بررسی ویدیویی میت 20 پرو هواوی

یک‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی میت ۲۰ پرو در خانواده‌ی میت به‌عنوان ویترین بهترین دستاوردهای هواوی در دنیای موبایل، بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

تا قبل از میت ۲۰ پرو، پی ۲۰ پرو، نخستین پرچم‌دار هواوی در سال ۲۰۱۸، به‌عنوان محصولی توانمند در زمینه‌ی عکاسی جایگاه خوبی را برای خود ثبت کرد؛ اما حالا میت ۲۰ پرو در نقش یک پرچم‌دار تمام‌عیار با ویژگی‌هایی متنوع ظاهر شده تا حُسن ختامی درخور برای سال پُربار چینی‌ها باشد. میت ۲۰ پرو ویترینی از بهترین‌ دستاورد‌های هواوی است. بدنه‌ای متقارن و انحنادار، صفحات شیشه‌ای سه بعدی با لبه‌های خمیده در دو سمت دستگاه و نمایشگری با گوشه‌های گرد، نقاط کلیدی بسیار مهمی هستند که هنگام به دست گرفتن این محصول لوکس حس بسیار متفاوتی را به شما در القا می‌کند.

استفاده از ترکیب شیشه و فلز به عنوان فرمولی موفق در پرچمداران به شمار می‌آید، اما لک‌پذیری دستگاه همیشه به عنوان یک ضعف یاد می‌شد. هواوی به سراغ Hyper Optical Pattern رفته تا با ایجاد خطوطی مورب در پشت دستگاه، به‌میزان قابل توجهی ایجاد لک و اثر انگشت را کم  و از سر خوردن دستگاه جلوگیری کند. با نگاه کردن به میت ۲۰ پرو مجذوب آن خواهید شد. نمایشگر ۶.۳۹ اینچی میت ۲۰ پرو پنلی AMOLED و خمیده است که رزولوشنی معادل ۳٫۱۲۰ در ۱٫۴۴۰ پیکسل دارد و همین موضوع تراکم بالای ۵۳۸ پیکسل در هر اینچ را برای آن به ارمغان آورده است. تجربه‌ی محتوایی با گستره‌ی دینامیکی بالا به لطف پشتیبانی نمایشگر از فضای رنگی گسترده‌ی DCI P3 ، روشنایی بالا، کنتراست عالی و زاویه دید بی‌نقص آن بسیار لذت‌بخش بود. در ادامه به سراغ بررسی ویدیویی هواوی میت ۲۰ پرو می‌رویم.

تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟ برای مشاهده قیمت گوشی موبایل در فروشگاه‌های اینترنتی و مقایسه مشخصات از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. همچنین لیست روزانه قیمت گوشی موبایل سامسونگ، قیمت گوشی هواوی، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی آنر و قیمت آیفون با امکان خرید اینترنتی، تصاویر، بخش پرسش و پاسخ، اخبار مرتبط و بررسی‌های زومیت و کاربران نیز در دسترس شما قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات