کسب درآمد دلاری و نقد کردن سریع آن چگونه ممکن است؟

سه‌شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
فریلنسینگ شاید یکی از پیشرفته‌ترین و امروزی‌ترین روش‌های کسب درآمد در دنیای امروز است.
تبلیغات

با این روش کار، بدون نیاز به حضور در مکان خاصی می‌توان با شرکت‌ها و دیگر مجموعه‌هایی همکاری کرد که نیازمند نیروی دورکار یا فریلنسر هستند. فریلنسینگ همچنین یکی از راه‌های ورود به عرصه‌های رقابتی بین‌المللی و کسب درآمد ارزی است. درآمدی که بدون تعلق به هیچ مکان و زمانی برای شما به دست می‌آید. اگر دوست داشته باشید می‌توانید وسط جنگل‌های گیلان در یک کلبه چوبی کار کنید یا در آپارتمان خود در مرکز شهر، پشت میز کارتان باشید. تا زمانی که پروژه‌ها را درست و به موقع به دست کارفرما برسانید، هیچ محدودیت دیگری وجود ندارد.

اگر زیر ساخت‌های مربوط به دریافت درآمد ارزی را داشته باشید، به عنوان یک فریلنسر، می‌توانید با کارفرمایان خارجی در سراسر جهان کار کنید و درآمد خود را به دلار، یورو یا هر ارز دیگری دریافت کنید. اولین گام برای چنین کاری، داشتن یک حساب پی پال یا دسترسی به زیر ساخت‌های لازم جهت دریافت درآمد ارزی است که در ادامه آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

نیک پرداخت

فریلنسینگ در ایران

وب سایت‌های زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که به گرافیست‌ها، طراحان وب، برنامه نویس‌ها، مترجمین و هزاران شغل و حرفه دیگر، پروژه‌های دورکاری پیشنهاد می‌دهند. اگر شما هم حرفه‌ای را دنبال می‌کنید که در گوشه‌ای از دنیا به آن نیاز دارند، معطل نکنید و همین حالا برای درآمد دلاری اقدام کنید. ما در نیک پرداخت به شما برای دریافت و نقد کردن درآمد ارزی کمک می‌کنیم.

مسلما در کشور ما افراد با استعداد زیادی وجود دارند که می‌توانند در بازارهای بین‌المللی، با افراد دیگر رقابت کرده و به سرعت پیشرفت کنند. محدودیت‌های مالی بین المللی نباید باعث شود که متخصصان ما از این عرصه دور بمانند.

دریافت و نقد کردن درآمد ارزی

اکثر وب سایت‌هایی که پروژه‌های فریلنسینگ یا دورکاری در آن‌ها وجود دارد، روش پرداخت پی پال را در دستور کار خود قرار می‌دهند. در واقع شما برای اینکه فریلنسر بین المللی باشید، پیش از هر چیز به یک حساب پی پال نیاز دارید.

البته به دلیل بالا بودن ریسک افتتاح حساب پی پال به عنوان یک ایرانی، بهتر است با افرادی مشورت کنید که سال‌ها در این رابطه فعال بوده و با تمام ریسک‌های این کار آشنا هستند. نیک پرداخت با سال‌ها تجربه در زمینه خدمات پی پال آماده افتتاح حساب پی پال برای فریلنسرها یا افرادی است که به هر دلیل نیاز به این حساب بین المللی دارند.

ممکن است به عنوان یک فریلنسر یا شرکتی که تعاملات مالی متعددی با خارج از کشور دارد، هزینه افتتاح یا ریسک نگهداری از حساب پی پال برای شما منطقی نباشد. در این صورت، می‌توانید به جای افتتاح حساب پی پال، از زیرساخت‌هایی که در نیک پرداخت در اختیار شما قرار داده‌ایم استفاده کنید و درآمد ارزی خود را در مدت زمان کوتاهی نقد کنید. نقد کردن درآمد ارزی یکی از سرویس‌های ویژه‌ای است که توسط ما ارائه می‌شود.

نیک پرداخت

نقد کردن درآمد ارزی در نیک پرداخت

نرخ خوب خرید پی پال در نیک پرداخت به همراه تسویه بسیار سریع مبلغ درآمد ارزی در کنار ساعات پشتیبانی طولانی در این مجموعه، خیال شما را بابت نقد کردن موجودی حساب پی پال راحت می‌کند. به عنوان یک فریلنسر، ما برای شما یک پشتیبان اختصاصی تعریف می‌کنیم که تمام امور شما را پیگیری کرده و مشکلات احتمالی به وجود آمده در زمینه پی پال را خیلی سریع حل کند.

مزایای افتتاح حساب پی پال با استفاده از خدمات نیک پرداخت

داشتن یک حساب پی پال و استفاده از آن یه عنوان فردی که ساکن ایران است، می‌تواند مشکلاتی مانند محدود شدن (Limit) یا بسته شدن (Close) را به همراه داشته باشد. در صورت عدم برخورداری از راهنمایی و پشتیبانی مناسب، احتمال بروز چنین مشکلاتی بسیار بالا می‌رود.

وقتی به عنوان یک فریلنسر تمام درآمد ماه خود را در یک حساب پی پال گذاشته‌اید، حتما دوست ندارید به خاطر اشتباهی که می‌توانستید جلوی آن را بگیرید، درآمد یک ماه خود را از دست بدهید. بنابراین بهتر است این کار را به افرادی بسپارید که بیش از ۱۰ سال در زمینه افتتاح حساب پی پال تجربه دارند و همه راه‌ها را امتحان کرده‌اند.

در نیک پرداخت همه راه‌ها را بلدیم و منتظریم تا این خدمات را به شما ارائه بدهیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات