HMD‌ همراه نوکیا 7.1 و 7.1 پلاس، گوشی هوشمند دیگری بدون بریدگی نمایشگر معرفی می‌کند

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا HMD علاوه‌بر گوشی‌های نوکیا ۷.۱ و ۷.۱ پلاس، محصول سومی را نیز معرفی خواهد کرد که از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ بهره می‌برد و نمایشگر آن بدون بریدگی است.
تبلیغات

گزارش‌های اخیر پیرامون گوشی‌های هوشمند نوکیا بسیار گمراه‌کننده هستند. ابتدا تصور می‌شد که نوکیا ۷.۱ پلاس از نمایشگری عادی با نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره خواهد برد؛ اما تصاویر رندری که مدت زمان کوتاهی پس از انتشار این گزارش فاش شد، نشان از وجود بریدگی بالای نمایشگر داشتند.

پس از نوکیا ۷.۱ پلاس، سناریوی مشابهی برای نوکیا ۷.۱ نیز اتفاق افتاد؛ در حالی که انتظار می‌رفت این محصول از نمایشگر ۱۸:۹ عادی استفاده کند؛ اما در نهایت مشخص شد که نمایشگر دستگاه یادشده نیز بریدگی خواهد داشت. خوشبختانه یک منبع قابل اعتماد دلیل رخ دادن این موضوع را شرح داده است.

طبق اطلاعات منتشر شده، HMD سه دستگاه در دست ساخت دارد؛ نخست، دستگاه میان‌رده‌ی Nokia 7.1 با بریدگی نمایشگر و تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۳۶ است، محصول دوم با نام نوکیا 7.1 پلاس خواهد بود که از نمایشگری با بریدگی و تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ استفاده می‌کند و در نهایت، یک دستگاه دیگر مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ در کنار دو محصول یادشده عرضه خواهد شد. طبق گزارش‌های منتشر شده، سومین دستگاه برخلاف ۷.۱ پلاس از نمایشگری با بریدگی بهره نمی‌برد؛ اما نسبت تصویر آن ۱۸:۹ خواهد بود.

در این لحظه، هنوز مشخص نیست که سومین دستگاه با چه نامی عرضه خواهد شد و چه تفاوت‌هایی با Nokia 7.1 خواهد داشت؛ اما احتمال می‌رود تمرکز آن بیش‌تر روی دوربین قرار گیرد. علاوه بر تمامی این موارد، بررسی اپلیکیشن دوربین نوکیا نشان می‌دهد که HMD در حال کار روی ویژگی‌های جدیدی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات