوب یا مناسب نبودن تاحدودی سعی در جبران این نقص دارد؛ ضمنا باید به این نکته اشاره کنیم که بسیاری از کمپانی‌ها درصدد آن هستند تا با خلق فناوری‌های جدید این تجربه را بیش‌ازپیش لذت‌بخش‌تر کرده و به نوعی حتی تجربه‌ای فراتر از خرید فیزیکی را برای کاربران به ارمغان بیاورند. از جمله‌ی چنین تکنولوژی‌هایی باید به کمک گرفتن از واقعیت افزوده اشاره کرد که انتخاب سایز و رنگ را در قالب خلق محیطی مشابه خرید‌های فیزیکی برای کاربران ایجاد می‌کنند. البته استفاده از این روش برای محصولاتی نظیر پوشاک یا ابزار دکوری مناسب است، حال آنکه محصولات الکترونیک نظیر خرید گوشی با توجه به بهره‌گیری از ویژگی‌های نهان، چنین قابلیتی ندارند.

فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا با علم به این موضوع، پلتفرمی کاربردی را برای داشتن تجربه‌ی خرید گوشی خوب پیش‌بینی کرده است. ۱۹ کالا این امکان را فراهم کرده تا کاربران بتوانند به مقایسه‌ی گوشی های موبایل بپردازند. سیستم ۱۹ کالا شامل ۵ قسمت مختلف اینفوگرافی، کار با رابط کاربری، باتری، قدرت و کیفیت دوربین است.

  • شبیه‌ساز رابط کاربری

 کار با رابط کاربری هم یکی دیگر از قسمت های آن است که در واقع هم جذاب بوده و هم می‌توانید با تم ها، شکل آیکون ها، جلوه های بصری، نرم‌افزارهای پیش‌فرض و قسمت هایی از منو تنظیمات آشنایی پیدا کنید به جرات می‌توان گفت که این امکان یکی از منحصر‌به‌فرد ترین امکاناتی است که تاکنون در یک سایت فروشگاهی ارائه شده است.

  • نمایش سه‌بعدی  یا تصاویر ۳۶۰ درجه از گوشی

در این قسمت می‌توانید گوشی مورد نظر خود را در قالب یک تصویر سه‌بعدی به نحوی که گویا گوشی در برابر شما است، مشاهده کنید.

  • اینفوگرافی: در قسمت اینفوگرافی شما مشخصات فنی یک محصول را مشاهده کرده و می‌توانید آن‌ها را با هم مقایسه کنید.
  • قدرت: قسمت بعد عملکرد گوشی‌های مختلف بر اساس بنچمارک آنتوتو(معتبرترین و شناخته ترین بنچمارک در حوزه گوشی‌های موبایل) آورده شده است.
  • باتری: در قسمت سوم این ابزار، شما می‌توانید مشخصات و عملکرد باتری مدل را مشاهده کرده و طول عمر آن را به یک مدل دیگر مقایسه کنید.
  • کیفیت دوربین: مشاهده نمونه عکس‌های هر مدل در شرایط استاندارد و در موقعیت‌های مختلف (سلفی، روز، شب، داخلی رو به نور، داخلی پشت به نور) در آخرین قسمت این پنل آورده شده و به خوبی می‌تواند کیفیت دوربین یک موبایل را نشان دهد. به‌علاوه اینکه سوژه های انتخاب شده ثابت بوده که کار مقایسه نمونه عکس‌های موبایل های مختلف را برای شما راحت‌تر می‌کند..
۱۹ کالا

در پلتفرم مقایسه ۱۹ کالا، علاوه بر امکان مشاهده‌ی تمام ویژگی‌های گوشی به همراه تصاویر، می‌توان هر یک از ویژگی‌های مورد نظر را با یک گوشی دیگر برای اتنخاب بهتر مقایسه کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات