بلک شارک هلو؛ نام احتمالی گوشی بلک شارک 2 شیائومی

دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بلک شارک ۲، جدیدترین گوشی مخصوص بازی شیائومی است که به‌احتمال قوی، به‌صورت بلک شارک هلو نام‌گذاری خواهد شد.
تبلیغات

شیائومی اوایل سال ۲۰۱۸ از گوشی مخصوص بازی جدیدی به‌ نام بلک شارک به‌عنوان رقیب جدی ریزر فون رونمایی کرد. گرچه این گوشی هیچ‌گاه در خارج از بازار چین عرضه نشد، اما این موضوع باعث نشده‌ است که چینی‌ها ساخت مدل جدید آن را لغو کنند.

شایعات اخیر حاکی از آن است که شیائومی قصد دارد مدل جدید گوشی بلک شارک را با مشخصات فنی قدرتمندتر، این بار به‌صورت جهانی روانه‌ی بازار کند. به‌طور معمول همگی انتظار داشتیم که این گوشی، Xiaomi Black Shark 2 نامیده شود؛ با این‌حال ظاهرا این موضوع قرار نیست رنگ حقیقت به خود بگیرد.

طبق جدیدترین شایعات، دومین گوشی گیمینگ شیائومی، Black Shark Helo خواهد بود؛ تاکنون از معنای واژه‌ی Helo و دلیل استفاده از چنین نامی در گوشی جدید شیائومی، سخنی به میان نیامده است. با این‌همه، گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن هستند که دلیل اصلی این اتفاق، بهبود نسبتا کم بلک شارک هلو نسبت به مدل اولیه بوده است. علاوه‌بر این‌ها، ممکن است هدف شیائومی از انجام این کار جلوگیری از گیج‌شدن کاربران بوده باشد؛ چرا که مشتریان بین‌المللی این شرکت هیچ‌گاه فرصت کار با بلک شارک را پیدا نکرده‌اند و به‌احتمال قوی، جزئیات زیادی هم در رابطه با آن نمی‌دانند.

بلک شارک هلو شیائومی / Xiaomi Black Shark Helo

تصویر منتسب به شیائومی بلک شارک هلو

گفته می‌شود که شیائومی بلک شارک هلو قرار است همچون مدل اولیه، دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی باشد. این گوشی مخصوص بازی در کنار موارد یادشده، دارای نمایشگر ۶ اینچ با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و باتری قدرتمند ۴ هزار میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. با وجود اینکه مدتی از انتشار رسمی اندروید ۹ می‌گذرد، اما ظاهرا قرار نیست این گوشی در زمان عرضه به این نسخه‌ از سیستم‌عامل اندروید تجهیز شود. ظاهرا تنها تفاوت بین بلک شارک هلو با بلک شارک، به اعمال تغییراتی جزئی در پنل پشتی و استفاده از نورپردازی LED در گوشی جدید شیائومی بر می‌گردد.

دیدگاه شما در این زمینه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات