سایت ساز سی می پلاس، بهترین راهکار طراحی سایت حرفه‌ ای

دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
طراحی سایت بی‌شک مهم‌ترین نیاز امروزی هر کسب‌وکاری است؛ زیرا اینترنت و فضای مجازی فرصتی عالی و کم‌هزینه در اختیار شما قرار می‌دهد تا صدای کسب‌وکارتان را بدون محدودیت زمانی و مکانی به گوش همه برسانید.
تبلیغات

با این وجود ساخت سایت به روش‌های معمول، یعنی برنامه‌نویسی از پایه، هزینه‌ی زیادی را به سازمان‌ها تحمیل می‌کند، هزینه‌ای که مخصوصا برای کسب‌وکارهای نوپا به هیچ وجه معقول و به‌صرفه نیست. همچنین از آنجایی که چنین بیزنس‌هایی معمولا زمان کافی و اطلاعات چندانی درباره مدیریت وب سایت ندارند، باید به سراغ روش‌هایی برای طراحی سایت شرکتی خود بروند که در کنار ارائه خدمات مناسب و کم‌هزینه بودن، پشتیبانی خوبی هم به آن‌ها ارائه دهد.

سیستم‌های مدیریت محتوا

شاید بعد از اینکه به فکر طراحی سایت شرکتی اما مقرون به صرفه افتادید، اولین گزینه‌ای که به ذهن‌تان می‌رسد استفاده از سامانه‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس، جوملا و...باشد. اگرچه این سیستم‌های مدیریت محتوا در نوع خود عالی هستند اما استفاده از آنها پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و کاربران باید زمان نسبتا زیادی از وقت مفید خود را برای یادگیری آن‌ها صرف کنند. بنابراین اکثر کاربران در استفاده از آن‌ها و مدیریت وب سایت خود با مشکل مواجه می‌شوند. علاوه بر این، پیدا کردن و انتخاب یک قالب مناسب از بین قالب‌های آماده، هم انتخاب‌ و هم خلاقیت شما را محدود می‌کند؛ در ضمن هرگونه نیاز به شخصی سازی و تغییر قالب و ظاهر وب سایت‌ مستلزم دستکاری و تغییر کدها است.

بهترین راهکار برای طراحی سایت حرفه‌ ای اما کم هزینه

اگر به فکر طراحی وب سایت حرفه‌ای اما مقرون به‌صرفه و در عین حال ساده و بی‌دردسر هستید، سایت سازهای ایرانی انتخاب بسیار عاقلانه‌ای هستند. سایت سازها ساده‌ترین، کم‌هزینه‌ترین و سریع‌ترین راه را در اختیار شما قرار می‌دهند. دغدغه اصلی اغلب کسب‌وکارها برای طراحی سایت حرفه ای، علاوه بر هزینه و مدت زمان راه‌اندازی سایت، پیدا کردن فرد و یا شرکتی مطمئن برای طراحی وب سایت و برنامه‌نویسی آن است. سایت‌ سازها با آگاهی از این مشکل بزرگ، راهی را ارائه داده‌اند تا کسب‌وکارها بدون نیاز به هیچ دانش برنامه‌نویسی و فنی بتوانند طراحی سایت شرکتی خود را به سرعت انجام دهند. 

سی می پلاس

طراحی سایت حرفه‌ای با سایت‌ ساز سی می پلاس

در بین سایت سازهای مختلف ایرانی، سایت ساز و فروشگاه ساز سی می پلاس، یکی از بهترین و مناسب‌ترین گزینه‌ها است؛ با استفاده از این سایت ساز، شما می‌توانید تمام مراحل طراحی و راه اندازی وب سایت خود را فقط با استفاده از قابلیت درگ اند دراپ (Drag and Drop) یعنی تنها با کشیدن المان‌های مختلف به داخل صفحه انجام دهید و قالب وب سایت و یا سایت فروشگاهی خود را به سرعت و بدون نوشتن یک خط کد و فقط با استفاده از یک ویرایشگر بصری طراحی کنید.

ساخت سایت با چاشنی سئو

سی می پلاس طراحی سایت حرفه‌ای خود را با چاشنی سئو تکمیل کرده است. وب سایت‌هایی که با این سایت ساز طراحی می‌کنید، کاملا از نظر سئو بهینه‌سازی شده‌اند. از طرف دیگر سی می پلاس بخشی برای وبلاگ نویسی هم در اختیار شما قرار می‌دهد؛ زیرا در حال حاضر تولید محتوا یکی از مهم‌ترین دست‌آویزهای وب سایت‌ها برای افزایش رتبه در گوگل است. در واقع سی می پلاس علاوه بر ساخت سایت، یک سیستم مدیریت محتوا هم هست که یک پنل مدیریتی در اختیارتان قرار می‌دهد تا بدون نیاز به هیچ دانش برنامه‌نویسی و حتی بدون نیاز به هیچ فرد متخصصی، بتوانید به صورت دائم و بدون پرداخت هزینه‌‌های اضافی، وب سایت خود را با تولید محتوا به‌روز نگه دارید.

سایت ساز و فروشگاه ساز یکپارچه

یکی دیگر از مزایای سایت ساز سی می پلاس، یکپارچگی سایت ساز و فروشگاه ساز است. از آنجا که فروشگاه ساز سی می پلاس دقیقا مانند سایت ساز آن ساده و درگ اند دراپ است، برای ساخت فروشگاه اینترنتی، کافی است تنها با یک کلیک ساده، محصولات خود را به داخل صفحه بیاورید و آن‌ها را آماده فروش کنید. طراحی سایت حرفه‌ای و ساخت فروشگاه اینترنتی با این سایت ساز ایرانی شاید کمتر از یک ساعت از زمان شما را بگیرد.

طراحی قالب شخصی سازی شده

یکی از مزایای سی می پلاس نسبت به استفاده از وردپرس و سایر سیستم‌های مدیریت محتوا، امکان طراحی قالب به صورت کاملا شخصی سازی شده است. یعنی سایت ساز سی  می‌پلاس انواع المان‌هایی که برای طراحی سایت نیاز دارید را به صورت درگ اند دراپ در اختیارتان قرار می‌دهد. بنابراین کاملا در طراحی قالب وب سایت آزادی عمل دارید.

در کنار آزادی در طراحی قالب، اگر می‌خواهید سریعا و بدون طراحی شخصی، سایت خود را داشته باشید، سی می پلاس قالب‌های آماده‌ای هم در اختیارتان قرار می‌دهد.

به‌علاوه تیم پشتیبانی این سایت ساز ایرانی هر لحظه آماده و در کنار شماست تا هر جایی که به مشکل برخوردید، به شما کمک کند.

ساخت سایت خود را به سی می پلاس بسپارید. شما می‌توانید ۶ روز به صورت رایگان از تمامی امکانات این سایت ساز استفاده کنید و در صورت رضایت از خدمات آن، با خرید یکی از تعرفه‌ها کسب‌وکار آنلاین خود را شروع کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات