ویژگی های یکی از بهترین دندانپزشک های تهران در کلینیک دندانپزشکی

پنج‌شنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
مطالعه 8 دقیقه
ایمپلنت دندان و جراحی لثه با لیزر، لمینت دندان و همچنین کشیدن دندان توسط بهترین دندانپزشک تهران در کلینیک دندانپزشکی ایمپلنت و زیبایی دکتر علی سجودی انجام می شود.
تبلیغات

بهترین دندانپزشک تهران کیست؟

بهترین دندانپزشک در غرب تهران کیست؟ ویژگی بهترین دندانپزشک تهران چیست؟ تعهد کاری و اخلاق حرفه ای و دانش کافی و تخصص در زمینه کاری و داشتن تجهیزات مدرن و به‌روز در کلینیک دندانپزشکی مهمترین ویژگی های بهترین دندانپزشک تهران است.

کلینیک دندانپزشکی

بسیاری از بیماران از دندانپزشکی واهمه دارند و این ترس مربوط به سن و گروه خاصی نیست. در واقع بیمار چه مرد باشد و چه زن، پیر باشد یا جوان، چه بزرگسال باشد و چه کودک اندکی از محیط دندانپزشکی می‌ترسد و از مراجعه به دندانپزشکی واهمه دارد. خصوصا اینکه خاطره‌ای ناخوشایند از دندانپزشک یا محیط دندانپزشکی داشته باشند.

این ترس آنها علت عدم مراجعه دوره‌ای و مرتب به کلینیک دندانپزشکی است. اگر بیمار از محیط دندانپزشکی خوشش بیاید و در این محیط آرامش داشته باشد و دندانپزشک با تجربه‌ای درمان‌های دندانپزشکی را انجام دهد و استرس به بیمار وارد نشود، بیمار تمایل پیدا می‌کند که در چنین محیطی درمان های خودش را انجام دهد.

انجام خدمات دندانپزشکی باید با کیفیت عالی و تجهیزات به‌روز و با برخورد عالی دندانپزشک و منشی و دستیاران آنها انجام شود تا تجربه‌ای بسیار خوب در ذهن بیمار نقش ببندد و آنها برای مراجعات مجدد و نیز معرفی آن تیم حرفه‌ای و مجرب به دوستان و آشنایان خود تمایل زیادی داشته باشند.

در این مقاله سعی بر آن است که به برخی ویژگی‌های دندانپزشک خوب و تیم عالی و حرفه‌ای آن بپردازیم. ضمن اینکه تمام تلاش تیم دندانپزشکی دکتر سجودی و پرسنل مجرب ایشان، فراهم ساختن محیطی آرام و بدون استرس و ارائه کار و کیفیت عالی همراه با ضمانت درمان به بیماران عزیز است.

دکتر سجودی

الف) جست و جوی شخصی

شما می‌توانید از آشنایان و دوستان خود تحقیق و پرسش کنید تا یک دندانپزشک خوب و باتجربه بیابید. شما می‌توانید علت رضایت دوستان و آشنایان خود را بپرسید تا یقین شما برای مراجعه به دندانپزشک معرفی شده افزایش یابد.

ب) مشورت کردن

با مراکزی که خدمات تخصصی ارائه می‌کنند تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید. مشورت گرفتن همیشه می‌تواند کمک مفیدی کند تا شما دندانپزشک با تجربه‌ای بیابید.

 ج) جست‌وجو در اینترنت

شما می‌توانید با وارد کردن کلمات کلیدی که به دنبال آن هستید، مانند دندانپزشک خوب، دندانپزشک در غرب تهران، کلینیک دندانپزشکی و مرکز تخصصی ایمپلنت یا هر کلمه دیگر و با مشاهده سایت دندانپزشک مربوطه و نیز مطالعه مقالات سایت ایشان از کیفیت خدمات ارائه شده تا حد زیادی آگاهی یابید.

د) خواندن نظرات مراجعین محترم

اگر دندانپزشکی که از طریق اینترنت پیدا کرده اید، سایتی حرفه‌ای داشته باشد حتما نظرات مراجعین محترم را روی سایت خود قرار می‌دهد. شما می‌توانید با مشاهده این نظرات، تا حدود زیادی اطمینان خاطر بیابید.

 ه) مشاهده گالری تصاویر

دندانپزشک حرفه‌ای و باتجربه حتما عکس‌های قبل و بعد درمان‌های انجام شده را روی سایت خود قرار می‌دهد تا بیماران عزیز بتوانند از کیفیت کار آن دندانپزشک اطلاعاتی را به دست آورند. این کار همچنین، به بیمارانی که برای درمان دچار تردید هستند آرامش خاطر می‌دهد تا تصمیم مناسبی برای انجام درمان‌های دندانپزشکی خود بگیرند.

و) تماس با مرکز تخصصی موردنظر

شما می‌توانید با کلینیک یا مرکز مورد نظر که اطلاعات آن را از دوستان یا آشنایان خود گرفته‌اید تماس بگیرید. این کار چند نکته مثبت به دنبال خواهد داشت. اول می‌توانید از میزان پاسخگویی مرکز مربوطه آگاهی یابید. دوم اینکه سوالات خود را بدون واسطه می‌توانید از دستیاران مرکز بپرسید، ضمن اینکه میزان تجربه و تبحر دستیاران را می‌توانید در این گفتگوی تلفنی ارزیابی کنید. سوم اینکه نحوه برخورد و رفتار تیم دندانپزشکی مربوطه را می‌توانید ارزیابی کنید.

 ویژگی‌های بهترین دندانپزشک تهران چیست؟

توجه کافی به بیمار

بهترین دندانپزشک تهران به هیچ عنوان با عجله عمل نمی‌کند و به توضیحات بیمار به خوبی گوش می‌دهد. بسیاری از مشکلات دندان با گوش دادن به بیمار و توضیحات او مشخص می‌شود.

آموزش بهداشت دهان و دندان به بیمار

بسیاری از مشکلات دهان و دندان با رعایت یک‌سری نکات ساده آموزشی به راحتی حل می‌شود و از هزینه‌های اضافی برای بیماران جلوگیری می‌شود. بهترین دندانپزشک تهران می‌تواند با آموزش نحوه مسواک زدن و نخ دندان کشیدن و نکاتی از این دست به بیماران، آگاهی آنها را افزایش دهند.

لزوم توجه به وقت بیمار

باید برای بیماران وقت و زمان کافی برای درمان در نظر گرفت بهترین دندانپزشک تهران کسی است که برای هر یک از بیماران خود زمان کافی برای درمان در نظر بگیرد و در طول روز تعدادی بیمار ویزیت کند که از عهده پاسخگویی آن‌ها برآید.

لزوم توجه به پول و هزینه درمان بیمار

بهترین دندانپزشک تهران باید بهترین درمان را با توجه به بودجه‌ای که بیمار دارد در نظر بگیرد و از اتلاف هزینه بیمار جلوگیری کند. به این منظور بهترین درمان با حداقل هزینه اما با کیفیت مطلوب را باید به بیماران معرفی و ارائه کند.

رعایت بهداشت و استریل بودن وسایل مطب

استریل بودن وسایل و تمیز بودن تجهیزات مطب یکی از نکاتی است که بهترین دندانپزشک تهران باید برای مطب در نظر داشته باشد. استفاده از وسایل یکبار مصرف و پک نمودن وسایل و اتوکلاو کردن آن‌ها بسیار مهم است که همه این موارد در مرکز تخصصی ایمپلنت و زیبایی دکتر سجودی رعایت می‌شود.

احترام به همه بیماران

بهترین دندانپزشک تهران کسی است که به همه بیماران در مطب به یک چشم نگاه می‌کند و فرقی بین بیماران قائل نیست.

استفاده از پرسنل حرفه ای

بهترین دندانپزشک تهران کسی است که از تیم حرفه‌ای و پرسنل مودب و باانگیزه در مطب خود استفاده می‌کند. افرادی که در قسمت پذیرش و به عنوان دستیار مشغول به کار هستند و هر کدام در این زمینه تخصص‌های لازم را دارند.

استفاده از به‌روزترین تجهیزات و وسایل مدرن

بهترین دندانپزشک تهران در مطب خود از آخرین ابزارها و تکنولوژی روز استفاده می‌کند و همیشه به روز است. استفاده از تجهیزات با دقت بالا سهم بالایی در درمان با کیفیت عالی برای بیماران ایفا می‌کند. در مرکز تخصصی ایمپلنت و زیبایی دکتر سجودی دستگاه لیزر، موتور پیشرفته ایمپلنت، دستگاه روتاری برای عصب کشی بدون درد، وسایل یکبار مصرف، پک‌های مخصوص هر بیمار به صورت مجزا و وسایل استریل شده در اتوکلاو و در سه مرحله، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کلینیک دندانپزشکی در ایران برای عموم مردم مورد توجه هستند. یک علت آن، این است که برخی از بیماران در طول روز به علت مشغله کاری، فرصت کافی برای انجام کارهای دندانپزشکی را ندارند بنابراین می‌توانند به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کنند که در ساعات بیشتری حضور دارند علت دیگر این است که بیمار مراجعه کننده به دندانپزشکی ممکن است، درمان‌های مختلفی نیاز داشته باشد.

همچنین ممکن است تیم‌های مختلف درمانی اعم از متخصص ایمپلنت، متخصص پریودونتیکس، متخصص درمان ریشه (اندو) برای بیمار مراجعه کننده نیاز باشد. به همین دلیل بهتر این است که بیمار محترم، کارهای درمانی خود را در کلینیک دندانپزشکی انجام دهد.

  • اینکه در وقت ایشان صرفه جویی می‌شود.
  • تمام کارهای ایشان در یک مرکز درمانی انجام می‌شود و یک پرونده جامع و کامل برای ایشان تشکیل می‌شود.
  • در رفت و آمد بیمار صرفه جویی می‌شود و از پراکندگی کارهای درمانی جلوگیری می‌شود.
  •  در صورت بروز مشکل در درمان، یک کلینیک دندانپزشکی پاسخگو بوده و خیال بیمار نیز راحت است.

 کلینیک تخصصی ایمپلنت و زیبایی دکتر سجودی

 این کلینیک دندانپزشکی همانگونه که از نام آن مشخص است به ارائه خدمات تخصصی ایمپلنت و زیبایی می‌پردازد. از متخصص پریودونتیکس و متخصص ایمپلنت و زیبایی برخوردار است. زیرا در این سه حوزه به طور اختصاصی فعالیت دارد. در این کلینیک دندانپزشکی، جراحی‌های زیبایی، لثه و ایمپلنت با لیزر نیز انجام می شود.

ساعات کاری کلینیک دندانپزشکی دکتر سجودی

 از ۹ صبح تا ۶ عصر است. ایام تعطیل، کلینیک دندانپزشکی تعطیل است. دکتر سجودی متخصص ایمپلنت و زیبایی هستند. در این کلینیک دندانپزشکی درمان‌های زیبایی شامل لمینت دندان، کامپوزیت ونیر، لیفت لثه برای زیبایی و انواع روکش های زیبایی نظیر زیرکونیا، ایمپرس و... انجام می‌پذیرد.

در سایت، گزینه‌هایی شامل ایمپلنت، زیبایی، جراحی لثه با لیزر، مقاله راجع به افراد سالمند، گالری تصاویر و دانلود رایگان وجود دارد. تعداد مقالات سایت بیش از ۲۴۰ عدد می باشد که در ۴ زمینه مقالات عمومی دندانپزشکی، مقالات تخصصی ایمپلنت و فک و صورت، مقالات تخصصی زیبایی و مقالات تخصصی جراحی لثه نوشته شده است. تعداد زیاد مقالات و تنوع آنها باعث شده است تا مراجعه کننده به سایت هر مطلبی را بخواهد، بتواند مطالعه کند. گزینه جست وجو، در قسمت بالا و سمت چپ سایت دندانپزشکی دکتر سجودی قراردارد تا مراجعه کننده به سایت بتواند هر مطلبی را که بخواهد تایپ کند و نتایج آن در پایین نمایش داده خواهد شد.

در قسمت دانلودهای رایگان، دانلودهای متعددی از رضایت بیماران مراجعه کننده در حوزه های مختلف درمان وجود دارد. همچنین ویدیوهای آموزشی مختلفی توسط دکتر سجودی ارائه شده است که مراجعین به سایت می‌توانند از این ویدیوها برای افزایش سطح دانش و آگاهی خود استفاده کنند.

گزینه جالب دیگری که در سایت وجود دارد، گزینه کیف پول می باشد

این گزینه برای این طراحی شده است که بیماران عزیزی که به کلینیک تخصصی ایمپلنت و زیبایی دکتر سجودی مراجعه می‌کنند، می‌توانند بخشی از هزینه درمان خود را هدیه بگیرند و در کیف پول خود ذخیره کنند. با این کار برای مراجعات بعدی می توانند از این کیف پول استفاده نمایند و هزینه های بعدی برایشان کاهش می‌یابد.

در پایین سایت دندانپزشکی گزینه چت آنلاین وجود دارد

این گزینه برای برای کسانی است که از راه دور و یا از شهرهای دیگر کشور غیر از تهران تماس پرسش دارند و نمی‌توانند حضوری مراجعه کنند. افراد می‌توانند سوالات خود را از این طریق مطرح کنند و اپراتور به آنها پاسخ می‌دهد.

قسمت گالری تصاویر سایت دندانپزشکی دکتر سجودی

شما می‌توانید درمان‌های مختلفی را مشاهده کنید. از بیلیچینگ و جرم‌گیری تا لمینت دندان و ایمپلنت. از کشورهای مختلف دنیا و از ایران مراجعین محترم، فیلم‌های رضایتمندی و درمان‌های قبل و بعد خود را برای مشاهده سایر عزیزان در اختیار قرار داده‌اند.

فرم پرسشنامه تخفیف ایمپلنت

 همچنین در سایت فرم پرسشنامه ایمپلنت قرار دارد که بیماران عزیز می‌توانند با تکمیل آن از مزایای تخفیف برخوردار شوند. برای بیمارانی که از سایر شهرهای کشور قصد سفر به تهران و انجام درمان ایمپلنت دارند نیز، بلیط رفت و برگشت در نظر گرفته شده است که می‌توانند به طور رایگان به تهران بیایند و درمان‌های خود را انجام دهند. شما عزیزان و بیماران محترم می‌توانید در سایت دندانپزشکی دکتر سجودی از آخرین اطلاعات روز در مورد بیماری‌های دهان و دندان و همچنین روش‌های درمانی آنها مطلع شوید.

در پایان هدف کلینیک دندانپزشکی دکتر سجودی ایجاد محیطی آرام و بدون استرس و ارائه کیفیت عالی به همراه سال‌ها تجربه است شما می‌توانید با تماس با مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر سجودی از کیفیت و رضایت درمان خود آگاهی یابید و این اطمینان را کسب کنید تا تیم این مرکز تمام تلاش و توان خود را برای کسب اعتماد و رضایت شما به‌کار می‌گیرد.

ایمپلنت دندان در مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر سجودی با تکنیک‌های جدید و بازسازی‌های پیشرفته استخوان انجام می‌شود و اگر قیمت ایمپلنت دندان برای شما مهم است می‌توانید به کلینیک ایمپلنت دکتر سجودی مراجعه فرمایید.

در این مرکز دندانپزشکی کاشت ایمپلنت دندان با لیزر، جراحی لثه با لیزر و همچنین لمینت دندان و طراحی لبخند دیجیتال با استفاده از جدیدترین تجهیزات دندانپزشکی و تکنولوژی روز دنیا انجام می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 88082941 و 88089112 تماس بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات