وان پلاس 6T رکورد فروش روز اول وان پلاس 6 را شکست

یک‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به گزارشات منتشرشده، به‌نظر می‌رسد که فروش وان پلاس 6T نسبت به وان پلاس 6، در اولین روز از عرضه در آمریکا، ۸۶% بیشتر بوده است.
تبلیغات

همانطور که در جریان هستید، با عرضه‌ی وان پلاس 6T، طرفداران آمریکایی برای اولین بار موفق به خرید این گوشی هوشمند به‌صورت مستقیم و تحت قرارداد با شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی اینترنت بی‌سیم آمریکایی شدند. از آنجا که جدیدترین پرچم‌دار وان‌پلاس توسط T-Mobile در آمریکا عرضه می‌شود، فروش بسیار بالای روز نخست این گوشی در آمریکا که ۸۶% بیشتر از نسخه‌ی قبل اعلام شده است، چندان هم دور از ذهن نبود. شرکت T-Mobile اولین ارائه‌دهنده‌ی اینترنت بی‌سیم آمریکایی محسوب می‌شود که با وان پلاس وارد قرارداد شد و علاقه‌مندان در ایالات متحده می‌توانند از معاملات تجاری و دیگر طرح‌های فروش این شرکت برای خرید آخرین پرچم‌دار سال ۲۰۱۸ وان پلاس استفاده کنند.

یکی از علت‌های فروش بالای گوشی وان پلاس جدید در آمریکا، دارا بودن باند ۱۳ می‌شود. دارا بودن این باند باعث دریافت گواهی استفاده توسط ورایزون، یعنی بزرگ‌ترین شرکت ارائه‌دهنده‌ی اینترنت وایرلس در آمریکا می‌شود. این امر، شروع فروش در بازار آمریکا را برای وان پلاس ۶ تی با موقعیت خوبی مواجه می‌کند اما مشکل اینجاست که این گوشی تعدادی از باندهای ورایزن را پشتیبانی نمی‌کند؛ به همین دلیل، پیام‌ها دریافت نمی‌شوند و سرعت اتصال LTE هم کمتر از تجربه‌ی کاربران وان پلاس 6T با T-Mobile است. البته باید خاطرنشان کنیم که این گوشی توسط ورایزون عرضه نمی‌شود.

وان پلاس 6T

شرکت T-Mobile در طرح فروش انحصاری خود، نسخه‌ی Mirror Black وان پلاس 6T را که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد، به قیمت ۵۸۰ دلار به فروش گذاشته است؛ علاوه‌بر این، طرفداران نسخه‌ی مذکور می‌توانند آن نسخه را طی قرارداد ۲۴ ماهه و هرماه صرفا با پرداخت ۲۴.۱۷ دلار تهیه کنند.

ناگفته نماند که تحلیل‌گران پیش‌بینی کرده‌اند مجموع فروش نسخه‌ی جدید پرچم‌دار وان پلاس، نسبت به وان پلاس 6 بالاتر باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات