گیمبال Crane 3 Lab توسط Zhiyun-Tech رونمایی شد

چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
Zhiyun-Tech اخیرا از گیمبال دوربین Crane 3 Lab رونمایی کرده؛ که ضمن بهره‌مندی از ویژگی‌هایی کاربردی، دارای قیمت ۹۰۰ دلار است.
تبلیغات

Zhiyun-Tech که شرکتی چینی است و در زمینه‌ی تولید گیمبال دوربین فعالیت می‌کند، اخیرا از جدیدترین پرچمدار خود با نام Crane 3 Lab رونمایی کرده که امکان زوم و فوکوس کردن را به کاربر ارائه می‌دهد.

این گیمبال که عرضه‌ی آن از ماه جاری میلادی آغاز خواهد شد، در کنار موارد یادشده، دارای یک سیستم انتقال محتوای ویژه است که ویدیوهای Full HD را از دوربین به سمت گوشی هوشمند یا تبلت می‌فرستد تا از این طریق کاربر بتواند نظارت بهتری روی ویدیوی در حال ضبط داشته باشد.

گیمبال Zhiyun Crane 3 Lab

شرکت سازنده‌، گریپِ به‌کاررفته در این گیمبال را با اضافه کردن یک دسته‌ی ثانویه به آن، از نو طراحی کرده است؛ خارج شدن این دسته‌ی جدید از قسمت پشتی دستگاه، باعث می‌شود تا بتوان از Crane 3 Lab در موقعیت‌های دشوار هم استفاده کرد.

این دسته همچنین دارای کنترل پنل به‌روز شده است که می‌توان از طریق آن ضمن کنترل خود گیمبال و بهره‌گیری از برخی ویژگی‌های دوربینِ مورداستفاده، به منوها دسترسی پیدا کرد. این پنل به یک نمایشگر بهبودیافته‌ی LED مجهز شده است و روی گریپ آن نیز شاهد کلیدهای بیشتری هستیم تا کاربر مجبور نباشد زود به زود، منو را باز کند.

گیمبال Zhiyun Crane 3 Lab

بخش جدیدی به بدنه‌ی اصلی این گیمبال اضافه شده است که می‌توان گوشی هوشمند خود را در آن قرار داد و از گوشی، جهت کنترل کردن گیمبال، بهره برد. همانطور که پیشتر اشاره کردیم، یک پیش‌نمایش HD از ویدیوی در‌حال ضبط توسط دوربین، مستقیما به یک گوشی که به‌صورت بی‌سیم به آن متصل شده است، فرستاده می‌شود تا بتوان نظارت بهتری روی آن داشت.

با استفاده از اپلیکیشن مستقل Zhiyun روی پلتفرم‌های اندروید و iOS می‌توان نظارت کاملی روی ویدیوی یادشده داشت؛ از طریق این اپلیکیشن حتی می‌توان خود گیمبال را نیز کنترل کرد. از گوشی متصل‌شده می‌توان به‌عنوان یک حسگر کنترل حرکت هم استفاده کرد؛ مورد استفاده‌ی دیگر این اپلیکیشن، به امکان زوم و فوکوس مرتبط می‌شود.

Zhiyun-Tech می‌گوید که بازوهای گیمبال جدید Crane 3 Lab را اندکی طویل‌تر از حد معمول ساخته است تا این گیمبال بتواند با انواع دوربین‌های بزرگ، تطابق پیدا کند. گفتنی است که حداقل و حداکثر وزن قابل‌تحمل این گیمبال به‌ترتیب به ۵۰۰ گرم و ۴.۵ کیلوگرم رسیده است.

باتری ۲٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی به‌کاررفته در آن، تا ۷.۵ ساعت دوام می‌آورد و در مدت‌زمان ۴ ساعت، قابل‌شارژ است. گیمبال Zhiyun Crane 3 Lab که ۸۹۹ دلار قیمت دارد، اواخر ماه جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد. اطلاعات تکمیلی در مورد این گیمبال را می‌توانید در وب‌سایت رسمی آن مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات