فروش انحصاری گوشی iPhone با شرایط ویژه در بامیلو!

چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پیشرو الکترونیک فراسو تعداد محدودی گوشی iPhone را در مدل‌های مختلف با ۱۸ ماه گارانتی «پیشرو سرویس فراسو» به صورت انحصاری و تنها به شیوه‌ی آنلاین در بامیلو به فروش می‌رساند.
تبلیغات

به گزارش روابط عمومی بامیلو، فروش این تعداد گوشی هر روز رأس ساعت ۱۱ صبح آغاز می‌شود و تا ۱۰ روز ادامه دارد. اما بامیلو و شرکت پیشرو الکترونیک فراسو برای جلوگیری از سوءاستفاده‌ی سودجویان بازار، این گوشی‌ها را با شرایط خاصی به فروش می‌رسانند.

هر کاربر تنها مجاز به خرید یک دستگاه گوشی است. هیچ یک از محصولات توسط بامیلو ارسال نمی‌شود و هر خریدار برای دریافت سفارش خود باید شخصاً و با همراه داشتن کارت ملی خود به پاساژ چارسو واقع در شهر تهران مراجعه کند. خریداران باید حتماً سیم کارت خود را به همراه داشته باشند. زمان مراجعه به پاساژ چارسو از طریق خدمات مشتریان بامیلو با کاربران هماهنگ خواهد شد. اگر خریداران، در روز هماهنگ شده برای دریافت کالای خود مراجعه نکنند سفارش آن‌ها لغو تلقی خواهد شد.

از دیگر قوانین پیش‌بینی شده برای فروش شفاف و دقیق این محصولات این است که در زمان دریافت گوشی، بسته‌بندی در مقابل خریدار باز می‌شود و ثبت در سامانه همتا صورت می‌گیرد. این فرایند حدوداً ۲۰ دقیقه به طول می‌انجامد و البته هزینه اضافه‌ای نیز ندارد.  خریدار موظف است همراه با کارت ملی خود و سیم کارت مربوط به همان کد ملی برای تحویل گوشی خود به پاساژ چهارسو مراجعه کند.

به گزارش روابط عمومی بامیلو، تلاش شده است تا در بازار آشفته‌ی محصولات الکترونیک، فروش این محصولات که رقم قابل توجهی پایین‌تر از بازار عرضه می‌شوند به صورت کاملاً شفاف و با رقمی منطقی به دست مصرف‌کننده اصلی برسد. برای اطلاعات بیشتر به بامیلو مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات