خوشگذرانی در آب‌های خلیج فارس

شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
جنوب ایران دارای پتانسیل گردشگری و تفریحی بسیاری است که بسیاری از گردشگران، این خطه از کشورمان را مقصد گردشگری خود قرار می‌دهند.
تبلیغات

گردشگران قادر خواهند بود از اماکن دیدنی و باستانی جنوب ایران بازدید کنند و لحظات خوشی را برای خود ایجاد کنند. در سفر به جزیره کیش میزبان خلیج نیلگون فارس می‌شوید که با زیبایی‌اش هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. آب‌های خلیج فارس متشکل از جزایر متعدد و بی‌نظیری است که هریک از ویژگی‌ها و زیبایی منحصر به‌فردی برخوردار است. یکی از این جزایر که مورد توجه بسیاری از گردشگران است جزیره زیبای کیش است که با امکانات و تفریحات مدرن و مناسب میزبان مسافران است. این جزیره آن‌قدر به لحاظ گردشگری گسترده است که قادر نخواهید بود جاذبه‌های دیدنی کیش را از دست بدهید.

 طبیعت زیبا، سواحل مرجانی و بکر، تفریحات دریایی جذاب، مراکز خرید مدرن و... تور کیش را به یکی از پرطرفدارترین تورهای مسافرتی داخلی در ایران تبدیل کرده است.

تور کیش

به‌خصوص اکنون و در فصل پاییز و زمستان ، کیش پذیرای مسافران بسیاری است که فرصت را غنمیت می‌دانند و از بهترین آب و هوای این جزیره زیبا استفاده می‌کنند. آب و هوایی مطبوع و دلچسب که به میهمانان جزیره امکان می‌دهد به راحتی حتی از تفریحات آبی و دریایی جزیره کیش نیز استفاده کنند.

همچنین سفر به کیش در این فصول ارزان‌تر از تعطیلات نوروز و تابستان است از آن‌جایی که به دلیل افزایش مسافران نوروزی تور کیش نوروز بسیار بالاتر از نرخ آن در پاییز است مسافران وقت‌شناسی که محدودیتی برای سفر در فصل پاییز و زمستان ندارند ترجیح می‌دهند سفر خود را در این فصول برنامه ریزی کنند تا هم با قیمت بسیار مناسب‌تری سفر خود را انجام دهند و هم از خلوتی و آرامش جزیره لذت ببرند.

از آن‌جایی‌که هرساله از ابتدای مهرماه تا اواخر اسفندماه قیمت بلیط هواپیما برای مسیرهای منتهی به کیش نسبتا ارزان‌تر و قیمت هتل‌های کیش نیز نسبت به تعطیلات مناسب‌تر است، بنابراین عجیب نیست که تور لحظه آخری کیش در این فصول جزو پرفروش‌ترین تورهای آژانس‌های مسافرتی باشد، مضاف بر اینکه بالارفتن قیمت بلیط هواپیما برای پروازهای خارجی و افزایش نرخ ارز نیز تاثیر قابل توجهی در افزایش اقبال مسافران به تور کیش داشته است.

درواقع افزایش شدید قیمت تورهای خارجی امکان سفر را از بسیاری از گردشگران و علاقه‌مندان به سفر گرفته است و در زمانی که امکان مسافرت خارجی نباشد بهترین جایگزین تور کیش است.

همان‌طور که می‌دانید کیش یکی از زیباترین سواحل دنیا را دارد و آب دریا نیز در این منطقه بسیار شگفت‌انگیز و زیبا است، همچنین یکی از شگفتی‌های مهم این جزیره مرجان‌های خارق‌العاده‌ای است که علاقه‌مندان به غواصی را از سراسر ایران به خود جذب می‌کند. علاوه بر این این مرجان‌ها خود سبب می‌شوند آب سواحل بسیار شفاف و زلال باشند طوری‌که کف دریا در بسیاری از نقاط قابل مشاهده است. از همین رو بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای زیر آب از قایق‌های کف شیشه‌ای جزیره استفاده می‌کنند تا بتوانند هم قایق‌سواری کرده و هم از دیدن دنیای زیر آب لذت برده باشند.

بسیاری از مسافران نیز تمایل دارند به کنار ساحل رفته و از سایر تفریحات آبی این جزیره استفاده کنند که چتر پاراسل، غواصی، اسکی روی آب، فلای‌برد، شاتل، بنانا و.... از جمله آن هستند.

 در جزیره کیش می‌توانید یکی از طولانی‌ترین و زیباترین مسیرهای دوچرخه‌سواری را بیابید. این مسیر حدودا ۵۱ کیلومتر طول دارد و در واقع مسیری است که برای دوچرخه‌سواری در نظر گرفته شده و جدا از مسیرهای اتومبیل است و بخش اصلی آن را حاشیه نوار ساحلی تشکیل می‌دهد. گردشگرانی که به دوچرخه علاقه‌مند هستند این مسیر دوچرخه‌سواری را از دست ندهند. برای کرایه دوچرخه نیز می‌توانید به ایستگاه‌های ویژه کرایه دوچرخه که در قسمت‌های مختلف جزیره کیش مانند اسکله تفریحی و جنب بازار مرجان به چشم می‌خورد مراجعه کنند. 

تور کیش

درکنار سواحل زیبای کیش، جاذبه‌های گردشگری بسیاری در این جزیره زیبا هست که آن را به پرطرفدارترین جزیره و مقصد توریستی در ایران تبدیل کرده است. به‌طوری که حتی گردشگران بسیاری از خارج از ایران نیز به کیش سفر می‌کنند و از زیبایی‌های آن لذت می‌برند.

همچنین صنعت هتلداری کیش امروز نسبت به سایر مناطق توریستی ایران پیشرفت بهتری داشته است و براساس استانداردهای جهانی درحال رشد است.

به عنوان مثال هتل ترنج کیش که نسبت به سایر هتل‌های لاکچری کیش جدیدتر است امروز جزو برترین هتل‌های ایران است و در ساحل زیبای کیش پذیرای مسافران داخلی و خارجی بسیاری است.

در انتها چنانچه مایل بودید در بهترین شرایط آب و هوا از مناسب ترین نرخ تور کیش استفاده کنید می‌توانید با آژانس‌های مسافرتی معتبر مجری تور کیش تماس گرفته و هتل و خدمات دلخواه خود را انتخاب کنید. یکی شاخص‌ترین این مجموعه‌ها گروه تورهای کیش است که برای سال‌های متمادی به صورت تخصصی اقدام به برگزاری روزانه تور کیش کرده است. این مجموعه روزانه در قالب بیش از ۲۰ ساعت پروازی مسافران خود را از تهران و سایر شهرهای کشور روانه کیش می‌کند.

حجم بالای مسافران این مجموعه و نگاه تخصصی آن به تمرکز بر خدمات گردشگری کیش باعث شده گروه تورهای کیش بتواند بیشترین تخفیف خدمات گردشگری کیش را به مسافران خود ارائه دهد. همچنین نرخ اقامت در هتل‌های کیش را همواره با تخفیفات بسیار مناسب به مسافران کیش عرضه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات