زوم‌اَپ: پالسین؛ بیش از ۲۵۰ سرویس آنلاین تنها در یک اپلیکیشن

دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
پالسین، سامانه‌ی‌ خدمات آنلاین، بیش از ۲۵۰ سرویس آنلاین از جمله نظافت، کارواش، تعمیرات و حتی تدریس خصوصی را تنها در یک اپلیکیشن در اختیار شما قرار می‌دهد.
تبلیغات

آیا شما هم جزو افرادی هستید که برای بردن اتومبیل‌تان به کارواش زمان کافی ندارید؟ یا از آن افراد پرمشغله‌ای که مدیریت انجام تمام کارهای عقب‌افتاده‌ی خانه از جمله تعمیر سشوار، اتو و نظافت خانه با خودتان است و حتی در تعطیلات آخر هفته هم فرصت نمی‌کنید به کارهای عقب‌افتاده‌ی منزل و محل کار خود برسید؟ 

تصور کنید که به فصل امتحانات نزدیک می‌شوید و مدت‌ها درصدد یافتن معلم خصوصی خوبی برای فرزندتان بوده‌اید؛ اما حتی فرصت جستجو برای یافتن دبیر کارآزموده‌ای را ندارید. یا اینکه شما هم مثل بسیاری از افراد، قصد دارید قبل از نزدیک‌شدن به عید نوروز، دکوراسیون منزل‌تان را تغییر دهید؛ اما با همان مسأله‌ی تکراری یعنی نداشتن وقت کافی مواجه هستید و انبوهی کار بر سرتان ریخته است.

پالسین

یکی از روش‌های خوب در مدیریت زمان، سپردن کارها به افراد کاردان است. اگر به‌صورت متمرکز به فعالیت اصلی و شغلی خود بپردازید و در عوض، انجام برخی از کارها و برنامه‌ها را به افرادی توانمند و قابل اعتماد بسپارید، بی‌شک نه تنها ضرر نمی‌کنید، بلکه بعد از مدتی متوجه می‌شوید که می‌توانید با آرامش خاطر بیشتری به تمام کارها و برنامه‌هایتان برسید. شما فقط برنامه‌ریزی می‌کنید و کار را به فردی کاردان می‌سپارید؛ سپس. با ذهنی آسوده به کارهای اصلی خود می‌رسید.

سامانه‌ی خدمات آنلاین پالسین، با ارائه‌ی بیش از ۲۵۰ سرویس مختلف می‌تواند آرامش بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد و  پاسخگوی تمام نیازهای شما باشد. خدمات پالسین بسیار متنوع است و تقریبا می‌تواند همه نیازهای شما را برآورده کند. شما می‌توانید از کارهای معمول و خدماتی همچون نظافت منزل و محل کار، تا تدریس خصوصی فرزندتان را به پالسین بسپارید. پالسین، زبده‌ترین و متخصصین‌ترین افراد را در هر زمینه‌ای گرد هم آورده تا بهترین خدمات را در سریع‌ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار دهد. 

لازم نیست برای هر کار کوچک و بزرگی، ذهن خود را درگیر کنید. اگر گوشی هوشمند یا سیستم کامپیوتری شما نیاز به تعمیر دارد؛ یا حتی اتومبیلتان باید به کارواش برود و فرزندتان نیاز به چند جلسه آموزش تدریس خصوصی دارد؛ به پالسین سری بزنید و درخواست خود را ثبت کنید. تنها باید فهرست کارهایتان را استخراج کنید و کارها را به پالسین بسپارید. 

پالسین

در اصل، پالسین، بازار آنلاین خدمات خانگی است. تمامی متخصصین پالسین از فیلترهای مختلف عبور کرده‌اند و آزموده‌شده هستند. به‌راحتی می‌توانید بیش از ۲۵۰ سرویس را به‌صورت آنلاین دریافت کنید. متخصصین همکار پالسین می‌توانند تمام نیازهای فنی در حوزه‌‌ی تعمیرات، نظافت، آموزش و تدریس خصوصی، قالیشویی، کارواش در محل، نظافت راه‌پله، قالیشویی و شستشوی پرده، نظافت منزل و خانه‌تکانی و پذیرایی را پوشش دهند. در عین حال بخشی از سرویس‌های آنلاین پالسین شامل نیازهای تخصصی تعمیرات منزل از جمله لوله‌کشی، برق‌کشی، تعمیر لوازم برقی، تعمیر لوازم گازسوز، تعمیر کولر گازی و غیره است.

پالسین خدمات مرتبط با دکوراسیون داخلی و رنگ‌آمیزی، نصب کمد دیواری، تعمیر مبلمان و حتی ساخت کابینت را نیز پوشش می‌دهد. همچنین پالسین امکان ارائه‌ی خدمات در بخش‌های مختلف آموزش را نیز دارد. فقط کافی است به بخش مربوطه مراجعه کنید و خیلی راحت سفارش خود را ثبت کنید. 

پالسین

معرفی خدمات پالسین 

با مراجعه به وب‌سایت پالسین و نصب اپلیکیشن آن متوجه می‌شوید که خدمات پالسین در هشت بخش مختلف طبقه‌بندی شده است که عبارتند از: 

  • لوازم منزل و اداری
  • هنر و سرگرمی 
  • عمرانی
  • دکوراسیون
  • تأسیسات
  • امور رفاهی و درمانی 
  • خودرو
  • خدمات آموزشی و اداری

هر بخش دارای زیربخش‌های مختلفی است. مثلاً در بخش لوازم منزل و اداری شما می‌توانید تمامی خدمات مربوط به لوازم خانگی مختلف از گوشی هوشمند گرفته تا تردمیل را به پالسین بسپارید. در قسمت هنر و سرگرمی، کاربران پالسین می‌توانند آموزش‌های مختلف فیلمبرداری، موسیقی، نقاشی، خوشنویسی و عکاسی را از طریق مدرسان زبده‌ی پالسین آموزش ببینند. همچنین آموزش خیاطی، موسیقی، عکاسی و حتی انواع تفریحات برای کودکان نیز در پالسین ارائه می‌شود. 

یکی از بخش‌های جذاب پالسین بخش عمرانی آن است، تمام خدمات عمرانی از گچ‌کاری گرفته تا آسفالت و قیرگونی و زدن نرده و حفاظ توسط پالسین پوشش داده می‌شود. تنوع خدمات این بخش بسیار زیاد است و بی‌شک هر خانه و یا محل کاری روزی به یکی از این خدمات نیاز پیدا می‌کند. معمولاً در خدمات عمرانی با مشکلات جدی مواجه هستیم. یافتن فردی ماهر و البته قابل اعتماد گاهی بسیار وقت‌گیر است. پالسین نه تنها افراد زبده را به‌ شما معرفی می‌کند؛ بلکه می‌توانید خدمات را با بهترین هزینه دریافت کنید. 

پالسین

چرا پالسین؟   

گاهی اوقات باید به یک سری از کارها و برنامه‌ها برسیم ولی زمان نداریم. در چنین مواقعی پالسین می‌تواند بسیار مفید باشد. با چند کلیک ساده، خدمات و سرویس‌های مورد نظرتان را دریافت می‌کنید. پالسین، ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که استفاده از خدمات آنلاین را برای شما جذاب‌تر و مقرون‌به‌صرفه می‌کند. استفاده از پالسین هم مطمئن است و هم ساده. برخی از ویژگی‌های خوب پالسین عبارتند از:

  • دسترسی آسان: اگر پالسین را روی گوشی هوشمند خود نصب کرده باشید، به‌راحتی و در هر جایی می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید. 
  • قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه: پالسین در تلاش است تا تمامی خدمات خود را در مناسب‌ترین قیمت‌ها در اختیار کاربران قرار دهد.
  • استفاده از خدمات افراد حرفه‌ای و متخصص: پالسین افراد حرفه‌ای را استخدام می‌کند، در نتیجه شما از افرادی زبده و کارآزموده سرویس می‌گیرید.

اگر از کار متخصصین پالسین رضایت نداشته باشید؛ وجه به شما عودت می‌شود. علاوه‌ بر این، پالسین جشنواره‌های مختلف تخفیف هم برگزار می‌کند. اگر همین الان پالسین را نصب کنید، می‌توانید علاوه‌ بر ۱۰ هزار تومان تخفیف، در پالسین‌لند از ۲۵ درصد تخفیف خدمات استفاده کنید. 

پس اگر شما هم جزو افرادی هستید که با کمبود وقت مواجه هستید؛ پالسین را امتحان کنید. در حال حاضر کاربران سیستم‌عامل اندروید می‌توانند نسخه‌ی اندرویدی این اپلیکیشن را نصب کنند. به‌زودی کاربران سیستم عامل iOS و کاربران تحت وب نیز می‌توانند از خدمات پالسین استفاده کنند. 

دانلود اپلیکیشن

بازار

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات