کسپرسکی با ۵۰٪ تخفیف به استقبال جمعه سیاه رفت

پنج‌شنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ایدکو، توزیع کننده‌ی آنلاین محصولات کسپرسکی در ایران و خاورمیانه، از نخستین جمعه آذر ماه امسال تا دوشنبه ۵ آذر در کمپینی ۴ روزه تحت عنوان Kaspersky Black Friday با تخفیف ۵۰ درصدی محصول توتال سکیوریتی یک کاربره یک ساله در کنار مشتریان خواهد بود.
تبلیغات

به گزارش روابط عمومی ایدکو، این شرکت از روز جمعه ۲ آذر ماه تا دوشنبه ۵ آذر ماه این فرصت استثنایی را در اختیار مشتریان کسپرسکی آنلاین قرار می‌دهد. مشتریان می توانند در فرصت مذکور با خرید لایسنس جدید یا تمدید لایسنس کسپرسکی توتال سکیوریتی یک کاربره 1یک ساله از تخفیف ۵۰ درصدی این محصول بهره‌مند شوند.

این شرکت، ضمن دعوت از علاقه‌مندان به ارتقای کیفیت و امنیت اطلاعات خود در دنیای سایبری با پیوستن به این کمپین ۴ روزه اعلام کرد تمام خریدارانی که به خرید لایسنس جدید یا تمدید لایسنس کسپرسکی توتال سکیوریتی یک کاربره یک ساله از طریق نمایندگان رسمی کسپرسکی آنلاین اقدام کنند، شامل این تخفیف خواهند شد.

کسپرسکی با ۵۰٪ تخفیف به استقبال جمعه سیاه رفت

شایان ذکر است کلیه مشتریانی که در این کمپین اقدام به خرید کنند در جشنواره «پاییز لوکس کسپرسکی» نیز شرکت داده می شوند و شانس برنده شدن جوایز استثنایی شامل سفر کیش در هتل ۵ ستاره برای دو نفر (هر کدام با یک همراه)، ضیافت شام در لوکس‌ترین رستوران تهران برای دو نفر (هر کدام با یک نفر همراه)، لایسنس مایکروسافت آفیس اورجینال برای ۱۰ نفر، لایسنس ویندوز ۱۰ اورجینال (۲ کاربره) برای ۱۰ نفر را خواهند داشت.

برای بهره مندی از این تخفیف از لینک زیر اقدام نمایید:

Black Friday حراج استثنایی است که روز ۲۳ نوامبر هم‌زمان با دوم آذر ماه در سراسر جهان برپا می‌شود. Black Friday مهم‌ترین اتفاق در حوزه خرده‌فروشی جهان است که در بسیاری از کشورهای جهان از جمله فرانسه، آلمان، انگلستان، هند، چین، مکزیک برگزار می‌شود و ایدکو قصد دارد این حراج استثنایی را با تخفیف‌ ویژه ۵۰ درصدی برای محصول توتال سکیوریتی اجرا کند تا مردم کشور ما نیز از لذت حضور در این تجربه جهانی بهره‌مند شوند.

کسپرسکی با ۵۰٪ تخفیف به استقبال جمعه سیاه رفت

 طبق این گزارش محصولات کسپرسکی که تاکنون مورد استقبال مشتریان ایرانی بوده‌است همانند معمول از وب‌سایت رسمی و یا فروشگاه‎های آنلاین همه نمایندگان قابل دریافت است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت کسپرسکی آنلاین و از طریق این لینک محصولات موردنظر خود را خریداری کرده و از جدیدترین فناوری‌های روز حوزه امنیت اطلاعات بهره گیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات