زوم اپ: Futurism؛ اپلیکیشنی برای عاشقان مقالات آینده‌نگرانه

چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر جزو کسانی هستید که همواره به مطالعه‌ی مقالات آینده‌نگرانه علاقه‌ی وافری دارید، با اپلیکیشن Futurism می‌توانید تمام این مقالات را یک‌جا مطالعه کنید.
تبلیغات

از قدیم‌الایام، انسان‌ها به شنیدن پیش‌گویی‌ و باخبر شدن از اتفاقات پیش‌رو علاقه‌ی بسیاری داشته‌اند. ذهن کنجکاو و طبیعت ماجراجوی بشر، همواره دوست داشته تا از تفاوت‌های زندگی آیندگان نسبت به زندگی هم‌نسلان خود اطلاع پیدا کند. با گذشت مدتی مدید از آغاز پیدایش انسان روی زمین، این علاقه همچنان پابرجا مانده است و هنوز آگاه‌شدن از وقایع آتی، امری جذاب برشمرده می‌شود.

در این میان، ظهور فناوری‌های جدید و ایجاد مفهوم بدیعی به نام دهکده‌ی جهانی اینترنت، سرعت رشد اختراعات و اکتشافات بشر را به‌طرز خیره‌کننده‌ای افزایش داده است. حال باتوجه به این اتفاقات، دیدن آینده و باخبرشدن از سبک زیستن انسان‌ در ۱۰۰ سال پیش‌ِ‌رو، قطعاً برای بسیاری از افراد هیجان‌انگیز خواهد بود.

خوشبختانه بسیاری از وبسایت‌ها نیز این علاقه را جدی گرفته‌اند و در جهت رفع نیاز این افراد، به پوشش مقالات این حوزه می‌پردازند. یکی از وبسایت‌های مطرحی که به‌طور خاص موضوعات آینده‌نگرانه را هدف قرار داده، Futurism نام دارد. مدیران این وبسایت مطرح، اپلیکیشنی را نیز برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی و iOS توسعه داده‌اند تا تجربه‌ی مناسبی را به کاربران ارائه کنند.

به‌واسطه‌ی اپلیکیشن Futurism شما می‌توانید به‌ انبوهی از مقالات آینده‌نگرانه دسترسی پیدا کنید و با مطالعه‌ی آن‌ها حس کنجکاوی خود را ارضا کنید. مقالاتی که در این اپلیکیشن وجود دارند، همگی به زبان انگلیسی به رشته‌ی تحریر در آمده‌اند؛ بنابراین برای استفاده از این اپلیکیشن، آشنایی متوسط با زبان انگلیسی جزو ملزومات برشمرده می‌شود.

Futurism / زوم اپ

استفاده از این اپلیکیشن رایگان است و به هیچ‌گونه ثبت‌نامی نیاز پیدا نخواهید کرد؛ با این حال به‌منظور درآمدزایی، شاهد نمایش تبلیغات در آن هستیم. نکته‌ی مهم درباره‌ی تبلیغات این است که نحوه‌ی نمایش آن‌ها به‌هیچ عنوان کاربر را آزار نمی‌دهد و به تجربه‌ی کاربری افراد لطمه‌ای وارد نمی‌سازد. با این اوصاف، اگر دوست دارید تجربه‌ای عاری از هرگونه تبلیغ به‌دست آورید، می‌توانید با پرداخت ۲ دلار در ماه، مشترک ویژه شوید.

طراحی رابط کاربری Futurism نیز سعی شده تا از هرگونه پیچیدگی دوری کند؛ از این رو کارکردن با آن هیچ‌گونه سردرگمی را برای کاربر به‌وجود نمی‌آورد. در صفحه‌ی نخست، شما جدیدترین مقالات را مشاهده خواهید کرد. با کلیک روی لوگوی اپلیکیشن در گوشه‌ی بالایی نمایشگر، می‌توانید به دسته‌بندی‌ها دسترسی پیدا کنید. از حیث تنوع، دسته‌بندی‌های Futurism در حد قابل قبولی قرار دارد؛ انرژی، هوش مصنوعی، سلامت، حمل‌و‌نقل، جوامع آینده، فرا انسان و واقعیت مجازی، جزو محبوب‌ترین و شاخص‌ترین دسته‌بندی‌های این اپلیکیشن محسوب می‌شود.

اگر در بین مقالات موجود در این اپلیکیشن، مقاله‌ای توانست نظر شما را به‌خود جلب کند، می‌توانید با استفاده از قابلیت بوکمارک، آن‌ را برای خود ذخیره‌ کنید تا در آینده دوباره آن را مورد مطالعه قرار دهید.

توسعه‌دهنده‌ی Futurism در صفحه‌ی گوگل‌پلی نوشته است؛ 

Futurism جدیدترین اخبار پیشرفت‌های علمی و نوآوری‌های تکنولوژی را به‌صورت روزانه در اختیار شما قرار می‌دهد.

تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار نفر نسخه‌ی اندرویدی این اپلیکیشن را روی دستگاه‌های خود نصب کرده‌اند؛ همچنین از میان ۱۴۰۲ رأی‌دهنده به این برنامه، کاربران امتیاز ۴.۲ را برای آن مناسب دانسته‌اند.

نکات مثبت

  • تنوع بالا موضوعیت‌ها
  • طراحی ساده و جذاب
  • تجربه‌ کاربری مناسب

نکات منفی

  • نبود امکان مشاهده‌ی کامنت‌ها

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات