آنر مجیک 2 رونمایی شد؛ حذف بریدگی نمایشگر، بهره گیری از ۶ دوربین و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر

چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲
مطالعه 4 دقیقه
آنر امروز از جدیدترین پرچم‌دار خود با نام آنر مجیک ۲ با تراشه‌ی قدرتمند کرین ۹۸۰، ۶ دوربین و شارژ فوق سریع با توان ۴۰ وات رونمایی کرد.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد که با نزدیک شدن به پایان دوران گوشی‌هایی که از بریدگی نمایشگر بهره می‌برند، اکنون فصل گوشی‌های کشویی فرارسیده است. امروز چهارشنبه، سرانجام آنر مجیک ۲ یک هفته پس از معرفی شیائومی میکس ۳ و یک روز پیش از رونمایی از لنوو زد ۵ پرو از راه رسید.

پرچم‌دار جدید آنر از ۶ دوربین (سه دوربین در عقب و سه دوربین در جلو)، تراشه‌ی قدرتمند کرین ۹۸۰ و توان شارژ چشمگیر ۴۰ وات بهره می‌گیرد. علاوه بر این، به لطف سازوکار کشویی، نمایشگر گوشی بدون هیچ‌گونه بریدگی است.

آنر مجیک مجهز به پنل ۶.۴ اینچی OLED با وضوح تصویر FullHD+ و نسبت تصویر ۱۹:۹ با شیشه‌ی خمیده‌ی 2.5D است. همان‌طور که اشاره شد، درون گوشی  از جدیدترین تراشه‌ی ساخت های‌سیلیکون به‌همراه ۶ یا ۸ گیگابایت رم استفاده شده است. این گوشی همچنین در دو نسخه با ظرفیت ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود.

Honor Magic 2 / آنر مجیک 2

آنر مجیک ۲ در بخش دوربین مشخصات جالب توجه‌ای دارد. در قسمت پشت گوشی یک حسگر اصلی ۱۶ مگاپیکسل به‌همراه یک حسگر ۲۴ مگاپیکسل سیاه و سفید مونوکروم و یک لنز ۱۶ مگاپیکسل با زاویه‌ی فوق عریض به‌کار رفته است. با فقدان لنز تله‌فتو، آنر مجیک ۲ در دسته‌بندی به‌کلی متفاوتی از دیگر پرچمداران ساخت هواوی که مجهز به دوربین سه‌گانه هستند، قرار می‌گیرد. برای مثال، پی ۲۰ پرو دوربین تله‌فتو را ارائه می‌دهد؛ اما فاقد لنز زاویه‌ی عریض است و میت ۲۰ پرو نیز از حسگر مونوکروم بهره نمی‌برد.

ساختار دوربین جلو آنر مجیک همچون دوربین اصلی سه‌گانه است. دوربین سلفی این گوشی از ترکیب حسگر اصلی ۱۶ مگاپیکسل با دو حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیگسلی تشکیل شده است. در کنار این سه دوربین، یک حسگر تشخیص چهره‌ی مادون قرمز نیز برای احراز هویت سه‌بعدی چهره از طریق لنزهای تشخیص عمق به چشم می‌خورد. در صورتی که کاربر نخواهد برای بازکردن قفل گوشی، بخش پشت آن را به بالا بکشد، می‌تواند از حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر استفاده کند.

Honor Magic 2 / آنر مجیک 2

هواوی در زمینه‌ی شارژ سریع تخصص بالایی دارد و این بار آنر مجیک ۲ را به‌همراه توان شارژ ۴۰ وات (۱۰ ولت / ۴ آمپر) معرفی کرده است. آنر ادعا می‌کند که باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی را می‌توان در مدت تنها ۱۵ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ‌ کرد و در یک ربع بعدی نیز به رقم ۸۵ درصد رسید. پرچم‌دار جدید آنر همچنین فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است و تنها یک درگاه USB-C را ارائه می‌دهد.

آنر مجیک ۲ در زمینه‌ی ارتباطات نیز مجهز به بلوتوث نسخه‌ی ۵ و جی‌پی‌اس دو بانده است. یک ویژگی کاملا جدید این گوشی یویو، دستیار دیجیتالی است که از قابلیت‌های یادگیری ماشین بهره می‌برد.

آنر مجیک ۲ از طریق تمام خرده‌فروشان مطرح چینی به‌صورت آنلاین و حضوری قابل پیش‌خرید است. این گوشی در رنگ‌های آبی گرادیان، قرمز و مشکی عرضه می‌شود. قیمت نسخه‌ی پایه‌ی گوشی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی تقریبا ۵۴۵ دلار و قدرتمندترین نسخه نیز برچسب قیمت نزدیک به ۷۰۰ دلار را دارد. علاقه‌مندان از هم‌اکنون می‌توانند نسبت به سفارش گوشی اقدام کنند؛ اما عرضه و فروش اصلی از ۱۵ آبان (۶ نوامبر) آغاز خواهد شد.

هواوی آنر مجیک 2
هواوی آنر مجیک 2
هواوی آنر مجیک 2
هواوی آنر مجیک 2

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی آنر نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های برند آنر در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات