همکاری ایرانسل با ناشران کتاب‌های کودک و نوجوان

یک‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
ایرانسل با هدف توسعه فرهنگ مطالعه در میان کودکان و نوجوانان، همکاری خود را با ناشران این گروه سنی آغاز کرد.
تبلیغات

یکی از اهداف ایرانسل، ارائه‌ی محصولات و خدمات مخصوص کودکان و نوجوانان است که به گزارش روابط عمومی این شرکت در مرحله نخست، ایرانسل همکاری خود را با «انتشارات همراه جوان» شروع کرد. علاقه‌مندان با خریداری کتاب‌های رده سنی «ب»، «ج»، «د» و «هـ» می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱۰۲۰۳۰۴۰* و ارائه‌ی شماره سریال درج‌شده روی کتاب و یا از طریق تماس با شماره ۰۹۳۶۶۰۰۰۰۰۰،  یک سیم‌کارت هدیه ایرانسلی ویژه کودکان و نوجوانان را در نشانی مدنظر خود دریافت کنند.

پیش از این همکاری، ایرانسل سیم‌کارت اختصاصی برای کودکان و نوجوانان را نیز معرفی کرده بود که متقاضیان دریافت این سیم‌کارت‌ها می‌توانند با مراجعه به مراکز خدمات و فروش سیم‌کارت کودک و نوجوان و یا از طریق وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir اقدام به تهیه‌ سیم‌کارت کودک و نوجوان کنند. ایرانسل به‌عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، حدود ۲۰۰ هزار مشترک برای سرویس کودک و نوجوان جذب کرده است. این سرویس، بستری امن و مطمئن برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها فراهم می‌کند. 

وزیر اراتباطات و فناوری اطلاعات در روز گذشته با بازدید از سالن اختصاصی ایرانسل در نمایشگاه ایران تلکام ۹۷، خدمات و تلاش‌هایی که ایرانسل در ارائه سرویس کودک انجام داده است را ارزشمند دانست و بر ترویج آن در بین خانواده‌ها تاکید کرد. ایشان در ادامه گفت:

بحث خدمات به کودک و نوجوان از اول دولت دوازدهم جدی بود که طرح این موضوع نیز استخراج شده و ایرانسل نیز در این زمینه گام برداشته است. قبلاً اپلیکیشن ایرانسل در مورد مدیریت تماس‌ها بوده که هم‌اکنون توسعه داده و پلتفرم خوبی ایجاد کرده است. در نمایشگاه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های آن را دیدم. حدود ۲۰۰ هزار مشترک هم تاکنون در این بخش جذب کرده است. قطعاً در صیانت از فرهنگ جامعه و صیانت کودکان از فضای مجازی می‌تواند تأثیرگذار باشد

آقای آذری جهرمی به مناسبت هفته کودک و نوجوان اعلام کرد:

برای هفته کودک تلاش داریم که پلتفرم‌هایی را که در این حوزه توانسته‌اند کار کنند، تحت عنوان همایش یا نمایشگاهی معرفی کنیم و فاز ترویج را از فاز پیاده سازی جداکنیم. امروز می‌بینیم که محصولات آماده است. ما در هفته کودک و نوجوان امسال، برنامه‌ی ترویجی خود را آغاز می‌کنیم و خانواده‌ها را با این فرآیندها آشنا کنیم. ایرانسل هم در این زمینه کارهای ارزشمندی ارائه کرده است.

در ادامه اشاره شد که بیشتر سرویس‌های کودک و نوجوان در تهران متمرکز شده‌اند و در شهرستان‌ها به‌دلیل عدم آگاهی‌رسانی عمومی از این خدمات استفاده نمی‌شود.

قرار است امسال وارد فاز ترویج شویم تا فضای کافی برای استفاده از سرویس‌های مذکور ایجاد شود. 
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات