تاریخ عرضه وان پلاس 6T به‌صورت رسمی مشخص شد

سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
وان‌پلاس ساعاتی پیش به‌صورت رسمی تاریخ عرضه‌ی گوشی جدید خود یعنی وان‌پلاس 6T را اعلام کرد؛ این گوشی هوشمند، هشتم آبان امسال رونمایی می‌شود.
تبلیغات

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، وان‌پلاس از تاریخ عرضه‌ی گوشی جدیدش پرده‌برداری کرد؛ بر این اساس، وان‌پلاس ۶ تی قرار است روز ۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۵ آبان ۱۳۹۷) روانه‌ی بازار شود. این درحالی است که هنوز تقریبا هیچ‌گونه اطلاعات خاصی در مورد مشخصات فنی و قیمت گوشی هوشمند جدید وان‌پلاس که تاریخ رونمایی رسمی از آن برای سی‌ام اکتبر (۸ آبان) تنظیم شده است، نداریم.

طبق شایعات اخیر، وان‌پلاس قصد دارد جدیدترین گوشی‌ خود را به حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر تجهیز کند؛ در ضمن، وان‌پلاس 6T به‌احتمال بسیار زیاد، فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون خواهد بود.

طی سه سال اخیر، وان‌پلاس تقریبا برنامه‌ریزی مشابهی را برای عرضه‌ی گوشی‌های هوشمندش به‌ بازار داشته است. به‌طور معمول، در نیمه‌ی نخست سال میلادی، شاهد عرضه‌ی مدل جدید گوشی‌های این شرکت با یک عدد خاص هستیم (وان‌پلاس ۳ در سال ۲۰۱۶، وان‌پلاس ۵ در سال ۲۰۱۷ و وان‌پلاس ۶ در سال ۲۰۱۸)؛ این شرکت چینی معمولا در نیمه‌ی دوم سال میلادی، مدل بهبودیافته‌ی گوشیِ همان سال را با پسوند T عرضه می‌کند.

گوشی‌هایی که پسوند T را یدک می‌کشند، تغییرات متنوعی را نسبت به مدل معمولی به‌خود می‌بینند؛ برای مثال، وان‌پلاس ۳ و وان‌پلاس ۳ تی از لحاظ مشخصات فنی تفاوت‌هایی با هم داشتند، اما از نظر ظاهری بسیار به‌هم شبیه بودند. از آن طرف، وان‌پلاس ۵ تی از نظر سخت‌افزاری شباهت بسیار زیادی به وان‌پلاس ۵ داشت، اما از نمایشگری بزرگ‌تر و فناوری بازشدن قفل با اسکن چهره، بهره می‌برد.

وان پلاس 6 تی / OnePlus 6T

وان‌پلاس 6T /  منبع: صفحه‌ی اینستاگرام شرکت وان‌پلاس

بر اساس آنچه تاکنون از تصاویر غیررسمی OnePlus 6T دیده‌ایم، می‌توانیم بگوییم که تغییرات این گوشی نسبت به مدل معمولی، بیشتر به تفاوت بین وان‌پلاس ۵ تی و وان‌پلاس ۵ شبیه است؛ یعنی 6 و 6T از نظر ظاهری شباهت انکارناپذیری به‌هم دارند، اما این احتمال وجود دارد که 6T از نظر سخت‌افزاری، یک سر و گردن بالاتر از وان‌پلاس ۶ معمولی باشد؛ با این‌همه فراموش نکنید که مطالب عنوان‌شده، همگی حدس و گمان هستند و همانطور که بالاتر ذکر کردیم، تاکنون اطلاعات رسمی از مشخصات فنی وان‌پلاس ۶ تی منتشر نشده است.

در فاصله‌ی باقی‌مانده تا رونمایی و عرضه‌ی رسمی این گوشی، از شما دعویت می‌کنیم تا بررسی عمیق زومیت را از وان‌پلاس ۶ مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات