مستر کارت تراول پلاس، کارت متصل به حساب پی پال

یک‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
برای اینکه بتوان از سایت‌های خارجی کالا و خدمات خرید، باید به یک حساب بانکی، حساب اینترنتی یا کارت پرداخت دسترسی داشت که به درگاه‌های بین المللی متصل باشد.
تبلیغات

شاید فکر کنیم به دلیل محدودیت‌هایی که وجود دارد، تنها راه ما برای دسترسی به چنین پرداخت‌هایی استفاده از وب سایت‌های پرداخت آنلاین ارزی مثل نیک پرداخت باشد. بنابراین، حتما دسترسی به یکی از این راهکارهای پرداخت ارزی، کار ما را هم راه می‌اندازد. اما اگر به شما بگوییم که با خرید یک مستر کارت که به حساب پی پال وریفای شده متصل است به دو تا از معتبرترین درگاه‌های پرداخت نیز دسترسی دارید چطور؟

با اتفاقات جدید در دنیای تکنولوژی و ایجاد انواع مختلف مستر کارت، هر کسی می‌تواند به راحتی یک کارت پرداخت بین المللی داشته باشد و از آن در پرداخت‌های مختلف استفاده کند. اما شاید دسترسی به یک حساب پی پال به سادگی داشتن یک مستر کارت نباشد. پیشنهاد ویژه خرید مستر کارت تراول پلاس از نیک پرداخت، مشکل کسانی که به حساب پی پال نیاز دارند را هم برطرف کرده است. تنها با ارائه یک پاسپورت معتبر، می‌توانید یک مستر کارت تراول پلاس با حداقل ۱۰۰ دلار شارژ خریداری کنید که بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی به یک حساب پی پال وریفای شده متصل است.

نیک پرداخت

بله، شما می‌توانید یک مستر کارت داشته باشید و در طول مدت اعتبار دو ساله آن، بارها مستر کارت خود را شارژ کنید. جالب است بدانید این مستر کارت جدید، یک کارت فیزیکی است که کارکردی مشابه کارکرد همین کارت‌های بانکی دارد که در ایران در دسترس ما قرار دارند، اما در سطح بین المللی!

شما می‌توانید مستر کارت تراول پلاس را تا سقف ۵۰۰۰ دلار شارژ کنید و به واسطه متصل بودن آن به حساب پی پال، تقریبا از همه سایت‌ها و فرشگاه‌های سراسر دنیا خرید کنید. بله، خرید آنلاین کالا یا خدمات از سایت‌هایی مثل eBay و آمازون تنها بخشی از قابلیت‌های مستر کارت تراول است که به واسطه اتصال به حساب پی پال شما ممکن می‌شود. اگر سفر خارجی در پیش داشته باشید، آن وقت است که متوجه می‌شوید مستر کارت برای شما هیچ چیز کم نگذاشته است.

در سفر خارجی، مستر کارت تراول خرجت رو میده!

با خرید مستر کارت تراول، رفتار پرخطر حمل پول نقد را فراموش می‌کنید. خیلی از ما سال‌ها است که در ایران، برای هر منظوری، پول نقد با خودمان حمل نمی‌کنیم. خطر حمل پول نقد در سفرهای خارجی، آن هم با وجود ارزش بالای ارزهایی مثل یورو و دلار نسبت به ریال ایران، بسیار بیشتر است. همچنین اگر در سفر خارجی موجودی شما تمام شود یا به سرقت بروند، تامین دوباره پول در مسافرت خارجی، کار راحتی نیست.

مستر کارت تراول خیال شما را راحت می‌کند. پول مورد نیاز سفر خود را به مستر کارتتان واریز کنید و هر وقت به پول نقد نیاز داشتید، از دستگاه خودپرداز پول بگیرید. برای خرید از مغازه‌ها هم به جای اینکه پول نقد پرداخت کنید، از دستگاه پوز استفاده کنید!

شارژ آنی مستر کارت تراول از هر جای دنیا

فکر کنید در یک کشور خارجی هستید و پول شما تمام شده است. با داشتن مستر کارت تراول در چنین شرایطی اصلا جای نگرانی نیست. شما می‌توانید در هر لحظه از شبانه روز، با استفاده از کارت بانکی ایرانی خود، مستر کارت تراول را شارژ کنید. سقف شارژ این کارت ۵۰۰۰ دلار است، پس هیچ وقت نگران کم آوردن پول نخواهید بود.

پرداخت‌های دوره‌ای با مستر کارت

یک قابلیت ویژه این نوع مستر کارت امکان ثبت برای پرداخت‌های دوره‌ای یا Subscription در بسیاری از سایت‌ها است. این قابلیت به حرفه‌ای‌های فضای مجازی امکان خرید خدماتی را می‌دهد که پیش از این برایشان دست نیافتنی بود.

اگر به هر دلیلی به یک مستر کارت نیاز دارید، حتما سری به صفحه خرید آن در وب سایت نیک پرداخت بزنید تا با تمام قابلیت‌های مستر کارت تراول پلاس آشنا شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات