بسته های ترکیبی و دیتای رومینگ همراه اول به مناسب اربعین

شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
همراه اول علاوه‌بر تخفیف در تعرفه رومینگ عراق در ایام اربعین حسینی، بسته های ترکیبی و دیتای رومینگ بین‌الملل نیز ارائه کرد.
تبلیغات

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مشترکینی که در ایام اربعین قصد سفر به عراق را دارند، می‌توانند با خرید بسته ترکیبی (مکالمه، پیامک و دیتا) یا بسته‌های دیتای رومینگ بین‌الملل ۸ روزه ویژه ایام اربعین، ضمن اطلاع از میزان استفاده از مکالمه و پیامک و دیتا، هزینه کمتری پرداخت کنند.

بسته ترکیبی ارائه‌شده به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان ، شامل ۲۰ دقیقه مکالمه با ایران ، ۲۰ دقیقه مکالمه داخلی، ۲۰ عدد پیامک و ۱۰۰ مگابایت دیتا است. بسته‌های اینترنت همراه نیز در ۴ حجم ۵۰ مگابایت (۸ هزار تومان)، ۱۰۰ مگابایت (۱۴ هزار تومان)، ۲۰۰ مگابایت (۲۷ هزار تومان) و ۴۰۰ مگابایت (۴۸ هزار تومان) قابل خریداری است.

بسته‌های خریداری‌شده پس از پرداخت مبلغ، فعال و محاسبه مصرف حجم بسته به محض ورود به کشور عراق و  اقدام به استفاده از تلفن همراه، آغاز می‌شود. مدت زمان استفاده از بسته ۸ روز بوده و این زمان از تاریخ خرید بسته شروع خواهد شد و توصیه شده مشترکین بسته را در آخرین روز خروج خود از ایران خریداری کنند.

مشترکین می توانند برای بررسی باقیمانده اعتبار بسته‌ها کد دستوری #۶۳۰*۱* را شماره‌گیری و در صورت پایان حجم بسته خریداری‌شده، بسته دیگری خریداری کنند. لازم به ذکر است این بسته‌ها تمدید خودکار ندارد و در صورت اتمام بسته با تعرفه عادی محاسبه می‌شود.

همراه اولی‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به پورتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند. همچنین بسته‌ها از درگاه فروشگاه آنلاین به نشانی Shop.mci.ir یا از درگاه USSD و با شماره گیری کد دستوری #۶۳۱*۱* قابل خریداری است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات