ویدیوی تبلیغاتی جدید گلکسی A9 با محوریت دوربین چهارگانه این گوشی

پنج‌شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ اخیرا در ویدیویی رسمی به تشریح کاربردهای هر یک از چهار دوربین اصلی گوشی جدید گلکسی A9 2018 پرداخته است.
تبلیغات

سامسونگ مدتی پیش طی برگزاری رویدادی، به‌صورت رسمی از نسل جدید گوشی گلکسی A9 رونمایی کرد؛ گرچه این محصول از مشخصات فنی بسیار خوبی بهره‌مند است، اما جذاب‌ترین نکته‌ی مرتبط به آن، به دوربین چهارگانه‌اش بر می‌گردد.

کره‌ای‌ها به‌تازگی ویدیویی دو دقیقه‌ای را منتشر کرده‌اند که طی آن توضیحاتی در مورد کاربردهای هر یک از این چهار دوربین، ارائه می‌شود. گرچه تصاویر به‌نمایش درآمده در این ویدیو اکثرا شبیه‌سازی‌شده هستند، اما می‌توانند به‌شکلی بسیار دقیق، توانایی هر یک از این دوربین‌ها را به‌تصویر بکشند.

چند هفته پیش سامسونگ ویدیوی تبلیغاتی مشابهی را برای این گوشی منتشر کرد و طی آن توضیحاتی کلی را ارائه داد؛ اما این ویدیوی جدید به‌طور ویژه به دوربین‌ها می‌پردازد و اطلاعات جامع‌تری دربر دارد. 

دوربین چهارگانه‌ی Samsung Galaxy A9 2018 شامل یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی به‌عنوان سنسور اصلی است و در کنار آن سه سنسور دیگر هم دیده می‌شود؛ سنسور ۵ مگاپیکسلی برای ثبت عمق (به‌منظور ایجاد افکت بوکه)، سنسور ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض (زاویه‌ی دید ۱۲۰ درجه‌ای) و یک سنسور تله‌فوتو‌ی ۱۰ مگاپیکسلی که امکان زوم اپتیکال دو برابری را فراهم می‌سازد. این محصول در کنار موارد یادشده، به یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی هم به‌عنوان دوربین سلفی تجهیز شده است که توانایی بالایی در ثبت تصاویرِ باکیفیت دارد.

گلکسی ای 9 / Galaxy A9

گلکسی ای ۹ نسخه‌ی ۲۰۱۸ جدای از دوربین‌ها، ویژگی برجسته‌ی دیگری هم دارد و آن، رنگ‌بندی زیبایش است. این محصول در سه رنگ گرمادیده که در مقابل نور، افکت جالبی از خود به‌نمایش می‌گذارند، روانه‌ی بازار شده است. از میان دیگر ویژگی‌های گلکسی ای ۹ سامسونگ می‌توان به بهره‌مندی آن از دکمه‌ی بیکسبی، تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام، ۶ یا ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، نمایشگر سوپر AMOLED اینفینیتی با اندازه‌ی ۶.۳ اینچ و باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد.

در انتها می‌توانید ویدیوی منتشرشده توسط سامسونگ را مشاهده کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات