سرانجام امکان خرید ایرانیان در بلک فرایدی آمازون مهیا شد

سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
مالتینا به‌عنوان واسطه خرید بین شما و آمازون کانالی‌ است تا مشتریان عزیز بتوانند از تخفیفات منحصربه‌فرد آمازون استفاده کرده و خریدی دلپذیر را داشته باشند.
تبلیغات

بلک فرایدی یا جمعه سیاه بزرگ‌ترین حراج سراسری در دنیا است که بهترین زمان برای خرید سالیانه است. در کشورهای آمریکایی و اروپایی، مردم خرید مایحتاج یک‌سال خود را در تمامی زمینه‌ها از جمله پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی، کیف و کفش و... با تخفیف های شگفت انگیز تا ۹۵% در این روز انجام می‌دهند. شاید باورتان نشود ولی بلک فرایدی برای خریداران آن‌قدر جذاب است که هر سال در این رویداد، عده‌ای کشته یا زخمی هم می‌­شوند!

آمازون آمریکا، بزرگ‌ترین حراج جمعه سیاه در دنیا را برگزار می‌­کند

آمازون ،بزرگ‌ترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی با تنوع بیش از ۵۰۰ میلیون نوع محصول، بالاترین میزان فروش را در این روز دارد. علی‌رغم عدم امکان خرید برای ایرانیان، امسال مالتینا این امکان را فراهم کرده است. خرید از یک سایت ایرانی با زبان فارسی و پرداخت با کارت‌های عضو شتاب به‌صورت ریال، یک خرید آسان و مطمئن را فراهم کرده است.

بلک فرایدی این‌بار در ایران، مالتینا خریدی ساده از آمازون امریکا

آمازون در وبسایت خودش اعلام کرده است که از تاریخ ۱۶ نوامبر تا ۲۵ نوامبر این رویداد بزرگ را اجرا خواهد کرد و مشتریان می‌­توانند در این تاریخ از بزرگ‌ترین حراج‌های سال استفاده کنند. این روز در ایران مصادف با ۱ الی ۳ آذر ۱۳۹۷ است که چند روز بیشتر تا شروع این رویداد بزرگ باقی نمانده است.

مالتینا

چگونه در بلک فرایدی آمازون آمریکا شرکت کنیم؟

همان‌طور که می‌دانید با توجه به تحریم‌ها امکان خرید مستقیم از آمازون امریکا میسر نیست و این امر موجب گشته تا هموطنان ایرانی از این خرید استثنایی بازمانده و نتوانند خریدی با کیفیت از آمازون را تجربه کنند.

مالتینا پس از ۳ سال فعالیت در حوزه خرید از آمازون آمریکا و ارائه خدمات به بیش از ۵۰ هزار مشتری از سراسر ایران، در سال ۲۰۱۸ کمپینی را در نظر گرفته است که امکان استفاده مردم ایران از بزرگترین حراج دنیا یعنی بلک فرایدی آمازون آمریکا را فراهم می‌­کند.

مالتینا به‌عنوان واسطه خرید بین شما و آمازون کانالی‌ است تا مشتریان عزیز بتوانند از تخفیفات منحصربه‌فرد آمازون استفاده کرده و خریدی دلپذیر را داشته باشند. شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را از آمازون امریکا سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

برای شرکت در بلک فرایدی سال ۲۰۱۸ آمازون آمریکا فقط چند روز باقی مانده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید و مشاهده محصولات متنوع در مالتینا به نشانی زیر مراجعه کنید.

www.malltina.com

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات