میزو نوت 8 با نمایشگر ۶ اینچ، اندروید اوریو و قیمت مناسب، معرفی شد

جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
مطالعه 3 دقیقه
میزو نوت ۸ روز گذشته با نمایشگر ۶ اینچ LCD، نسخه‌ی اوریو از سیستم‌عامل اندروید و قیمت ۱۸۵ دلاری معرفی شد.
تبلیغات

میزو نوت ۸ گوشی اقتصادی جدید شرکت میزو است که به لطف داشتن قیمت مناسب، می‌تواند انتخاب مناسبی برای علاقه‌مندان به این دسته از گوشی‌ها باشد. نوت ۸ که در حقیقت جایگزین میزو ایکس ۸ به‌شمار می‌آید، مثل این گوشی، از دوربین دوگانه در پنل پشتی‌اش بهره می‌برد و به نمایشگر نسبتا کوچک‌تری تجهیز شده است. نوت ۸ در کنار این موارد، باتری قدرتمندتری نسبت به ایکس ۸ دارد و قیمت آن، به‌میزان یک سوم کمتر شده است. پیش‌فروش گوشی جدید Meizu از روز گذشته با قیمت ۱۸۵ دلار آغاز شده است و میزو قصد دارد نوت ۸ را در روز یکم نوامبر ۲۰۱۸ (۱۰ آبان ۱۳۹۷) روانه‌ی بازار کند.

میزو نوت 8 / Meizu Note 8

Meizu Note 8 دارای بدنه‌ای فلزی است و در چهار رنگ مشکی، آبی، قرمز و صورتی عرضه می‌شود، این گوشی به نمایشگر ۶ اینچ عاری از بریدگی با نسبت تصویر ۱۸:۹ مجهز شده است که وضوح تصویر ۱۰۸۰ × ۲۱۶۰ پیکسل، ۴۵۰ نیت روشنایی و نسبت کنتراست ۱۵۰۰:۱ را ارائه می‌دهد. میزو نوت ۸ برای ثبت تصاویر، از دوربینی دوگانه با سنسورهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند؛ سنسور اصلی (۱۲ مگاپیکسلی) از نوع Sony IMX362 با پیکسل‌های ۱.۴ میکرومتری است، از فناوری فوکوس خودکار Dual Pixel بهره‌ می‌گیرد و دیافراگم لنز آن، معادل f/1.9 است. دوربین دوم (۵ مگاپیکسلی) برای تشخیص عمق به کار می‌رود.

میزو نوت 8 / Meizu Note 8
میزو نوت 8 / Meizu Note 8
میزو نوت 8 / Meizu Note 8
میزو نوت 8 / Meizu Note 8

در پنل جلویی دستگاه، شاهد یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 هستیم که از فناوری تشخیص چهره پشتیبانی می‌کند؛ البته، تشخیص چهره تنها راه باز کردن این گوشی نیست و کاربر می‌تواند به‌سادگی از طریق سنسور اثر انگشت پایین دوربین اصلی، قفل گوشی را بگشاید.

نوت ۸ برای پردازش وظایفی که بر آن محول می‌شود از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۳۲ کوالکام بهره می‌گیرد؛ اسنپدراگون ۶۳۲، دارای هشت هسته‌ی Kyro است که از بین آن‌ها، چهار هسته از نوع Cortex-A73 (به‌عنوان هسته‌های اصلی) و چهار هسته از نوع Cortex-A53 هستند. این گوشی در کنار موارد یادشده، به پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۰۶ مجهز شده است. 

میزو نوت 8 / Meizu Note 8

گوشی جدید میزو دارای ۴ گیگابایت رم در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است و از سیستم‌عامل اندروید ۸ اوریو با رابط کاربری Flyme OS استفاده می‌کند. نوت ۸ دارای باتری ۳٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و از قابلیت شارژ سریع اختصاصی شرکت میزو یعنی mCharge هم بهره می‌گیرد؛ البته متاسفانه این گوشی به پورت microUSB تجهیز شده است و خبری از پورت USB-C نیست؛ اما خوشبختانه گوشی از جک ۳.۵ میلی‌متری بهره می‌برد.

خاطرنشان می‌کنیم که پیش‌فروش این دستگاه از روز گذشته در چین آغاز شده است؛ فعلا اطلاعاتی در رابطه با عرضه‌ی نوت ۸ در آمریکا در دسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات