وان پلاس 6 تی، ۸ آبان معرفی می‌شود

دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
مطالعه 3 دقیقه
وان پلاس ۶ تی به عنوان نسل جدید گوشی هوشمند پرچمدار شیائومی ۸ آبان ماه طی مراسمی که ساعت ۱۸ در شهر نیویورک برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

پیشتر گفته شده بود که وان پلاس ۶ تی سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد. تاکنون تصاویر فاش‌شده‌ی بسیاری از وان پلاس ۶ تی منتشر شده است. حتی مشخصات کلیدی و قیمت آن نیز پیش از رونمایی رسمی فاش شد. 

براساس خبرهای قبلی منتشرشده، انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند در تاریخ ۱۷ اکتبر برابر با ۲۵ مهرماه و یک روز بعد از رویداد ۱۶ اکتبر (۲۴ مهرماه) هواوی برای معرفی هواوی میت ۲۰ پرو به‌صورت رسمی رونمایی شود. همان‌طور که گفته شد، خبرهای مختلفی در مورد مشخصات و ویژگی‌های  OnePlus 6T منتشر شده است؛ پیشتر گفته شده بود که وان پلاس ۶ تی از سنسور اثر انگشت در زیر صفحه‌نمایش بهره می‌برد. حتی طراحی و مشخصات وان پلاس ۶ تی در تصاویر جعبه این محصول فاش شد. براساس خبرهای لورفته، ظاهرا باید منتظر وان پلاس ۶ تی بدون جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری باشیم. پیشتر گفته شد که سنسور اثر انگشت زیر صفحه وان پلاس 6T جای جک هدفون را خواهد گرفت. همچنین انتظار می‌رود که باتری وان پلاس 6T حدود ۱۰ درصد بزرگتر از باتری وان پلاس ۶ باشد.

آخرین خبرهای فاش‌شده از فهرست آمازون هند، خبر از تاریخ عرضه‌ی وان پلاس ۶ تی به بازار می‌دهد. انتظار می‌رود آخرین گوشی هوشمند وان پلاس در تاریخ ۳۰ اکتبر برابر با ۸ آبان‌ماه به بازار عرضه شود. در اصل زمان پیش سفارش وان پلاس ۶ تی در این تاریخ به پایان خواهد رسید و از آن تاریخ به بعد با عرضه‌ی وان پلاس ۶ تی به بازار، علاقه‌مندان می‌توانند آن را از قفسه‌ی فروشگاه‌ها در بازار خریداری کنند.

از آنجایی که شرکت‌های اوپو و OnePlus اعضای یک کنسرسیوم مشترک هستند، گوشی‌های هوشمند OnePlus 6T و Oppo R17 از بسیاری جهات به یکدیگر شباهت دارند. انتظار می‌رود وان پلاس ۶ تی با نمایشگر ۶.۴۱ اینچی AMOLED و بریدگی بالای نمایشگر بسیار کوچک قطره‌ای شکل برای قرار گرفتن دوربین سلفی به بازار عرضه شود. در پنل پشتی گوشی هوشمند نیز شاهد ماژول دوربین دوگانه با طراحی عمودی به‌همراه فلش LED در زیر دوربین‌ها خواهیم بود. 

همچنین وان‌ پلاس ۶ تی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام بهره‌مند خواهد بود و در دو نسخه‌ی‌ مختلف با ظرفیت حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود وان پلاس ۶ تی در دو رنگ مختلف و با پنل پشت فلزی یا شیشه‌ای رونمایی شود. در این صورت دیگر نباید انتظار فناوری شارژ بی‌سیم را داشته باشیم. ظاهرا بقیه‌ی مشخصات وان پلاس ۶ تی مشابه گوشی هوشمند نسل قبلی خودش وان پلاس ۶ است. کلیدهای کم و زیاد کردن حجم صدا در سمت چپ، کلید پاور و سوئیچ اعلان (alert slider) در سمت راست قرار خواهند داشت. همچنین انتظار می‌رود اسپیکر و پورت USB-C نیز در قسمت پایین گوشی قرار داشته باشند.

به‌روزرسانی:

هرچند پیش از این شاهد انتشار شایعاتی مبنی بر رونمایی از وان پلاس ۶ تی طی مراسمی در تاریخ ۱۷ اکتبر یا ۲۵ مهرماه بودیم؛ حال وان پلاس با انتشار دعوتنامه‌ای، به‌صورت رسمی اعلام کرده که مراسمی را ساعت ۱۸:۰۰ هشتم آبان ماه در نیویورک برگزار می‌کند که به رونمایی از نسل جدید گوشی‌هوشمند پرچمدار این شرکت اختصاص خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات