تبلیغات آنلاین بهترین و موثرترین راه برای رشد کسب‌وکار شما

دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
در دنیای امروز مردم در قیاس با گذشته، زمان زیادی را به فضای وب اختصاص می‌دهند. در چنین شرایطی، تبلیغات آنلاین بهترین و موثرترین راه برای رشد کسب‌وکار شما خواهد بود.
تبلیغات

در دنیای امروز مردم در قیاس با زمان گذشته، زمان زیادی را به فضای وب و اینترنت اختصاص می‌دهند و حتی بسیاری از فعالیت‌های روزانه خود مانند خرید، تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی را با استفاده از اینترنت انجام می‌دهند. به علاوه، دسترسی به اینترنت، حتی در شهرها و روستاهای کوچک هم فراهم شده است. به طور کلی، تعداد کاربران اینترنت همچنان در حال افزایش است. در چنین شرایطی، تبلیغات آنلاین بهترین و موثرترین راه برای رشد کسب‌وکار شما خواهد بود.

کاربران آنلاینی که زمان زیادی را صرف حضور و فعالیت در وب‌سایت‌، اپلیکیشن و شبکه‌های اجتماعی گوناگون می‌کنند، درصد زیادی از مخاطبان شما را تشکیل می‌دهند. تبلیغات در فضای وب‌سایت‌ها، یکی از موثرترین و در عین حال، کم‌هزینه‌ترین روش‌های تبلیغات دیجیتال است. مدیااد، پلتفرم تبلیغات آنلاین در وب‌سایت‌ها است که به برندها و کسب‌وکارهای اینترنتی یا سنتی در صنایع مختلف کمک می‌کند تا متناسب با خواسته، هدف و بودجه تبلیغاتی‌شان، تبلیغات اثرگذار و هدف‌مندی را خلق کنند که منجر به سودآوری روبه‌رشد کسب‌وکارها شود. تبلیغات برندها و کسب‌وکارها در معتبرترین و پرمخاطب‌ترین وب‌سایت‌های ایرانی در دسته‌بندی‌های گوناگون نمایش داده می‌شود. مدیااد در مدت زمان بسیاری کمی توانست توجه کسب‌وکارها و برندهای بزرگ و کوچک را جلب کند و با وب‌سایت‌های ناشر معتبری همکاری کند.

مدیااد

تمرکز اصلی مدیااد در ابتدای فعالیتش، تبلیغات همسان بود. تبلیغات همسان یا نیتیو نوعی از تبلیغات اینترنتی است که با همانندسازی شکل و ظاهر تبلیغ با رابط کاربری (UI) و نمایش در مرتبط‌ترین رسانه‌ها، اثربخشی بیشتری را در دنیای تبلیغات دیجیتال برای کسب‌وکارها به همراه دارد. مدیااد به تازگی خدمات وسرویس‌های جدیدی را ارائه کرده است. تبلیغات بنری، تبلیغات ویدئویی و تبلیغات ریتارگتینگ یا هدف‌گیری مجدد از جمله خدمات جدید مدیااد برای تبلیغ‌دهندگان هستند. به علاوه، ایجاد پلتفرم نمایش ویدئو (player) هم یکی دیگر از خدمات مدیااد برای صاحبان وب‌سایت‌ها و ناشران است که امکان کسب درآمد از تبلیغات در سایت را فراهم می‌کند.  

به صورت کلی، جذب کاربر جدید، یکی از اهداف اولیه تمامی کسب‌وکارها است، اما بازگرداندن، حفظ کاربر و تبدیل کاربر به مشتری، مهم‌ترین و دشوارترین هدفی است که بازاریابان چه در مجموعه‌های بزرگ و چه در مجموعه‌های کوچک باید دنبال کنند تا به هدف نهایی، که وفادار کردن مشتری است نزدیک شوند. پژوهش‌ها و تجربه‌های قبلی نشان داده که ۹۸ درصد از بازدیدکنندگان وب‌سایت‌ها در اولین بازدید، بدون هیچ خریدی سایت را ترک می‌کنند. این مسئله، اهمیت تبلیغات ریتارگتینگ را مشخص می‌کند. تبلیغات ریتارگتینگ یا هدف‌گیری مجدد، روش تبلیغاتی موثری است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا کسانی که بیشترین احتمال خرید را دارند، مورد هدف قرار گیرند. در این نوع تبلیغات، کسانی مجدداً مورد هدف قرار می‌گیرند که قبلاً از وب‌سایت شما بازدید کرده‌اند، با محصولات و خدمات موجود درگیر شده‌اند یا آن را در سبد خرید قرار داده، اما به دلایل مختلف، خرید خود را تکمیل نکرده‌اند.

استفاده از تبلیغات ریتارگتینگ به شما کمک می‌کند تا کاربران جذب‌شده را حفظ کنید، از بودجه بازاریابی خود به صورت بهینه‌تر استفاده کنید و پیام تبلیغاتی خود را به صورت موثرتر و هوشمندانه‌تر به مخاطب منتقل کنید. استفاده از این نوع تبلیغات، باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های بازاریابی نیز می‌شود و در نهایت، ROI را افزایش می‌دهد. به طور کلی، بودجه لازم برای جذب هر کاربر جدید، خیلی بیشتر از حفظ کاربر قبلی است. بنابراین، اگر نتوانید کاربر جذب‌شده خود را حفظ کنید، تلاش‌های بازاریابی خود را هدر داده‌اید و متحمل هزینه‌های بیشتری خواهید شد.

مدیااد

تبلیغات ریتارگتینگ مدیااد در دو نوع بنری و همسان (نیتیو) قابلیت پخش و نمایش دارند. یکی از قابلیت‌های ریتارگتینگ مدیااد که باعث تمایز آن نسبت به دیگر سرویس‌های ریتارگتینگ می‌شود، همکاری با تپسل شبکه تبلیغات آنلاین موبایلی است. این قابلیت ویژه، این امکان را در اختیار مدیااد قرار می‌دهد که علاوه بر رفتار کاربران در فضای وب، رفتار کاربران در فضای اپلیکیشن را نیز مورد استفاده قرار می‌دهد و کاربران را در هر دو فضا هدف‌گیری می‌کند و تبلیغات مرتبط به هر کدام را به آنها نمایش می‌دهد. شروع کمپین ریتارگتینگ مدیااد در دو هفته اول به صورت کاملا رایگان اجرا می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات