رویداد توسعه‌دهندگان بیکسبی سامسونگ، ۲۹ آبان‌ماه برگزار می‌‌‌شود

چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ قصد دارد در تاریخ ۲۹ آبان‌ماه رویداد Bixby Developer Day را با محوریت  بیکسبی و طرح‌های توسعه‌ی آن برای توسعه دهندگان برگزار کند.
تبلیغات

هر سال در اولین هفته‌ی ماه نوامبر (آبان‌ماه) شاهد برگزاری کنفرانس سالانه‌ توسعه‌دهندگان سامسونگ هستیم. در این کنفرانس، سامسونگ در مورد پیشرفت‌های نرم افزاری خود توضیح می‌دهد. همچنین در رویداد سالیانه، توسعه‌‌دهندگان سامسونگ در جریان آخرین پیشرفت‌های شرکت در زمینه‌ی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین قرار می‌گیرند.

انتظار می‌رود که در کنفراس سالیانه‌ی توسعه‌دهندگان سامسونگ در سال ۲۰۱۸، شاهد معرفی اولین گوشی انعطاف‌پذیر این شرکت و همچنین ارائه‌ی اطلاعات و جزئیات بیشتری در مورد گلکسی هوم باشیم. این احتمال وجود دارد که در جریان رویداد توسعه دهندگان ۲۰۱۸، در مورد بیکسبی نیز گفتگو شود. البته براساس آخرین خبرها به‌نظر می‌رسد که سامسونگ تصمیم گرفته است رویداد جداگانه‌ای برای توسعه‌دهندگان در زمینه‌ی بیکسبی در ماه آینده‌ی میلادی (ماه نوامبر) برگزار کند؛ این رویداد Bixby Developer Day نامیده می‌شود. 

موضوع اصلی رویداد و سخنرانی‌های آن، مربوط به ویژگی‌های اصلی و کلیدی در توسعه‌ی دستیار شخصی سامسونگ است. در بین افرادی که در این رویداد سخنرانی می‌کنند، نام لری هک مدیر واحد هوش مصنوعی Samsung در امریکا دیده می‌شود. همچنین نام ایی‌سوک چونگ، معاون مدیرعامل شرکت نیز در بین سخنرانان دیده می‌شود؛ وی مدیر بخش تحقیق و توسعه‌ی نرم‌افزار و بیکسبی در واحد تجاری تلفن همراه سامسونگ است، بنابراین صحبت‌های وی می‌تواند حائز اهمیت باشد. در این رویداد، مدیران دیگری همانند لری هک حضور خواهند داشت. اما نکته‌ی حائز اهمیت، محوریت اصلی این رویداد در مورد توسعه‌ی بیکسبی و راهکار سامسونگ برای تسهیل روش‌های یکپارچه‌سازی پلتفرم است. از جمله موضوعات دیگری که در این رویداد مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت، می‌توان به طراحی با توجه به تجربه‌ی کاربر و بهبود خدمات شخصی‌سازی اشاره کرد. 

علاوه‌بر این، سامسونگ برای این رویداد فضای نمایشگاهی درنظر گرفته است تا شرکت‌هایی که در طرح های توسعه‌ی بیکسبی فعالیت‌ کرده‌اند، بتوانند خروجی خود را به نمایش بگذارند. همان‌طور که گفته شد، این رویداد به‌صورت تخصصی و جداگانه تنها به بررسی بیکسبی می‌پردازد. علاقه‌مندان می‌توانند برای رویداد Bixby Developer Day از طریق سایت مربوط به این رویداد ثبت نام کنند. این رویداد قرار است در تاریخ ۲۰ نوامبر برابر با ۲۹ آبان‌ماه در سئول، کره جنوبی برگزار شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات