مشخصات کامل وان پلاس 6T فاش شد

جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
به فاصله‌ی چند روز مانده به رونمایی رسمی از پرچم‌دار جدید شرکت وان پلاس، برگه‌ی مشخصات کامل و تصاویر تبلیغاتی این گوشی فاش شد.
تبلیغات

با توجه به اطلاعات زیادی که تا کنون در خصوص وان پلاس 6T فاش شده است، شاید دیگر نتوان به هیچ عنوان این گوشی را رازآلود خطاب کرد؛ چرا که تقریبا تمام مشخصات آن قبل از رونمایی رسمی منتشر شده‌اند؛ اما صفحه‌ی مشخصاتی که به‌تازگی در توییتر درز کرده است، اندک اطلاعات نامعلوم این دستگاه را در اختیار قرار می‌دهد. در ادامه تصویر یادشده را به‌همراه چند عکس تجاری از این گوشی مشاهده خواهید کرد.

از لحاظ ابعاد، گوشی جدید وان‌پلاس به میزان ۲ میلی‌متر از مدل قبلی، یعنی وان پلاس ۶ کشیده‌تر است؛ همچنین عرض این گوشی کمتر و ضخامت آن کمی بیشتر شده است؛ در عوض، محصول جدید از نمایشگر بزرگتر و البته ظرفیت باتری بیشتری برخوردار است.

در خصوص دوربین، سرانجام به نظر می‌رسد که همان دوربین‌های به‌کار رفته در مدل قبلی پابرجا هستند که این موضوع نمی‌تواند خبر چندان خوبی باشد.

هرچند ممکن است وان پلاس تلاش زیادی برای بهینه‌سازی نرم‌افزاری انجام داده باشد، اما استفاده از همان ترکیب دوربین قبلی، یعنی فقدان لنز عریض یا تله‌فوتو. با این وحود دوربین سلفی دست‌خوش ارتقاء شده و با بهره‌گیری از گشودگی دریچه‌ی دیافراگم بیشتر و ارائه‌ی رزولوشن بالاتر عملکرد بهتری را در این شاخصه نسبت به نسل‌های پیش نوید می‌دهد.

در پایان، به لطف فاش کننده‌ی اطلاعات فوق، می‌توانید به فاصله‌ی چند روز مانده به رونمایی رسمی از وان پلاس 6T، تصاویر تبلیغاتی آن را مشاهده کنید.

وان پلاس 6T
وان پلاس 6T
وان پلاس 6T
وان پلاس 6T

نظر شما در خصوص وان پلاس 6T چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات