معرفی تبلت Zen pad 3s ایسوس

چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
یکی از برندهای مطرح در دنیای آی تی، ایسوس است که در ایران هم دارای نمایندگی و خدمات پس از فروش خوبی است.
تبلیغات

ایسوس در زمینه فروش کامپیوتر دسک‌تاپ و شخصی، تبلت، تجهیزات جانبی کامپیوتر مثل مادربرد، کارت ویدئو، سیستم سرور، لپ تاپ و چند سالی است که در تولید گوشی‌های موبایل در این بازار متنوع حرفی برای گفتن دارد و علاقمندان زیادی را جذب خرید گوشی ایسوس و سایر تولیدات خود کرده است.

 درباره ایسوس

این برند تایوانی از بزرگترین تولیدکننده‌های کامپیوتر و تجهیزات جانبی آن است که مرکزش در شهر تایپه پایتخت تایوان هست. ایسوس که نام اصلی‌اش ایسوستک (ASUSTeK) است را چهار مهندس کامپیوتر در سال 1990 میلادی در تایوان تاسیس کردند. نام این شرکت از 4 حرف آخری کلمه پگاسوس به معنی اسب بالدار افسانه‌های یونان باستان گرفته شده است. ایسوس رقبایی مثل توشیبا، دل، اچ پی، ایسر و لنوو دارد و توانسته در بازار فروش نوت بوک‌ها، مادربرد و تجهیزات جانبی آی‌تی موفقیت‌های چشمگیری در نمایشگاه‌های مطرح بین المللی همچون مانند سبیت به دست بیاورد.

چند سالی است که شرکت ایسوس، تبلت‌های با کیفیتی را روانه بازار می‌کند که به دلایلی از جمله اندازه آنها بطوریکه به راحتی در سفر و جاهای دیگر در کیف شما جا می‌شوند و البته وزن سبکی هم دارند می‌توانند مورد مناسبی باشند؛ ضمن اینکه به دلیل دارا بودن سیستم عامل اندروید که کار با آن راحت است و به راحتی می‌توان نرم افزارهای متعدد و رایگان را دانلود کرده و از آنها استفاده کرد و البته قیمت مناسب‌شان به نسبت تبلت گران قیمت آیپد و یا تبلت‌های تولیدی برندهای دیگر، می‌توانند گزینه مناسبی برای شما باشند.

اگر از جمله افرادی هستید که به دنبال خرید تبلت نو یا دست دوم هستید و هنوز نمی‌دانید چه مدل و برندی را انتخاب کنید، در این جا می‌خواهیم یکی از تبلت‌های ایسوس را به شما معرفی کنیم که در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 رونمایی شد.

 تبلت Zen pad 3s

ایسوس این تبلت خود را با نمایشگر 8 اینچی و با بدنه آلومینیومی در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 رونمایی کرد. تبلت Zen pad 3s که بسیار خوش دست است و به راحتی در دست و در کیف جا می‌شود تا همه جا همراه شما باشد، دارای دقت تصویر 2k است که مجهز به فناوری VisualMaster است. ایسوس این تبلت را در دو نسخه 32 و 64 گیگابابتی روانه بازار کرده است.

 Zen pad 3s از تراشه اسنپدراگون 652 و باتری با ظرفیت 4680 میلی آمپر ساعت برخوردار است. این تبلت در دو مدل حافظه 4 گیگابایتی و 3 گیگابایتی عرضه شده که طبعا نسخه 3 گیگابایتی آن رده پایین‌تر است و قیمت ارزان‌تری دارد.

سیستم عامل تبلت Zen pad 3s مثل سایر تبلت‌های این برند اندروید بوده و سنسور هر دو دوربین اصلی و ثانویه آن به ترتیب 13 و 5 مگاپیکسل است تا با اینکه تبلت برای عکاسی مناسب نیست اما بتوانید در مواقع ضروری عکس‌های با کیفیتی با آن بگیرید.

این تبلت 6.9 میلی‌متری در بازار با گارانتی و خدمت پس از فروش در دسترس شماست و می‌توانید آن را خریداری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات