کو: آیپد مینی جدید در مراسم ۸ آبان اپل رونمایی خواهد شد

چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
مطالعه 3 دقیقه
در فاصله‌ی کمتر از یک هفته تا برگزاری کنفرانس ۳۰ اکتبر اپل، مینگ چی کو جزئیات جدیدی از آنچه که در این رویداد شاهد معرفی آن خواهیم بود، ارائه کرد.
تبلیغات

مینگ چی کو، تحلیل‌گر شناخته‌‌شده‌ی دنیای فناوری که یکی از صاحب‌نظران مسائل مرتبط با اپل است؛ وی در آستانه‌ی برگزاری مراسم رونمایی از محصولات اپل که ۳۰ اکتبر برگزار خواهد شد، اطلاعات جدیدی را در مورد محصولات احتمالی که رونمایی خواهند شد، در کنار سایر محصولات آینده‌ی اپل ارائه کرده که شاید تا اواخر سال ۲۰۱۸ و اوایل سال ۲۰۱۹ شاهد رونمایی از آن‌ها باشیم.

از جمله‌ی پیش‌بینی‌های کو باید به احتمال رونمایی از آیپد مینی اشاره کرد. کو همچنین جزئیاتی را در از پنل شارژ بی‌سیم AirPower ارائه کرده است.

آیپد پرو

کو احتمال رونمایی از دو مدل جدید آیپد پرو را بسیار بالا توصیف کرده است. از جمله‌ی ویژگی‌های احتمالی این دو مدل آیپد پرو جدید باید به پشتیبانی از درگاه USB از نوع C، صفحه‌ی نمایش بهبود یافته و همچنین قلم اپل پنسیل با طراحی جدید اشاره کرد. کو اشاره‌ای به سایر تغییرات و بهبود‌های احتمالی نکرده و همچنین حتی قابلیت‌های جدید قلم اپل را نیز بیان نکرده است.

البته نمی‌توان پیش‌بینی‌های کو را جدید خواند، چراکه این پیش‌بینی‌ها از چندی پیش برای آیپد پرو اپل مطرح شده بود، حال آنکه ویژگی‌های دیگری نیز برای آیپد مینی اپل مطرح شده بود که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به وجود فیس آی‌دی، نمایشگر لبه به لبه و حذف کلید فیزیکی هوم اشاره کرد.

آیپد مینی

کو عتقاد دارد که نسخه‌ی جدیدی از آیپد مینی اپل رونمایی خواهد شد، چراکه اپل طی چند سال اخیر هیچ نسخه‌ی جدیدی از این محصول را راهی بازار نکرده است. براساس اطلاعات ارائه‌شده توسط کو، آیپد مینی جدید از وجود پردازنده‌ای به‌روزشده در کنار پنلی ارزان‌قیمت بهره خواهد برد.

مدل‌های جدید مک

انتظار می‌رود در جریان مراسم ۳۰ اکتبر اپل شاهد رونمایی از نسل جدید مک‌های اپل باشیم که شامل پردازنده‌های جدید و سایر بهبود‌های سخت‌افزاری خواهند بود. کو همچنین معتقد است که شاید شاهد رونمایی از نوت‌بوک ارزان‌قیمت اپل در کنار به‌روزرسانی‌هایی برای آی‌مک، مک‌بوک و مک‌مینی نیز باشیم.

ایر پاور و ایرپاد

براساس اطلاعات ارائه‌شده توسط کو، اپل احتمالا ایرپاور و ایرپاد جدید خود را طی سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۸ میلادی یا فصل سال ۲۰۱۹ عرضه کند. البته شاید در مراسم ۳۰ اکتبر اپل شاهد رونمایی از این محصولات باشیم، حال آنکه کو به صراحت در این خصوص اظهارنظری نکرده است. ایرپاور برای اولین بار سپتامبر سال ۲۰۱۷ میلادی رونمایی شد و اپل مدعی شد که با استفاده از این گجت می‌توان به‌صورت همزمان اپل واچ، آیفون و ایرپادهای اپل را شارژ کرد، حال آنکه ایرپاور چندین بار تا به امروز به تعویق افتاده است.

در مورد ایرپاور نیز شاید شاهد نسل جدیدی از این گجت به همراه قابی با ویژگی‌های جدید و همچنین یک تراشه‌ی جدید برای پشتیبانی از دستور صوتی Hey Siri باشیم.

مراسم موسوم به ۳۰ اکتبر اپل روز ۸ آبان ماه برگزار خواهد شد که در زومیت به پوشش آن خواهیم پرداخت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات