HMD Global دعوت‌نامه جدیدی برای رویداد ۱۹ مهرماه ارسال کرد

سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
HMD Global، دعوت‌نامه جدیدی را برای رویداد ۱۱ اکتبر برابر با ۱۹ مهر ارسال کرد که احتمال معرفی  نوکیا ۹ را در این تاریخ قوت می‌بخشد.
تبلیغات

پس از مدت‌ها انتظار، HMD Global بالاخره دعوت‌نامه جدیدی را برای رویداد ۱۱ اکتبر ارسال کرد. این درحالی است که شرکت مذکور، رویداد دیگری را در تاریخ ۴ اکتبر و در شهر میلان ایتالیا برگزار خواهد کرد. طبق خبرهای منتشرشده از HMD، انتظار می‌رود در رویدادهای پیش‌رو این شرکت از محصولات جدید و جنجالی خود رونمایی کند.

طبق گزارش‌ها، نوکیا درصدد معرفی محصول جدید خود یعنی گوشی مورد انتظار Nokia 7.1 Plus یا نوکیا X7 است. گفته می‌شود احتمالا این محصول در رویداد ۴ اکتبر مصادف با ۱۲ مهر معرفی خواهد شد. همان‌طور که می‌دانید، مدتی پیش مشخصات سخت‌افزاری این محصول به‌واسطه‌ی دریافت گواهی TENAA فاش شده بود. همین موضوع، شایعه‌ی معرفی نوکیا ۷.۱ پلاس را در تاریخ مذکور قوت می‌بخشد.

nokia event

انتظار می‌رود اچ‌ام‌دی گلوبال در رویداد ۱۹ مهر، جدیدترین پرچمدار خود یعنی نوکیا ۹ را به‌طور رسمی معرفی کند. گمانه‌زنی‌ها از معرفی سه گوشی هوشمند در این رویداد حکایت دارد. طبق تیزری که پیشتر Nokia در صفحه توییتر خود منتشر کرده بود، می‌توان انتظار داشت که سومین محصول جدید نوکیا یک گوشی هوشمند گیمینگ باشد. ناگفته نماند رویداد ۱۹ مهر نوکیا در خلال جشنواره‌ی فصلی این شرکت در هند برگزار می‌شود.

نظر شما عزیزان در مورد رویدادهای آتی نوکیا چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات