خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل با تخفیف ویژه

دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی از جمله خریدهایی است که نیاز به تحقیقات زیاد و دقت بالا دارد.
تبلیغات

 دستگاه‌های تصفیه آب بسیار متنوع‌اند و معمولاً افرادی که تصمیم به خرید یکی از این دستگاه‌ها را دارند، چندان اطلاعات دقیق و جامعی از سایر دستگاه‌ها ندارند؛ به همین خاطر وقتی با برندهای مختلف مواجه می‌شوند، احساس سردرگمی می‌کنند و نمی‌دانند که دقیقاً کدام یک از دستگاه‌ها را باید انتخاب کنند. ما در این مطلب قصد داریم انواع برند دستگاه تصفیه آب تایوانی را معرفی کنیم و ضمن معرفی بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران به عوامل مؤثر در قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی بپردازیم.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی

به طور کلی عواملی مانند تعداد فیلترهای دستگاه، شیوه نصب و استفاده از آب شیرین دستگاه، گواهینامه‌های بهداشتی معتبر بین‌المللی، قطعات همراه دستگاه، روش خرید، حساسیت دستگاه نسبت به از بین بردن آلاینده‌ها و برند دستگاه از جمله مهم‌ترین عواملی هستند که در قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی تأثیر دارند. در ادامه به معرفی سه برند مهم از برندهای تایوانی خواهیم پرداخت.

انواع برند دستگاه تصفیه آب تایوانی

کشور تایوان یکی از تولیدکنندگان اصلی دستگاه تصفیه آب در جهان محسوب می‌شود و انواع برند دستگاه تصفیه آب تایوانی که تحت لیسانس آمریکا در این کشور تولید می‌شوند، جزو بهترین محصولات به شمار می‌روند. برندهای سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو سه برند اصلی از دستگاه‌های تایوانی هستند که عنوان بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی را به خود اختصاص داده‌اند. دستگاه تصفیه آب سی سی کا یکی بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران محسوب می‌شود که با دارای هشت فیلتر است و می‌تواند به آب خاصیت قلیایی ببخشد. این دستگاه با سیستم تصفیه اسمز معکوس قادر است آلاینده‌های فیزیکی را تا ابعاد 0.0001 از آب جدا کند و هرگونه طعم، بو، باکتری و میکروب را از آب پاک‌سازی کند. فیلتر قلیایی دستگاه سی سی کا خاصیت آنتی‌اکسیدانی به آب می‌دهد که و آن را ضد سرطانی می‌کند؛ به همین خاطر بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی محسوب می‌شود. دستگاه آکوا پرو نیز از دیگر برندهای تایوانی است که در مدل‌های مختلف از جمله هشت مرحله‌ای تولید می‌شود. این دستگاه علاوه بر قلیایی کردن آب یک فیلتر فرابنفش هم دارد که با عبور آب از آن تمام میکرو ارگانیسم‌ها از جمله باکتری، ویروس و میکروب‌ها از بین می‌روند. برند سافت واتر نیز از دیگر انواع برند دستگاه تصفیه آب تایوانی است که در هفت مرحله آب را تصفیه می‌کند و مثل برندهای آکوا پرو و سی سی کا قادر به قلیایی کردن آب است. در حال حاضر این سه برند جزو پرطرفدارترین برندهای تصفیه آب در بازار ایران به شمار می‌روند.

برای کسب اطلاع از قیمت روز دستگاه تصفیه آب تایوانی سی سی کا و سفارش آنلاین آن می‌توانید به این سایت مراجعه نمایید.

رادگستر

عرضه کننده بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

در وضعیت بدون ثبات اقتصاد کنونی قیمت‌ها چارچوب معینی ندارند و برخی از فروشندگان قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی را بسیار بالاتر از قیمت واقعی خود محصول در نظر می‌گیرند. به همین خاطر توصیه می‌شود که دستگاه تصفیه آب مورد نظر خود را از نمایندگی معتبر این محصولات خریداری کنید. در حال حاضر شرکت راد گستر نوین نماینده توزیع محصولات تایوانی در ایران بوده که وارد کننده اصلی این محصولات نیز محسوب می‌شود. با وجود آن که فروشگاه‌های زیادی هستند که انواع دستگاه تصفیه آب را به فروش می‌رسانند، اما نمی‌توان به بسیاری از آن‌ها اعتماد کرد؛ زیرا برخی از سودجویان دستگاه‌های تقلبی را به جای دستگاه‌های اورجینال به خریدار تحویل می‌دهند و از آنجایی هم که معمولاً خریداران تخصصی در تشخیص دستگاه تقلبی از اصل ندارند، در ازای هزینه پرداختی خود دستگاه بی کیفیت خریداری می‌کنند؛ بنابراین خرید دستگاه تصفیه آب از نمایندگی اصلی این محصولات یک ضرورت محسوب می‌شود.

فروش ویژه دستگاه تصفیه آب از راد گستر نوین

فروش ویژه دستگاه تصفیه آب از راد گستر نوین با قیمتی بسیار مناسب و تخفیف‌های باور نکردنی به متقاضیان انجام می‌شود. این شرکت از آنجایی که خود وارد کننده اصلی تصفیه آب محسوب می‌شود، محصولات تایوانی را بدون واسطه به فروش می‌رساند و به همین خاطر قیمت‌های شرکت از قیمت‌های معمول بازار در سطح پایین‌تری قرار دارند. راد گستر نوین بیش از یک دهه در زمینه محصولات تصفیه آب سابقه دارد و به همین خاطر می‌توانید خیالتان را از بابت اصل بودن محصولات راحت کنید. کلیه دستگاه‌های تصفیه آب شرکت دارای گارانتی طلایی یکساله، خدمات پس از فروش و پشتیبانی مادام العمر هستند که در صورت هرگونه خرابی مورد تعهد، بدون هیچ‌گونه هزینه ای ایرادات دستگاه برطرف می‌گردد. محصولات شرکت به دو روش نقد و اقساط قابل خریداری هستند. از مزایای فروش ویژه دستگاه تصفیه آب از راد گستر نوین امکان خرید محصول به صورت اینترنتی است که در آن ضمن برخورداری از تخفیفات ویژه ارسال و نصب آن به صورت رایگان انجام خواهد شد. همچنین پس از تحویل دستگاه در حضور مشتری تست تصفیه آب انجام صورت می‌گیرد تا خیال مشتری از بابت عملکرد درست دستگاه راحت باشد. برای مشاهده محصولات و آگاهی از قیمت و تخفیف دستگاه تصفیه آب تایوانی می‌توانید به سایت شرکت راد گستر نوین مراجعه و یا با شماره تلفن 021-77723166 تماس حاصل نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات