پالسین سامانه خدمات آنلاین جهت درخواست نظافت، کارواش و تاسیسات

دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اپلیکیشن پالسین با امکان ثبت درخواست برای خدمات مهمی مانند نظافت منزل، نظافت محل کار، نظافت راه پله، کارواش، خشکشویی و تأسیسات گرمایشی بر روی پلتفرم اندروید در دسترس قرار گرفت.
تبلیغات

امروزه، به تنهایی و فقط از طریق گوشی موبایل خود می‌توانید بسیاری از خدمات مورد نیاز از جمله تاکسی یا غذا را بصورت آنلاین سفارش دهید. حتی کالای مورد نظر خود را به کمک این اپلیکیشن‌ها خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید. اما ثبت درخواست تنها به این خدمات محدود نمی‌شود و شما می‌توانید سایر نیازهای روزمره‌ی خود مانند تعمیرات، نظافت، کارواش در محل و سرویس لوازم منزل و حتی خدمات فنی دیگر را نیز از طریق اپلیکیشن و در قالب خدمات آنلاین سفارش دهید. پالسین پلتفرمی است که برای ارائه چنین خدماتی طراحی شده است.

ویژگی مهم پالسین سهولت در استفاده و سادگی در ثبت درخواست است. تنها کافی است گوشی اندرویدی خود را بردارید و نیاز خود را در میان ۸ سرویس اصلی اپلیکیشن، جستجو کرده و آن را سفارش دهید. ۸ سرویس اصلی اپلیکیشن پالسین شامل خدمات رفاهی مانند نظافت، خدمات خودرو مانند تعمیرات خودرو و لوازم منزل مانند تعمیر یخچال، دکوراسیون مانند طراحی و فضاسازی دکوراسیون داخلی، عمرانی مانند بنایی و شیشه‌بری، خدمات آموزشی و اداری مانند تدریس خصوصی است. در عین حال هر کدام از دسته‌بندی‌ها شامل زیردسته‌های متنوعی هستند که به کاربران کمک می کند تا خدمات مورد نظر خود را بصورت دقیق انتخاب کنند.

ویژگی دیگر پالسین، امکان ارائه‌ی پیشنهاد بصورت مستقیم از سوی متخصصین است. کاربران پس از ثبت درخواست، بصورت مستقیم پیشنهادات را از طریق متخصصین دریافت می‌کنند و با توجه به شرایط اجرای درخواست، قیمت اجرا، موقعیت مکانی متخصص، امتیازات و نظرات دیگر کاربران، متخصص مورد نظر خود را برای اجرای کار انتخاب می‌نمایند.

از مهمترین ویژگی‌های این شیوه از انتخاب متخصص می توان به توانایی سفارش‌دهنده (کاربر) در نظارت بر اجرا و البته شفافیت مالی اشاره کرد. به این معنی که در شیوه‌های سنتی، کاربران انتخاب خود را از میان گزینه‌های محدود انجام می‌دهند و نمی‌توانند قیمت‌ها و کیفیت کار انجام شده را بصورت مستقیم مورد مقایسه قرار دهند. اما در این شیوه، علاوه بر شفافیت مالی در خصوص هزینه‌ی انجام کار، کاربران می‌توانند انتخاب خود را با توجه به فاکتور کیفیت اجرای کار انجام دهند. تمامی کاربران پس از اتمام کار، نسبت به نحوه‌ی اجرا، کیفیت ارائه خدمت و حتی نوع برخورد متخصص به آنها امتیاز می‌دهند تا سایر سفارش‌دهندگان بتوانند با توجه به این نظرات، با آگاهی بیشتری برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

تمامی مراحل اجرای کار، از زمان دریافت پیشنهادات تا لحظه‌ی اتمام آن، توسط تیم پشتیبانی در دفتر پالسین مورد نظارت و کنترل قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند با خیالی آسوده خدمات خود را به متخصصینی که از طرف پالسین به آنها پیشنهاد می‌شود بسپارند. آموزش‌های دقیق، استانداردسازی و حتی یک‌دست بودن متخصصین در مهارت‌هایی که شما نیاز دارید، باعث شده تا کیفیت انجام خدمات در حد مطلوب و البته شایسته‌ای قرار بگیرد و کاربران از بابت کیفیت اجرا نگرانی نداشته باشند.

تنها با انتخاب سرویس خود (کارواش، نظافت منزل، نظافت محل کار یا نظافت راه پله، خشکشویی، تعویض روغن خودرو، تأسیسات گرمایشی، قالیشویی، شستشوی مبلمان و...) و تعیین زمان و  محل انجام آن بر روی نقشه، متخصصین مورد نیاز را در کنار خود خواهید داشت. علاوه بر سرویس‌ها و خدمات یادشده، می‌توانید برای نگهداری سالمندان، آموزش زبان‌های خارجی مانند زبان ایتالیایی، تدریس خصوصی دروس دبستان تا دبیرستان، آموزش نقاشی و موسیقی، مشاوره و روانشناسی و حتی آموزش حیوانات خانگی و نظافت آنها، از پالسین کمک بگیرید.

همین حالا می‌توانید برای درخواست خدمات آنلاین مانند نظافت منزل، نظافت مشاعات، نظافت محل کار، کارواش در محل، قالیشویی، برق ساختمان، طراحی دکوراسیون داخلی، خدمات مرتبط با لوازم گرمایشی و موتورخانه از طریق اپلیکیشن اندروید پالسین درخواست خود را ثبت کرده و کار خود را به متخصص بسپارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات