ساعت هوشمند آنر واچ، 9 آبان در کنار آنر مجیک 2 معرفی خواهد شد

شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
براساس اعلام هواوی، هفته‌ی آینده در کنار نسل دوم گوشی آنر مجیک، ساعت هوشمند آنر واچ نیز معرفی خواهد شد.
تبلیغات

هواوی چندی پیش تأیید کرد که گوشی هوشمند آنر مجیک ۲ روز چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ (۳۱ اکتبر ۲۰۱۸) معرفی خواهد شد؛ اما این شرکت چینی به‌تازگی اعلام کرده است که علاوه بر گوشی یادشده از محصول دیگری نیز رونمایی خواهد کرد. بر همین اساس، ساعت هوشمند آنر واچ نیز هفته‌ی آینده در کنار نسل دوم آنر مجیک معرفی خواهد شد؛ اما پیش از خوشحالی بابت انتشار این خبر، باید به چند نکته توجه داشت. آنر واچ احتمالا تنها نسخه‌ای تغییر نام یافته از هواوی واچ جی‌تی است؛ ساعت هوشمندی که به‌تازگی در کنار سری پرچمدار هواوی میت ۲۰ از راه رسید.

این مسئله در مورد ساعت هوشمند آنر ۱ اس که به‌صورت جهانی با عنوان «هواوی فیت» عرضه شد نیز صدق می‌کند؛ در نتیجه انجام مجدد این کار از سوی هواوی، اقدامی غیرمنتظره محسوب نمی‌شود. پوستر تیزر رسمی Honor Watch که در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر شد، ساعت هوشمندی را نشان می‌دهد که شباهت بسیار زیادی به Huawei Watch GT دارد. در نتیجه، با احتمال بیشتری می‌توان باور کرد که این ساعت تنها نسخه‌ای تغییر نام‌یافته از یک محصول فعلی است.

Honor Watch

برخلاف آنچه انتظار می‌رفت، واچ جی‌تی، Wear OS را اجرا نمی‌کند و هواوی سیستم‌عامل اختصاصی خود را که عمر باتری بیشتر ۱۴ روز را نوید می‌دهد، روی آن نصب کرده است. هواوی واچ جی‌تی با قیمت ۲۰۰ یورو در اروپا عرضه خواهد شد؛ اما قیمت چینی تعیین‌شده برای آنر واچ قطعا پایین‌تر از این مقدار خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات