ایموجی‌های دلخواه خود را به‌صورت آنلاین بسازید

پنج‌شنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
اگر ایموجی‌های موجود در اپلیکیشن‌های پیام‌رسان برای شما کافی نیست و به‌دنبال ایموجی‌های بیشتری هستید تا دقیقاً احساس خود را بیان کنید، می‌توانید به‌سادگی ایموجی دلخواه خود را طراحی و ذخیره کنید.
تبلیغات

ایموجی‌ها بدون شک، از محبوبیت بسیاری در بین کاربران برخوردار هستند. در حال حاضر تعداد قابل توجهی ایموجی وجود دارد که صورتک‌های زردرنگ محبوب‌ترین آن‌ها هستند. اما آیا تا به‌حال حس کرده‌اید که ایموجی مورد نظر شما در بین آن‌ها نیست؟ یا دنبال اموجی خاصی بوده‌اید اما شبیه آن را در بین فهرست ایموجی‌ها ندیده باشید؟

سایت Phlntn ابزار جالبی تحت عنوان Emoji Builder دراختیار کاربران گذاشته است که با کمک آن می‌توانید ایموجی مورد نظر خود را بسازید. این سایت تقریباً تمام آیتم‌هایی را که در ایموجی‌های دوست‌داشتنی به‌کار رفته، دارا است و شما می‌توانید ترکیب دلخواه خود را از آن‌ها بسازید. برای مثال تمام حالت چشم‌ها، تمام حالت لب‌ها، تمام حالت ابروها و ... در این سایت وجود دارد تا آن‌ها را به سلیقه‌ی خود روی صورتک‌های آماده‌ی انسان، گربه، دیو و ... بچینید.

نکته جالب، امکان جابه‌جایی آیتم‌ها است؛ به‌طوری که می‌توانید، برای مثال، محل قرارگیری چشم را تعییر دهید تا همه‌چیز آن‌طور که می‌خواهید پیش برود. در نهایت ایموجی طراحی‌شده، به‌صورت PNG به شما تحویل داده خواهد داشت.

اضافه کردن ایموجی‌ها به تلگرام

شما می‌توانید این تصویر ذخیره‌شده را توسط آیدی Clippy@ در تلگرام به استیکر تبدیل کنید (دقت کنید که ایموجی دانلودشده را به‌صورت File برای این آیدی ارسال کنید، نه تصویر) و آن را به‌سادگی برای دوستان خود ارسال کنید. حتی می‌توانید ایموجی‌های زیادی بسازید و در نهایت آن‌ها را به کمک ربات Stickers@ تبدیل به پک استیکر کنید تا همه قادر به استفاده از آن‌ها باشند. برای این کار، دو مرحله‌ی متفاوت را در پیش خواهید داشت. ابتدا باید استیکرها را با شرایط تلگرام ویرایش کنید و بعد از آن، با کمک ربات‌ Stickers، استیکرهای خود را برای تلگرام ارسال کنید.

https://cdn01.zoomit.ir/ex/Other/94/03/telegicke2299r.jpg

استیکرهای ارسالی برای تلگرام باید دارای مشخصه‌های زیر باشند: تصاویر باید دارای طول یا عرض ۵۱۲ پیکسل باشد. درواقع حداقل یکی از مقدارهای طول یا عرض باید ۵۱۲ پیکسل باشد و دیگری، ۵۱۲ یا کمتر از آن باشد. برای راحتی این امر، تلگرام یک فایل PSD پیشنهادی به شما ارائه خواهد کرد که می‌توانید با باز کردن آن، و انتقال استیکرهای مورد نظرتان به این فایل و سپس خروجی گرفتن از آن، بدون کوچک‌ترین دردسری استیکرهای خود را آماده‌ی ارسال کنید.

بعد از انجام مراحل بالا و ساخت استیکرهایی که واجد شرایط تلگرام هستند، نوبت به ارسال آن‌ها و ساخت مجموعه‌ی شما خواهد رسید که خود تلگرام پیشنهاد کرده است تا این امر را توسط نسخه‌ی کامپیوتری این پیام‌رسان انجام دهید. در صفحه‌ی اصلی تلگرام و در بخش ذره‌بین، نام stickers را جستجو کنید و بعد از پیدا شدن این ربات، روی آن کلیک کنید. صفحه‌ای برای گفتگو باز خواهد شد که کار ساخت استیکرها در این بخش انجام خواهد شد. در ابتدا پیامی دلخواه ارسال کنید تا این ربات، ورود شما را تبریک بگوید و فهرست دستورها ممکن را برای شما ارسال کند.

برای شروع کار ساخت، دستور newstickerpack/ را تایپ و برای این ربات ارسال کنید. بعد از این مرحله، ربات استیکرساز از شما می‌خواهد تا نامی برای مجموعه‌ی استیکر خود انتخاب کنید. پس از اختصاص دادن نامی برای آن، تلگرام از شما می‌خواهد تا با توجه به حال و احوال استیکر خود (ناراحت، خوشحال، متعجب و ...) یک ایموجی برای آن تعیین کنید. دلیل این امر، دسترسی راحت‌تر به استیکرها است؛ به این صورت که شما با زدن ایموجی «گریه»، بدون نیاز به مراجعه به تب استیکر‌ها، می‌توانید خلاصه‌ای از استیکرهای غمگینی را که به این ایموجی ربط داده‌اید، مشاهده کرده و با کلیک روی آن، به‌سرعت استیکرها را ارسال کنید. اگر تمایلی به صرف وقت برای این موضوع ندارید، می‌توانید برای تمامی استیکرها، یک ایموجی یکسان ارسال کنید.

بعد از ارسال هر استیکر، این ربات به شما تعداد استیکرهایی را که تاکنون به این مجموعه وارد کرده‌اید، یادآوری می‌کند و اگر تمایل به ادامه دارید، کافی است تا استیکر بعدی را ارسال کنید. در مرحله‌ی آخر و بعد از ارسال تمامی استیکرهای مورد نظر، دستور publish/ را ارسال کنید تا استیکرهای شما در کسری از ثانیه منتشر و آماده‌ی استفاده شوند. البته قبل از مرحله‌ی نهایی باید یک آیدی یا نام برای این مجموعه استیکر انتخاب کنید تا در هنگام اشتراک لینک این استیکر، با مشکلی مواجه نشوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات