اتصال مغناطیسی کیبورد جدید اپل به آیپد پرو با پشتیبانی از دو زاویه‌ تنظیم

سه‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
اپل در جریان کنفرانس اکتبر خود از محصولات جدیدی رونمایی که از جمله‌ی آن باید به کیبورد جدید برای آیپد پروهای جدید این کمپانی اشاره کرد.
تبلیغات

اپل دقایقی پیش در جریان مراسم رونمایی از محصولات جدیدش که شامل آیپد پرو‌های جدید، مک بوک ایر جدید و مک مینی جدید می‌شد، از لوازم جانبی جدیدی مثل کیبورد جدید مغناطیسی رونمایی کرد. این کیبورد جدید که Smart Keyboard Folio نام دارد بصورت مغناطیسی به بدنه‌ی آیپد پرو متصل شده و علاوه بر در اختیار قرار دادن امکان اتصال کیبورد به آیپد، تبلت را همچون یک قاب در ناحیه‌ی پنل پشتی و نمایشگر محافظت می‌کند. از دیگر ویژگی‌های کیبورد جدید باید به پشتیبانی از دو زاویه‌ی قرارگیری اشاره کرد.

Apple Smart Folio Keyboard

براساس آنچه که اپل در جریان کنفرانس خود اعلام کرد، کیبورد مغناطیسی فولیو بصورت مغناطیسی به حاشیه‌ی آیپد پرو‌های جدید متصل می‌شود که این موضوع ریشه در طراحی آیپد پرو دارد. آیپد پروهای جدید به لطف قرار گرفتن ماژول‌های مغناطیسی در حول لبه‌ی آیپد، امکان متصل شدن کیبورد بدون Smart Connector را که در نسل گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفت، فراهم آورده‌اند.

یکی دیگر از ویژگی‌های کیبورد فولیو را باید عدم نیاز به همگام شدن یا شارژ خواند، چراکه هر دو ویژگی از طریق اتصال مغناطیسی انجام می‌شود.

قیمت این کیبورد ۱۷۹ دلار برای نسخه‌ی ۱۱ اینچی و ۱۹۹ دلار برای نسخه‌ی ۱۲.۹ اینچی تعیین شده است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط اپل، کیبورد فولیو جدید نیز از تاریخ ۱۶ آبان ۱۳۹۷ (۷ نوامبر ۲۰۱۸) در بیش از ۴۰ کشور راهی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات