نتیجه نظرسنجی: میت 20 پرو محبوب ترین گوشی جدید سری میت از دید کاربران

یک‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
در نظرسنجی هفته‌ی گذشته که با شرکت ۲۱۱۵ نفر برگزار شد، گوشی‌های سری میت ۲۰ برای انتخاب محبوب‌‌ترین آن‌ها به رأی گذاشته شدند.
تبلیغات

خانواده‌ی سری میت بلاخره اعضای جدید خود را شناخت و گوشی‌های جدید میت ۲۰، میت ۲۰ پرو، میت ۲۰ ایکس و میت ۲۰ آر اس پورشه دیزاین به جهانیان معرفی شدند. سری میت همواره از محبوب‌ترین محصولات هواوی در بازار گوشی‌های هوشمند بوده‌اند و به نوعی پرچمدار فبلت‌های این شرکت چینی محسوب می‌شوند. در نظرسنجی هفته‌ی گذشته‌ی زومیت در مورد این گوشی‌ها، میت ۲۰ پرو با بیش از ۵۲ درصد آرا و با اختلاف زیاد، توسط کاربران به عنوان جذاب‌ترین محصول جدید هواوی انتخاب شد.

چهار گوشی جدید این سری با وجود شباهت‌‌های کوچک و بزرگشان، تفاوت‌های اساسی نیز با یکدیگر دارند. میت ۲۰ ایکس با ابعاد تبلت‌گونه‌ی خود، پشتیبانی از قلم استایلوس و استفاده از سیستم خنک‌سازی خاص خود، تمرکز ویژه‌ای روی بازی دارد و نسخه‌ی پورشه دیزاین نیز با طراحی خاص و قیمت بالای خود برای جامعه‌ی خاصی در نظر گرفته شده است. میت ۲۰ پرو پرچمداران رقیب را هدف قرار داده و میت ۲۰ همان گوشی بالارده و اقتصادی‌ این سری است. میت ۲۰ به عنوان مدل پایه تنها ۵.۱۵ درصد آرا را به خود اختصاص داد و در جایگاه آخر محبوب‌ترین گوشی‌های این سری از نظر کاربران زومیت قرار گرفت.

میت ۲۰ ایکس راه جدیدی را در این سری آغاز کرده است و بازار دوست‌داران بازی‌های موبایل را هدف قرار گرفته است. دوربین این گوشی مشابه نسخه‌ی پرو بوده و نمایشگر ۷.۲ اینچی و بزرگ آن نیز اولد است. کسب نزدیک به ۱۹ درصد آرا و قرار گرفتن در جایگاه دوم توسط این گوشی چندان دور از ذهن نبود. هواوی طبق سنت سال‌های گذشته‌، نسخه‌ای را نیز با همکاری پورشه دیزاین توسعه داده است؛ این گوشی از نظر مشخصات فنی تشابه زیادی با نسخه‌ی دارد. میت ۲۰ آر اس پورشه دیزاین با کسب نزدیک به ۱۳ درصد آرا در جایگاه سوم قرار گرفت.

میت ۲۰ / Mate 20

در پایان باید گفت که محبوبیت بالای میت ۲۰ پرو در این نظرسنجی با توجه به حضور آن در رقابت مستقیم پرچمداران چندان دور از ذهن نبود. این گوشی برخلاف نسخه‌‌ی عادی و ایکس به شارژر ۴۰ واتی کابلی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی و شارژ معکوس مجهز شده است و علاوه بر حسگر اثر انگشت ادغام شده با نمایشگر با تشخیص چهره‌ی سه‌بعدی نیز همراه شده است. ضمن تشکر از ۲۱۱۵ کاربر شرکت‌کننده در این نظرسنجی، از شما دعوت می‌کنیم به نمودار دایره‌ای زیر برای اطلاع از نتایج توجه کنید.

نظرسنجی میت ۲۰ / mate 20
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات