تعداد کاربران مک به ۱۰۰ میلیون نفر رسید

سه‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
اپل در جریان برگزاری رویداد ویژه‌ی اکتبر خود، اعلام کرد که تعداد کاربران مک در سراسر دنیا به ۱۰۰ میلیون نفر رسیده است.
تبلیغات

رویداد ویژه‌ی اپل پس از چند هفته انتظار، سرانجام آغاز شد و در ابتدای مراسم، تیم کوک روی صحنه آمد و به ارائه‌ی برخی آمار جالب پرداخت. بر اساس گفته‌های مدیرعامل فعلی اپل، تعداد کاربران فعال Mac هم‌اکنون مرز ۱۰۰ میلیون نفر را رد کرده است.

آن‌طور که تیم کوک می‌گوید، ۵۱ درصد از این ۱۰۰ میلیون نفر، کاربرانی کاملا جدید هستند و ۷۶ درصد آن‌ها را، کاربران چینی تشکیل می‌دهند. کوک مدعی شده است که Apple هم‌اکنون از لحاظ رضایت مشتریانش، رتبه‌ی یک را در دنیا دارد.

مدیرعامل اپل همچنین گفت که «دارندگان مک، عاشق دستگاه‌هایشان هستند؛ در تمامی نظرسنجی‌هایی که برگزار می‌کنیم، مک‌ها همچنان بیشتر از دیگر محصولات ما، مشتریانمان را راضی می‌کنند».

اپل اخیرا جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل macOS را به‌ نام مک او‌اس موهاوی منتشر کرد. این شرکت در جریان برگزاری رویداد خود، ضمن ارائه‌ی آمارهای فوق، از مک‌های جدید مجهز به این سیستم‌عامل رونمایی کرد که یکی از آن‌ها مک‌بوک ایر با نمایشگر رتینا بود.

رویداد ویژه‌ی اپل هم‌اکنون درحال برگزاری است و پیش‌بینی می‌شود که اهالی کوپرتینو در جریان برگزاری آن، ضمن رونمایی از نسل جدید آیپد پرو و اپل پنسل، از مدل جدید مک پرو به‌همراه نسل جدید لپ‌تاپ‌های سری مک‌بوک رونمایی کنند.

اگر علاقه‌مند به دنبال کردن اخبار محصولات جدید اپل هستید، می‌‌توانید به پخش‌زنده‌ی زومیت از رویداد ۸ آبان اپل سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات