مدل 5G گلکسی اس 10 سامسونگ یک ترابایت حافظه و ۱۲ گیگابایت رم خواهد داشت

سه‌شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌گفته‌ی تحلیلگران، نسخه‌ی 5G گلکسی اس 10 در قوی‌ترین نسخه‌اش یک ترابایت حافظه‌ی داخلی و دوازده گیگابایت رم خواهد داشت.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد نسخه‌ی 5G گوشی موردانتظار سامسونگ، گلکسی اس 10 (Galaxy S10)، قرار است مانند غولی بزرگ در دنیا گوشی‌های هوشمند ظاهر شود. تحلیلگران مؤسسه‌ی GF Securities پیش‌بینی می‌کنند قوی‌ترین نسخه‌ی این گوشی، از دوازده گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. درکنار این ویژگی‌ها، دوربین اصلی این گوشی دوربینی چهارگانه و نمایشگر آن نمایشگر بسیار بزرگ ۶.۷اینچی خواهد بود. همچنین، از دوربین سلفی آن دوربین دوگانه برخوردار خواهد بود که تعداد کل دوربین‌ها را به شش عدد می‌رساند.

پیش‌ازاین، شایعات حاکی از آن بودند که Galaxy S10 حافظه‌ی داخلی ۵۱۲گیگابایتی خواهد داشت. ممکن است دستگاه یک‌ترابایتی درواقع ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی داشته باشد و ۵۱۲ گیگابایت هم ازطریق کار حافظه‌ی میکرواس‌دی به آن افزوده شده باشد. سامسونگ در تبلیغات گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) هم آن را به همین شکل به نمایش گذاشته بود.

samsung galaxy note 9 گلکسی نوت

شایان ذکر است حافظهی رم ۱۲گیگابایتی ویژگی بسیار درخورتوجهی خواهد بود. تاکنون چند گوشی با ۱۰ گیگابایت رم معرفی شدهاند؛ اما هیچیک هنوز به بازار عرضه نشدهاند. همچنین ویژگی DeX، مخصوصا با قابلیت اجرای لینوکس، میتواند پرچمداران گلکسی را به جایگزینی برای رایانه‌های رومیزی تبدیل کند. در این حالت، میزان زیاد رم و حافظهی داخلی این گوشی بسیار مفید خواهند بود.

انتظار میرود بخش پشتی نسخهی 5G گوشی گلکسی اس 10 از جنس سرامیک باشد و یکی از چهار دوربین پشت آن، دوربین تشخیص عمق سهبعدی Time-of-Flight باشد و در کل چهار دوربین آن چینشی همانند گلکسی ای 9 (Galaxy A9) (اولترا واید، واید، تلهفوتو و عمق) داشته باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات