بازه جدید شماره سیمکارت‌های شاتل موبایل عرضه شد

شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
شاتل موبایل ساعاتی پیش از ارائه‌ی رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های این اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور خبر داد.
تبلیغات

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، رنج جدید سیم‌کارت‌های شاتل موبایل با پیش‌شماره ۰۹۹۸۱۱ به شماره‌های اعتباری این اپراتور اضافه شد و از ظهر شنبه ۱۴ مهرماه از طریق بخش انتخاب شماره وب سایت شاتل موبایل، نمایندگی های این اپراتور سراسری تلفن همراه در سراسر کشور و یا پیش ثبت نام تلفنی از طریق تماس با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ قابل خریداری خواهد بود.

این درحالی است که رنج قبلی این اپراتور نسل جدید تنها ۰۹۹۸۱۰ بود که با افزایش تعداد مشترکین، مجوز رنج جدید از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کسب شد.

براساس این گزارش، شاتل موبایل در حال حاضر تنها اپراتور حقیقی نوع اول (Full MVNO) کشور است و سیم‌کارت‌های خود را با پوشش سراسری در نسل‌های 2G ،3G ،3.75G ،4G و 4.5G به بازار عرضه می‌کند.

شاتل موبایل

ارائه‌ی خدمات منحصربه‌فرد از قبیل «انتقال باقیمانده ترافیک بسته‌های اینترنت به دوره بعد»، «تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت»، عرضه بسته‌های اینترنت به همراه دقایق مکالمه و خدمات محتوایی و ارائه‌ی خدمات همگرای ثابت و سیار برای اولین بار در ایران از جمله مزایای این اپراتور نسل جدید است.

متقاضیان برای انتخاب شماره و خرید آنلاین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل با این پیش‌شماره جدید می‌توانند به وب سایت این اپراتور به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات