نسخه‌ Ultimate Edition وان پلاس 6T به‌زودی به بازار عرضه می‌شود

شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
مطالعه 4 دقیقه
براساس تصویر فاش‌شده از طریق یک وب‌سایت سوئدی، نسخه‌ی Ultimate Edition وان پلاس ۶ تی به‌زودی به بازار عرضه می‌شود.
تبلیغات

وان پلاس درنظر دارد نسخه‌ی Ultimate Edition گوشی هوشمند پرچمدار اندرویدی وان پلاس ۶ تی را به بازار عرضه کند. براساس اطلاعات منتشرشده از طریق وب‌سایت خرده‌فروشی سوئدی Webhallen Sverige، انتظار می‌رود به‌زودی نسخه‌ی Ultimate وان پلاس ۶ تی به بازار عرضه شود. 

البته در وب‌سایت سوئدی اطلاعات زیادی مورد این نسخه‌ی وان پلاس ۶ تی ارائه نشده و تنها تصویری از جعبه‌ی گوشی به‌نمایش گذاشته شده است. ظاهرا قرار است تنها ۱۰۰ دستگاه گوشی هوشمند Ultimate Edition وان پلاس ۶ تی در سوئد به‌صورت آنلاین به‌فروش برسد. همچنین به‌نظر می‌رسد که وان پلاس ۶ تی در این بسته‌بندی متفاوت در تاریخی زودتر از ۲۹ اکتبر برابر با ۷ آبان‌ماه عرضه شود.

وان پلاس 6T، گوشی هوشمندی است که کلمه‌ی «اولین» را با خودش همراه کرده؛ وان پلاس ۶ تی اولین گوشی هوشمندی است که با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر به بازار عرضه می‌شود، همچنین اولین گوشی هوشمند وان پلاس بدون جک هدفون است. به‌علاوه اولین گوشی هوشمندی است که اپراتور تلفن همراه T-Mobile‌ از آن پشتیبانی کرده و اولین گوشی هوشمند با اندروید ۹ پای از بین گوشی‌های وان‌پلاس است. آخرین خبرها حاکی از این است که نسخه‌ی متفاوت Ultimate Edition وان پلاس ۶ تی نیز به‌زودی در تعداد محدود به بازار عرضه می‌شود.

با توجه به آنچه در وب‌سایت خرده‌فروشی سوئدی از این محصول به‌نمایش گذاشته شده است، انتظار می‌رود که در داخل جعبه، علاوه‌بر گوشی هوشمند و شارژر، باید منتظر لوازم جانبی دیگری هم باشیم. پیشتر سازند‌ه‌ی چینی تاکید کرده بود که محصول جدید خود را به‌همراه یک دانگل به بازار عرضه خواهد کرد که به کاربران اجازه می‌دهد بتوانند هدفون با جک ۳.۵ میلی‌متری خود را به پورت USB Type-C متصل کنند؛ این دانگل در همه‌ی نسخه‌های فبلت در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. 

انتظار می‌رود که نسخه‌ی Ultimate وان پلاس ۶ تی اواخر ماه اکتبر در دسترس کاربران قرار گیرد. البته ظاهرا قرار است این گوشی هوشمند در بازار سوئد، یک روز زودتر از سایر بازارهای جهانی به بازار عرضه شود. براساس آخرین اعلام وان پلاس، آخرین پرچمدار این شرکت در تاریخ ۲۹ اکتبر برابر ۷ آبان‌ماه  به‌صورت رسمی رونمایی می‌شود، ولی هنوز تاریخ دقیق عرضه‌ی آن به بازار از سوی وان‌پلاس مشخص نشده است. البته با توجه به روال معمول وان‌پلاس در سال‌های اخیر، انتظار می‌رود در حدود یک هفته بعد از معرفی، گوشی هوشمند به بازار عرضه شود. 

وان پلاس 6 تی

شایان ذکر است تنها ۱۰۰ دستگاه گوشی هوشمند نسخه‌ی Ultimate وان پلاس ۶ تی در بازار سوئد عرضه خواهد شد، ولی در بازارهای بزرگ‌تر، قرار است تعداد بیشتری از این نسخه عرضه شود.

 کاربران سوئدی تنها می‌توانند از طریق سفارش آنلاین این دستگاه منحصر به‌‌فرد را خریداری کنند. با توجه به سابقه‌ی قبلی که در فروش سریع آنلاین در نسخه‌های قبلی با تعداد محدود گوشی وان‌پلاس دیده بودیم و همچنین با توجه به محبوبیت وان‌پلاس در سوئد، انتظار می‌رود که این نسخه‌ی متفاوت و منحصر به‌فرد که قرار است در تعداد محدودی به بازار سوئد عرضه شود، در عرض چند دقیقه با سرعت به‌ فروش برسد. تا این لحظه، قیمت دقیق باندل وان پلاس۶ تی مشخص نشده است. اما انتظار می‌رود که این نسخه‌، نسبت به نسخه‌های معمولی OnePlus 6T قیمت بالاتری داشته باشد. 

محصول جدید وان ‌پلاس، قدرتمندترین نسخه‌ی وان پلاس 6T است که با توجه به آخرین اطلاعات منتشرشده، انتظار می‌رود این نسخه‌ی جدید با ظرفیت حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی غیر قابل ارتقا به بازار عرضه شود. وان پلاس با عرضه‌ی باندل‌های لوازم جانبی غریبه نیست و پیشتر نیز به‌همراه وان پلاس ۶ باندل‌های لوازم جانبی مختلفی را در دسترس کاربران قرار داده است.

نسخه‌ی Ultimate Bundle وان پلاس ۶ تی، در نقاط مختلف جهان در نقاط مختلف در دسترس کاربران قرار دارد که شامل بامپر قاب به رنگ‌های کربنی، چوبی عنابی، مشکی و همچنین اولین سری محافظ نمایشگر شیشه‌ای سه‌بعدی و هدفون‌های داخل گوشی می‌شود. ای مجموعه باندل با قیمت ۶۹.۹۵ دلار به‌فروش می‌رسد که کاربران علاوه‌بر پرداخت قیمت گوشی، در صورت تمایل این رقم را برای خرید باندل بپردازند.

وان ‍پلاس 6 اونجرز

گوشی‌های هوشمند با بسته‌بندی‌های متفاوت و لوازم جانبی متفاوت، عموما با هدف عرضه به کلکسیونرها و مجموعه‌داران طراحی و به بازار عرضه می‌شوند. پیش از این نیز وان پلاس تجربه‌ی عرضه‌ی چنین محصولات و مجموعه باندل‌هایی را به بازار داشته است؛ به‌عنوان مثال وان پلاس نسخه اونجرز وان پلاس ۶ عرضه شد. 

از نظر قیمت، انتظار می‌رود که OnePlus 6T با قیمت بالاتری نسبت به وان پلاس ۶ به بازار عرضه شود. براساس آخرین گزارش‌ها، باید منتظر گوشی هوشمند جدید با شروع قیمت ۵۵۰ دلار باشیم که در حدود ۳۰ دلار گران‌ قیمت‌تر از گوشی‌های هوشمند قبلی خودش است. پیشتر نیز نسخه‌ی اونجرز وان پلاس در حدود ۱۰۰ دلار گران‌تر از مدل‌های معمولی بود. البته نسخه‌ی اونجرز در بازار آمریکا در دسترس کاربران قرار نگرفت. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات