بهترین‌های الکترونیک در حراجمعه ۹۷ بامیلو

پنج‌شنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
امسال هم بامیلو برای چهارمین بار حراجمعه را طی دو روز ۲ و ۳ آذرماه برگزار می‌کند. با توجه به بازار پرنوسان لوازم الکترونیک برخی از محصولاتی که امسال بامیلو برای ارائه در حراجمعه پیشنهاد کرده‌ است را با هم مرور می‌کنیم.
تبلیغات

هارد اکسترنال

این روزها با وجود تلفن‌های هوشمند هر فردی به یک هارد اکسترنال شخصی نیاز دارد تا اطلاعات خود را در آن ذخیره کند. برند ADATA یکی از پرفروش‌های بازار ایران است که کیفیت قابل قبولی نیز دارد و امسال در حراجمعه بامیلو به عنوان یکی از کالاهای جذاب یا اصطلاحا door-buster عرضه شده است. هاردهای اکسترنال western digital هم به‌عنوان یکی دیگر از برندهای شناخته شده است که در حراجمعه امسال حضور دارد. تخفیف‌های این بخش از ۱۴ تا ۲۰ درصد است.

ابزارآلات

ابزارآلات همیشه جزو لوازم ضروری بوده اما به خاطر قیمت بالای این گروه کالا، خریدن آن کمتر مورد توجه قرار گرفته است. به همین دلیل همیشه بامیلو در حراجمعه برخی از ابزارآلات محبوب را به عنوان «کالای door-buster» معرفی می‌کند و امسال هم دریل و پیچ‌گوشتی برقی را با تخفیف ۶۹درصدی عرضه کرده است. در ضمن تعدادی از این کالا به طور اختصاصی برای کاربران اپلیکیشن عرضه می‌شود. بنابراین بهتر است پیش از فرارسیدن زمان حراجمعه اپلیکیشن را نصب کنید.

بامیلو

ایرپاد اپل apple Air pod یکی دیگر از کالاهای جذاب حراجمعه بامیلو است که به طور اختصاصی در اپلیکیشن عرضه می‌شود. طرفداران محصولات اپل هم بهتر است خرید خود را از طریق اپلیکیشن بامیلو انجام دهند. اپلیکیشن بامیلو در سیب اپ و کافه بازار قابل دانلود است.

تلویزیون‌های جذاب

تلویزیون‌های بزرگ Full HD و LED از برند شناخته شده‌ای مثل سامسونگ یکی دیگر از محصولات وسوسه‌کننده حراجمعه امسال است. قطعا خرید چنین محصولی در بازار کنونی  و خرید آن با تخفیف ۲۰ تا ۲۷ درصدی یک فرصت استثنایی به نظر می‌رسد.

بامیلو

امسال فروشندگان بازار اینترنتی بامیلو بیشتر کالاهای ضروری مثل مواد غذایی و مایحتاج روزمره مردم را تامین کرده‌اند ولی در بازار فعلی پیشنهادهای بامیلو برای خرید پاوربانک، هارد اکسترنال، فلش مموری و تلویزیون همچنان جذاب است. همچنین با توجه به نگاه ویژه بامیلو به حمایت از برندهای ایرانی، امسال کالاهای داخلی بخش قابل توجهی از کالاهای جذاب حراجمعه را به خود اختصاص داده است.  حراجمعه بامیلو از بامداد ۲ آذرماه راس ساعت ۱۲ شب آغاز می‌شود و کالاهای جذاب به نوبت برای فروش ارائه می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات