لذت خرید سرویس اپل موزیک، شیوه‌ای که با آن آشنا نیستید

یک‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
با روشی جالب که تیم ایران اپل موزیک برای فعال سازی اشتراک اپل موزیک استفاده می‌کند هیجان همیشگی استفاده از اپل موزیک را با پایین‌ترین هزینه تجربه می‌کنید.
تبلیغات

اپل موزیک چیست؟

اپل موزیک سرویس اختصاصی شرکت اپل برای استریم موسیقی به صورت آنلاین است که قابلیت دسترسی به مجموعه کاملی از آهنگ های ایرانی و خارجی را فراهم میکند. شرکت اپل هم اکنون حاکم بر بازار موسیقی دیجیتال است.

درباره ایران اپل موزیک

گروه ایران اپل موزیک متشکل از افراد علاقه‌مند به موسیقی که به منظور سهولت دسترسی شما به اشتراک اپل موزیک به پایین‌ترین قیمت ممکن است که فعالیت خود را از سال ۹۶ آغاز کرده که با روشی جالب که تیم ایران اپل موزیک برای فعال سازی اشتراک اپل موزیک شما استفاده می‌کند دلیل اصلی پایین بودن قیمت سایت ایران اپل موزیک است و ضمنا سایت ما دارای نماد اعتماد الکترونیک است.

روش ایران اپل موزیک چیست؟

در این روش به جای شارژ اشتراک شما از طریق گیفت کارت‌‌،اشتراک شما از طریق Family Sharing فعال می شود که شما می‌توانید از تمام امکانات اشتراک پریمیوم اپل موزیک بدون هیچ‌گونه تفاوتی از روش اصلی با قیمتی کمتر از نصف قیمت اصلی آن لذت ببرید.

  Family Sharing چیست؟

این ویژگی یکی از قابلیت های تمامی سرویس‌های شرکت اپل بوده که امکان اشتراک گذاری خدمات آن سرویس‌ها را بین مجموعه‌ای از افراد ( مانند اعضای یک خانواده و یا گروهی از دوستان) را فراهم می‌سازد که این قابلیت باعث تقسیم شدن هزینه نهایی بین اعضای آن گروه می‌شود. برای فعال سازی این ویژگی کاربران نیاز به کارت بانکی معتبر آمریکایی دارند که با شرایط فعلی برای اکثر کاربران ایرانی امکان پذیر نیست.

در این روش اطلاعات اعضای گروه بین یکدیگر به اشتراک گذاشته نمی شود؟ آیا این روش قانونی بوده وباعث ایجاد مشکل برای اپل آیدی خریدار نمی شود؟

خیر! فقط با خواست خود کاربر امکان به اشتراک گذاری اطلاعات بین دیگر اعضا امکان پذیر می باشد که در غیر این صورت حتی پلی لیست های کاربران بین یکدیگر به اشتراک گذاشته نمی شود.

بله این روش کاملا قانونی بوده و باعث ایجاد هیچگونه مشکلی برای اپل آیدی کاربر نمی شود.

آیا کاربران فعلی اپل موزیک می توانند از این روش بهرمند شوند؟

بله کاربران بدون هیچگونه تفاوتی نسبت به روش اصلی میتوانند با حفظ تمامی اطلاعات اکانت خود (مانند پلی لیست) به استفاده از سرویس اپل موزیک ادامه دهند.

 آیا استفاده از سرویس اپل موزیک فقط محدود به دستگاه های اپل است؟

خیر کاربران دستگاه های اندروید و ویندوز نیز می توانند از سرویس اپل موزیک بهره‌مند گردند.

 تخفیف دانشجویی

ایران اپل موزیک برای دانشجویان تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته است که دانشجویان محترم برای استفاده از این فرصت استثنائی باید دارای شرایط ذکر شده در این لینک بوده و فرم مربوطه را برای تایید هوییت دانشجو بودن پرکنند.

شرایط اشتراک ویژه برای دانشجویان گرامی در سایت قرارگرفته است.

مدت زمان اشتراک

قیمت اصلی

(با احتساب دلاری 14هزار تومان)

قیمت

ایران اپل موزیک

قیمت ما با تخفیف دانشجویی

اپل موزیک

۳

ماه آمریکا

۴۴۰

٫

۰۰۰ تومان

۱۴۰

٫

۰۰۰ تومان

۱۱۰

٫

۰۰۰ تومان

اپل موزیک

۶

ماه آمریکا

۸۸۰

٫

۰۰۰ تومان

۲۶۰

٫

۰۰۰ تومان

۲۰۰

٫

۰۰۰ تومان

اپل موزیک

۱۲

ماه آمریکا

۱

٫

۴۱۵

٫

۰۰۰ تومان

۴۸۰

٫

۰۰۰ تومان

۳۴۰

٫

۰۰۰ تومان

 

            www.IranAppleMusic.com

            @Accshopping

     iRanAppleMusic       

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات