زوم اپ: Dawn Chorus؛ با آوای دلنشین طبیعت از خواب بیدار شوید

شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر می‌خواهید صبحی دل‌انگیز و با انرژی را آغاز کنید، اپلیکیشن Dawn Chorus را نصب کنید تا وقتی چشمانتان را می‌گشایید خود را در دل طبیعت احساس کنید.
تبلیغات

در دنیای امروز، اکثر ما مجبور هستیم صبح‌ زود از خواب بیدار شویم و تقریبا تمام روز را در هم تلاش و کوشش هستیم. وقتی شب با تمام خستگی روز، سر بر بالش می‌گذاریم، اولین چیزی که یادمان هست تا فراموش نکنیم این است که آیا ساعت را برای صبح تنظیم کرده‌ایم تا ما را از خواب شیرین بیدار کند یا خیر.

آیا شما هم برای بیدار شدن از خواب همانند بسیاری از مردم سراسر جهان از همین روش استفاده می‌کنید و شب ساعت‌تان را به‌قول قدیمی‌ها کوک می‌کنید و صبح هم با صدای ناخوشایندی که همه‌ی فضای خانه را پر کرده است از خواب بیدار می‌شوید؟ اگر شما هم همانند بسیاری از مردم سراسر جهان با همین روش از خواب بیدار می‌شوید و صدای آلارم ساعت زنگ‌دار شما را آزار می‌دهد، پیشنهاد خوبی برایتان داریم.

Dawn Chorus

تصور کنید به‌جای آلارم ناخوشایند، با صدای دلنشین پرندگان از خواب بیدار شوید. تصور کنید در باغی بزرگ و زیبا به‌خواب رفته‌اید و صبح‌ها این آوای دلنشین پرندگان است که شما را از خواب ناز بیدار می‌کند. موسیقی زنده‌ی طبیعت می‌تواند تمام ارتعاشات تکان‌دهنده‌ و منفی آلارم‌های ساعت را از زندگی شما دور کند. اپلیکیشن Dawn Chorus حاوی صدای ۲۰ پرنده‌ی زیبا و بومی شمال‌شرقی آمریکا است که می‌توانید صدای آنها را هم برای آلارم گوشی هوشمندتان انتخاب کنید و هم می‌توانید از این صداهای دلنشین برای زنگ گوشی هوشمندتان هم استفاده کنید. 

موزه‌ی تاریخ طبیعی کارنگی در پیترزبورگ پنسیلوانیا واقع شده  و یکی از چهار موزه‌ی بزرگ کارنگی است. در این موزه یک موسسه‌ی تحقیقاتی فعال وجود دارد که با همکاری مرکز تحقیقات زیست‌محیطی در رکتور پنسیلوانیا به نام Nature Reserve Powdermill همکاری می‌کند. این موسسه، در مورد پرندگان تحقیق می‌کند و در زمینه‌ی تهیه‌ی صداهای پرندگان برای این اپلیکیشن حضور مستقیم و فعالی داشته است. علاوه بر شنیدن آوای دلنشین پرندگان خاص،‌ کاربران می‌توانند اطلاعاتی در مورد این پرندگان داشته باشند. 

Dawn Chorus

کاربران هر دو سیستم‌ عامل اندروید و iOS‌ می‌توانند اپلیکیشن Dawn Chorus را دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهند. صدای زنگ هشدار برای بیدار کردن کاربر از خواب به‌مدت ۵ دقیقه نواخته می‌شود.  ممکن است با خودتان بگویید که وقتی پرندگان با صدایی دلنشین بخوانند، بدتر به خواب عمیق و شیرینی فرو می‌رویم، خب در این صورت می‌توانید اپلیکیشن را نصب و امتحان کنید. تجربه‌ی افرادی که این اپلیکیشن را نصب کرده‌اند این است که عملکرد بهتری از آنچه تصورش را می‌کردند برایشان داشته است و صبح خود را با صدای دلنشین و با انرژی آغاز کرده‌اند. هرچند ممکن است افرادی هم باشند که وقتی صدای پرندگان را می‌شنوند ممکن است رویایی از بودن در باغی بزرگ را ببیند و وقتی بیدار شوند که کار از کار گذشته باشد و در محل کار تاخیر و جریمه انتظارشان را بکشد.

پس خودتان امتحان کنید ببینید جزو کدام گروه هستید و تجربه‌ی خودتان را از نصب این اپلیکیشن با ما در میان بگذارید. 

نکات مثبت

  • رابط کاربری ساده و کاربرپسند
  • رایگان بودن اپلیکیشن
  • اشغال ظرفیت کمی از حافظه
  • پشتیبانی از سیستم عامل اندروید و iOS

نکات منفی

  • تعداد محدود صدای پرندگان

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور اپ‌استور 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات