افزایش ۴۰ درصدی پیش فروش میت 20 پرو در اروپای غربی

پنج‌شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
آمارهای ارائه شده توسط هواوی نشان از این دارد که استقبال از جدیدترین گوشی‌هوشمند این کمپانی یعنی میت ۲۰ پرو در اروپای غربی بالا بوده است.
تبلیغات

براساس اعلام هواوی، آمار پیش فروش مدل میت 20 پرو بیانگر آن است که این مدل به زودی به پرفروش‌ترین محصول کمپانی چینی دراروپای غربی بدل خواهد شد. داده‌های بدست آمده ازمیزان پیش فروش میت 20 پرو حاکی از آن است که این محصول تنها پس از ۱۰ روز از آغاز فرآیند پیش فروش ۴۰ درصد بیشتر از محصول پیشین چینی‌ها یعنی پی 20 پرو پیش خرید شده است. درحال حاضر میت 20 پرو پرفروش‌ترین محصول تاریخ هواوی درغرب اروپا به شمار می‌رود.

درهمین راستا والترجی، مدیرگروه تجاری هواوی در غرب اروپا معتقد است که ترکیب موفق خلاقیت و تکنولوژی به کار رفته در Mate 20 Pro سبب جذب مشتریان به سوی محصول جدید آن‌ها شده و خریداران درسراسر اروپا ازمحصولات جدید هواوی استقبال کرده‌اند. جی درادامه افزود با توجه به نقدهای مثبت میت 20 پرو و جوایزی که این گوشی هوشمند چینی در اروپا دریافت کرده است، اطمینان داریم کسانی که به برند هواوی و تکنولوژی آن اعتماد کرده‌اند به زودی خلاقیت و قدرت تکنولوژی این برند را در دستان خود احساس خواهند کرد.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات